درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 شهریور 1396 - 17:55   

العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد

  العربیه رتبه بهترین در طراحی تکنولوژی جدید تلویزیونی را کسب کرد


ادامه ادامه مطلب یک

خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل

  خصوصیات و ابتکارات تازه در گوشی‌های جدید اپل


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب سه

 تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان

   تلگرام محبوب‌ ترین پیام‌رسان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رییس روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان منصوب شد
  اختلال موقت در تماس های تلفنی اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران
  پیشرفت قابل ملاحظه بانک ملی ایران در اجرای قوانین مبارزه با پولشویی
  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟
  قابلیت جدید واتس اپ هم رو شد
  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌
  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی
  تصمیم گیری دسته جمعی
  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9944صفحه نخست » رویدادهای سال روابط عمومیجمعه، 22 فروردین 1393 - 12:48
دوازدهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی
انجمن متخصصان روابط عمومی، دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را برگزار نماید.
  

اشاره
در پی برگزاری یازده دوره جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در سال‌های 95-81، انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسات دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته، در نظر دارد دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دو سطح ملی و استانی برگزار نماید.

اهداف
- آشنایی با اصول و استانداردهای نشرالکترونیک و مکتوب در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق
- توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشارات
- انتخاب و معرفی الگوهای برتر در حوزه انتشارات
 

- تبیین نقش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و آموزشی در فرآیند انتشارات
- دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها


بخش رقابتی
1) انتخاب بهترین برنامه انتشاراتی
این جایزه به روابط عمومی‌هایی که بهترین برنامه انتشاراتی را در طی سال گذشته برای بخش‌های مختلف انتشارات به اتمام رسانیده باشند و مستندات لازم را ارائه کنند، اهداء می‌گردد.


2) انتخاب نشریه داخلی برتر
در این بخش آثار ارسالی در هفت شاخه: سرمقاله، مقاله، گزارش، خبر، صفحه خوانندگان، مصاحبه و صفحه‌آرایی مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.
توجه: روابط عمومی ها بایستی آثارشان را در هفت بخش اعلام شده، به طور جداگانه و تفکیکی تعیین نموده و برای ارزیابی ارسال نمایند. تاکید می شود هیچ نشریه ای خارج از قالب مذکور و به طور کلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد.


3) انتخاب انتشارات برتر روابط عمومی
در این بخش آثار منتشره در شاخه‌های زیر، ارزیابی می‌شوند:
3-1-کتاب

3-2- بروشور
3-3- پوستر
3-4- عکس
3-5- ویژه‌نامه
3-6- فیلم و تیزر

3-7- اینفوگرافیک

۴) انتخاب برترین انتشارات الکترونیکی
در این بخش آثار روابط عمومی‌ها در پنج شاخه زیر مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد و در مجموع، سه اثر برتر از تهران و سه اثر برتر از استان‌ها برگزیده می‌شود:
4-1- وب‌سایت
4-2- مولتی مدیا
4-3- برنامه های کاربردی (اپلیکیشن ها)
4-4- رسانه های اجتماعی

 

5) انتخاب برترین تبلیغ مکتوب
5-1- تبلیغات در نشریات
5-2- رپرتاژآگهی


6) انتخاب بهترین تحلیل محتوا
تحلیل محتوای رسانه های درون و برون سازمانی


7)انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی
در این بخش، کارشناسان فعال در حوزه انتشارات، آثار و مستندات خود را به شکل حقیقی و یا حقوقی برای ارزیابی به دبیرخانه جشنواره ارائه خواهند نمود تا از میان آن‌ها فعالان این حوزه انتخاب شوند.


8) انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار
در این بخش شرکت کنندگانی که بهترین دسته بندی و ارائه آثار را به دبیرخانه جشنواره داشته انتخاب ومورد تقدیر قرار می گیرند.

اطلاعات تماس
تلفن: 88617576-88617577

پایگاه اینترنتی: www.iaprs.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 2 نظر (فعال: 2 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
mohammad
| 1394/9/22 - 13:27 |     1     0     |
سلام وخسته نباشی.بنده کارشناس ارشد ارتباطات هیستم .لطفا بنده را از کم وکیف بیشتر کنفرانس آگاه کنید.

سعید
| 1395/1/22 - 17:11 |     0     0     |
سلام ، لطفا تاریخ دقیق جشنواره را اعلام بفرمایید. :



نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتظار معقول از روابط عمومی آموزش و پرورش


  اثربخشی ارتباطات در روابط عمومی


  تجارب مدیریتی/ کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس


  تصمیم گیری دسته جمعی


  چرا اعلامیه‌های مطبوعاتی مهم هستند؟


  ترمیم چهره دروغگوی سخنگوی پیشین کاخ سفید در مراسم امی


  مدیر طرح و برنامه سازمان بسیج مستضعفین: روابط عمومی یک علم است و باید با آن علمی برخورد شود


  درآمدهای ناشی از سخنرانی‌


  انتخاب اعضا هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب "مقررات روابط عمومی" منتشر شد