درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:35   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9919صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 11:28
انجمن های روابط عمومی می توانند به ارتقای روابط عمومی در کشور کمک کنند
دانشیارگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی: - عمدتاً در گذشته روابط عمومی بیشتر به عنوان روابط عمومی دولتی شناخته می شدکه تقریباً از دهه ی 70 به بعد با گسترش انجمن های علمی، زمینه ی فعالیت های تخصصی روابط عمومی ها از جمله جشنواره ها و کنفرانس ها فراهم شد
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-«علی اصغر کیا» دانشیارگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این مطلب، عنوان کرد:" در حوزه روابط عمومی بحث آموزش، تبلیغات، انتشارات و حتی برنامه ریزی به عنوان کارکردهای اصلی انجمن های علمی روابط عمومی تلقی می شوند. بنابراین انجمن های علمی روابط عمومی می توانند به ارتقای روابط عمومی در کشور مؤثر باشند."


وی با بیان اینکه عمدتاً روابط عمومی در گذشته بیشتر به عنوان روابط عمومی دولتی شناخته می شد، اظهار داشت: عمدتاً در گذشته روابط عمومی بیشتر به عنوان روابط عمومی دولتی شناخته می شدکه تقریباً از دهه ی 70 به بعد با گسترش انجمن های علمی، زمینه ی فعالیت های تخصصی روابط عمومی ها از جمله جشنواره ها و کنفرانس ها فراهم شد


« کیا» تنوع در حوزه ی انجمن های علمی روابط عمومی را فرصتی برای ایجاد رقابت بین مؤسسات روابط عمومی دانست و افزود:" تنوعی که در حوزه ی انجمن های علمی روابط عمومی در کشور شکل گرفته است، می تواند تنوع و رقابتی را بین شرکت ها و مؤسسات روابط عمومی ایجاد کند تا این نوع مؤسسه ها خدمات بهتری را ارائه دهند وجایگاه بهتر و بالاتری را برای رشته روابط عمومی در ایران فراهم نماید."


دانشیارگروه ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به اینکه با برنامه ریزی و آموزش می توان نیازهای مخاطبان را برآورده کرد، گفت: "یکی از کارکردهای روابط عمومی برآورده کردن نیازهای مخاطبان است که می توان با برنامه ریزی و آموزش به این نیاز پاسخ داد."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد