درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 11:59   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9893صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیسه شنبه، 19 فروردین 1393 - 11:36
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر روابط عمومی فدراسیون به خاطر اطلاع رسانی نادرست در مورد نتایج تیم ملی فوتبال بانوان از مردم و رسانه‌ها عذرخواهی کرد.
 
 امیر حسین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام شدن نتایج اشتباه در مورد مسابقات تیم ملی بانوان در روسیه اظهار داشت: به خاطر اشتباهی که در اعلام نتایج تیم ملی بانوان صورت گرفته است از مردم و رسانه‌ها عذر خواهیم می‌کنیم. این مشکل به این دلیل بود که یکی از همراهان تیم از طریق پیامک نتایج را به همکاران ما در روابط عمومی ارسال می‌کرد که متاسفانه در 2 مورد اشتباه بود و به همین دلیل عذرخواهی می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: دو نتیجه که از سوی سایت فدراسیون اعلام شده بود باخت 4 بر یک و برد دو بر صفر بدو که صحیح آن شکست 6 بر یک و پیروزی یک بر صفر بود. سایت فدراسیون همیشه به دنبال اطلاع رسانی صحیح بوده است و اگر اشتباهی وجود داشت به خاطر ارسال اطلاعات نادرست بود و قطعا از کسانی این اتفاق را رقم زدند پاسخ خواهیم خواست.
 
 مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین اکبر محمدی که به همراه تیم در این رقابت‌ها حضور داشت، تنها به عنوان مشاور بوده است.
 
 حسینی در خصوص مسابقات هم گفت: حضور در اینگونه مسابقات همان طور که امیر شقاقی سرمربی تیم عنوان کرده بود، جنبه تدارکاتی داشته و برای کسب تجربه بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  رسانه سمی


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد