درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 03:37   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9917صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 20 فروردین 1393 - 10:19
با وجود نرخ بالای بیکاری هنوز تقاضا برای کارگزاران روابط عمومی زیاد است
بر اساس اظهارات مدیران صنایع روابط عمومی و بازاریابی، در حالی که نرخ بیکاری در ایالات متحده امریکا در مارس بدون تغییر بوده است، تقاضا برای متخصصان روابط عمومی همچنان بالاست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، واشینگتن- بر اساس اظهارات مدیران صنایع روابط عمومی و بازاریابی، در حالی که نرخ بیکاری در ایالات متحده امریکا در مارس بدون تغییر بوده است، تقاضا برای متخصصان روابط عمومی همچنان بالاست.


برایان فیفر، مدیر عامل شرکت استعدادهای فیفر و شرکا می گوید: بیشتر آژانس های ارتباطات برای جلوگیری از بالا رفتن هزینه ها در زمان رکود اقتصادی به دنبال استخدام متخصصان روابط عمومی هستند.


دولت ایالات متحده امریکا 195 هزار شغل جدید در ماه مارچ ایجاد کرده است که تعداد آن توسط اداره آمار نیروی کار در روز جمعه این هفته اعلام شده است. نرخ بیکاری در ماه جدید همانند ماه گذشته روی رقم 6.7 درصد باقی مانده است.


فیفر گفت: با این حال، آژانس های روابط عمومی و بازاریابی همچنان برای یافتن استعدادهای روابط عمومی در انجمن ها جستجو می کنند.


فیفر ادعا می کند: تقاضا برای متخصصان روابط عمومی در طور رکود اقتصادی افزایش یافته است زیرا خدمات روابط عمومی مقرون به صرفه تر از تبلیغات است.


وی افزود: روابط عمومی همچنین یکی از بخش های هوشمند است زیرا به رسانه های دیجیتال و اجتماعی گسترش یافته است.


بر مبنای گزارش وزارت کار امریکا، بخش خصوصی 8.9 میلیون شغل را در 49 ماه متوالی ایجاد کرده است.


توماس پرز وزیر کار در بیانیه ای گفت: «در اوج رکود اقتصادی، برای هر شش جوینده کار یک شغل در دسترس بود.» وی ادامه دادکه «امروز برای هر دو و نیم نفر یک شغل وجود دارد.»


در اوایل این هفته، وزارت کار ایالات متحده تعداد فرصت های شغلی و حقوق و دستمزد برای می 2013 را منتشر کرد. از حداکثر 6.5 میلیون شغل مدیریتی، تبلیغاتی، بازاریابی، ترویجی، روابط عمومی و مدیریت فروش بیش از 608 هزار شغل را به خود اختصاص داده اند. بیش از 53 هزار شغل روابط عمومی و مدیریت مالی وجود دارد.


بر اساس این گزارش، تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و مدیران فروش سالانه 124 هزار و 640 دلار در سال دریافت می کنند و به طور متوسط دستمزد آنها در هر ساعت 53.55 دلار می باشد.


متخصصان روابط عمومی بیش از 202 هزار شغل را در میان 1.7 میلیون شغلی که در هنر، طراحی، سرگرمی، ورزشی و حوزه رسانه دارند، به خود اختصاص داده اند.


این بررسی نشان داد: این متخصصان 63 هزار و 20 دلار در سال درآمد دارند، و دستمزد ساعتی آنها به طور متوسط 26.41 دلار است.


فلیفر می گوید: برای جبران کمبودهای استعدادهای روابط عمومی، آژانس ها بایستی کیفیت زندگی این افراد را بالا ببرند تا بتوانند از روابط عمومی حرفه ای سرگرم کننده و جذاب بسازند.


وی افزود: «جهان بازاریابی واقعا سرگرم کننده است، و همانند یک شغل رویایی تلقی می شود که جهان را سرگرم می کند.» به هر حال خلاقیت در بسیاری از شرکت ها به عنوان راهی برای افزایش ارزش افزوده جایگزین «انجام کارهای بزرگ» شده است.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد