درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:25   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9854صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 18 فروردین 1393 - 05:10
نویسنده ای که نگران نابرابری و جدایی انسانها بود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتم اپریل زادروز «فلورا تریستان» نویسنده سوسیالیست فرانسوی است که در سال 1803 به دنیا آمده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفتم اپریل زادروز «فلورا تریستان» نویسنده سوسیالیست فرانسوی است که در سال 1803 به دنیا آمده بود. پدر بانو فلورا یک سرهنگ نیروی دریایی اسپانیا و متولد کشور «پرو» بود. در آن زمان «پرو» متعلق به اسپانیا بود و دولت فرانسه (ناپلئون) بر اسپانیا حکومت می کرد. فلورا با این که در ناز و نعمت بزرگ شده بود، دارای افکار سوسیالیستی و خواهان برابری اقتصادی ـ اجتماعی انسانها بود و می گفت که با شکم گرسنه، برابری سیاسی و آزادی فردی (لیبرالیسم) مفهوم ندارد. او در کتابهایش ـ داستانی و غیرداستانی ـ به بهترین وضعیتی ضرورت تساوی اقتصادی ـ اجتماعی انسانها، ولو به گونه ای نسبی و محدود را

 منعکس ساخته که بر تمامی وجود مخاطب تاثیر می گذارد. مهمترین کتابهای فلورا، «گشت و گذری در لندن»، «خشم بی پایان»، «آواره بی آشنا»، «نعمتی به نام اتحادیه»، «چه کسی مورد تنفر است»، «بی پول بی احترام می شود»، «درد بی اطمینانی»، «ما همه، هنوز انسان هستیم»، « در دو زمان برابر هستیم: پیش از تولد و پس از مرگ» و ....


    فلورا در کتاب «آواره بی آشنا» شرح سفر خود به سرزمین «پرو» جهت به دست آوردن میراث پدری را دقیقا بیان داشته و ضعف و فساد دستگاه قضایی آن سرزمین را منعکس کرده و نتیجه گرفته است که خرابی یک کشور از دستگاه قضائی آن آغاز می شود، و عقب ماندگی، سرگردانی، «مشکلدار» و «دغدغه دار» بودن یک ملت را باید در خرابی چرخهایی قضایی آن جستجو کرد. کتاب فلورا نشان می دهد که او نتوانست ارث پدری را که حق مسلم او بود و دیگران بالا کشیده بودند به دست آورد.


    در کتاب در دو زمان برابر هستیم، ثابت می کند که با ادامه وضعیت موجود، در این دنیا (در طول زنده بودن) برابری وجود نخواهد داشت زیرا که آزمندی و خودخواهی همزاد انسان است و تنها نظام حکومتی است که آزمندی و زیادت طلبی آدم را می تواند کنترل کند. فلورا در کتاب نعمتی به نام اتحادیه نوشته است که هر فرد به تنهایی نمی تواند احقاق حق کند و حرفش شنونده داشته باشد، ولی افراد؛ بله و «افراد» یعنی اتحادیه، وقتی که باهم باشند و از منافع مشترک پاسداری و دفاع کنند. مفسران بر پایه این کتاب، فلورا را یکی از مادران پیدایش «سندیکا» در جهان خوانده اند.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد