درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 23:54   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9927صفحه نخست » یکشنبه، 20 فروردین 1402 - 15:02
تقویم روز ارتباطات/ مجله لایف «آنلاین» شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین هفته اپریل 2007 کمپانی ناشر مجله پُرعکس و معروف «لایف» اعلام کرد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین هفته اپریل 2007 کمپانی ناشر مجله پُرعکس و معروف «لایف» اعلام کرد که به علت بالارفتن هزینه چاپ، این مجله را تا مدتی منحصرا به صورت آنلاین (اینترنتی) منتشر خواهد کرد. این مجله در 1936 با هدف پرداختن به امور روزمره و انعکاس چنین رویدادهایی مثلا کمبود پرستار در بیمارستانها و ... منتشر شد، آنگاه که جهان سیاسی تر و برای جنگ جهانی دوم آماده می شد، به صورت کاملا سیاسی درآمد و پس از جنگ که مردم علاقه مند به عکس های زیبا، سینما و ... شدند باز رنگ عوض کرد، و هربار دسته ای از مخاطبان را از دست داد و دسته ای دیگر مخاطب آن شدند.

 

این تغییرات اساسی از پشت جلدهای آن استنباط می شود. با کاهش آگهی ها (به دلیل توجه مخاطبان به تلویزیون ها و گسترش تلویزیون رنگی) مدتی هم به صورت ماهانه انتشار می یافت. در دو دهه اخیر که مخاطبان خواهان تحلیل و تفسیر و فیچر شده اند، ناچار بود که به این صورت درآید، ولی انتشار به این شکل، آن را شبیه به «تایم» می کرد که توسط همان کمپانی منتشر می شود و این کمپانی تصمیم گرفت که لایف را به صورت آنلاین که هزینه کمتر دارد درآورد تا دست کم فراموش نشود.


    عکسهای جالب مجله لایف که اوج هنر فتوژورنالیسم خوانده شده اند و برخی از آنها اختصاصی و منحصر به فرد هستند و یا اینکه تمدن بشری را منعکس می کنند هرچند وقت یک بار به صورت کتاب انتشار یافته اند و این کتابهای عکس عمدتا مورد استفاده رسانه ها و مولفان کتاب قرار می گیرند. عکس مقابل(بالا)، نمونه پشت جلدهای لایف را در سه مرحله ای که ذکر شد نشان می دهد.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد