درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:40   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9823صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 17 فروردین 1393 - 06:21
انتقاد بی‌سابقه بازیکنان پرسپولیس از وزارت ورزش
بازیکنان پرسپولیس در اقدامی بی‌سابقه علیه وزارت ورزش موضع گرفته‌اند.
  

انتقاد بی‌سابقه بازیکنان پرسپولیس از وزارت ورزش

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، سید جلال حسینی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از تمام رسانه‌ها می‌خواهم که مشکلاتمان را به هواداران انتقال دهند. ما جز هواداران کسی را نداریم. حداقل آنها بیایند قضاوت کنند و حق ما را بگیرند.

وی افزود: آقایان عمر فوتبالی یک بازیکن کوتاه است. نمی‌شود بگویید یک بازیکن 10 یا 20 سال می‌تواند بازی کند. باید این را بدانید که یک فوتبالیست حق دارد که برای خود برنامه داشته باشد.

سید جلال ادامه داد: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد خیلی از بازیکنان مثل پولادی هنوز هیچ پولی نگرفته‌اند. من با چشمان خودم دیدم که پولادی چطور در تیم ملی و حتی پرسپولیس بازی می‌کرد و با درد وحشتناک به تیم ملی و پرسپولیس کمک کرد. او روزهای وحشتناکی را پشت سر گذاشت بعد یک ریال هم از پرسپولیس نگرفته و حتی تیم ملی را از دست داد.

وی افزود: حتی روزی که پولادی مصدوم شد به او زنگ نزدند که بگویند حالت چطور است. واقعا در پرسپولیس چه خبر است؟ ما امسال با تمام وجود تلاش کردیم اما هیچکس نیست که درد ما را بشنود. من از رسانه‌ها خواهش می‌کنم حرف بچه‌ها را به مردم بگویند.

حسینی تاکید کرد: اگر چک همه بچه‌ها را جمع کنیم 30 چک برگشت خورده دارند ولی ما آنقدر بی‌معرفت نیستیم تا برویم و چک‌ها را اجرا بگذاریم و حاشیه درست کنیم. اگر تمرین نمی‌کردیم به ما می‌گفتند بی‌معرفت یا بی‌غیرت و از این حرف‌ها. سوال من اینجاست پس چرا هیچکس به مشکلات ما نمی‌پردازد.

حسینی یادآور شد: در تمرینات و بازی‌ها با تمام وجودمان تلاش می‌کنیم حتی در روزهایی که هیچکس جواب ما را نمی‌دهد. من می‌خواهم همه این حرف‌ها را مردم بدانند که این بازیکنان چطور برای پرسپولیس بازی می‌کنند. دو هفته مانده لیگ تمام شود و هیچکس در شرایطی که همه تیم‌های فصل بعد خود را مشخص کرده اند تکلیفش را نمی‌دانم و حالا ماجراهایی که برای دو میلیارد تومان پیش آوردند. این بچه‌ها بی‌غیرت نیستند و خیلی با معرفتند اما هواداران بدانید که هیچکس دوست ندارد مشکلات ما را بشنود و این ماجرای پرسپولیس است.

*
پیام صادقیان در خصوص وضعیت نابسامان باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: برای ما مشخص شده برخی‌ها دوست ندارند تا شرایط پرسپولیس ایده‌آل شود. در بحث مالی مشکلات زیادی داریم و واقعا در تنگنا هستیم و اذیت شده ایم. نمی‌دانم چرا کسی نیست صدای ما را بشنود.

وی افزود: من برای خودم حرف نمی‌زنم چون 40 درصد از پولم را گرفته‌ام اما برخی بچه‌ها واقعا اذیت شدند و هیچ پولی نگرفته‌اند. ماهینی کمترین دریافتی را داشته و جالب است بدانید پولادی اصلا پولی از باشگاه نگرفته و ماجرای ماشین‌ها و بقیه داستان‌ها را هم می‌دانید.در ذوب‌آهن هم مشکل داشتیم ولی تا ریال آخر پول‌مان را می‌گرفتیم. شاید دیر و زود داشت اما حرف‌مان را می‌شنیدند و سوخت و سوز نداشت.

صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا این مشکلات به روحیه شما قبل از بازی‌ها تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: چرا نمی‌گذارد؟ سؤال من اینجاست چرا باید قبل از بازی حساس اینطور دور هم جمع شویم و با بازیکنان صحبت کنیم. همه نگران هستند. خیلی‌ها با قراردادشان خرید کرده‌اند و روی پول خود حساب کرده‌اند.وزارت ورزش کجاست که برای ما تعیین تکلیف می‌کند؟ چرا حالا که می‌گوید پرسپولیس برای ماست نمی‌خواهد یک سنگ کوچک از جلوی پای این تیم بزرگ بردارند. آقایان شروط گذاشتند. آقایان پنجعلی، دایی و همه آن را تائید کرده‌اند. حالا حرف من این است که آقایان زودتر به ما می‌گفتند ما به جای اینکه به باشگاه برویم به وزارت ورزش می‌رفتیم و با آنها قرارداد امضا می‌کردیم پس چرا با رویانیان قرارداد بستیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که با حضور پروین مشکلات شما حل شده یا خیر، اظهار داشت: چطوری حل شود؟ ما هیچ پولی نگرفته‌ایم. پروین مدیرعامل باشگاه شده اما اجازه کاری ندارد. تازه در این شرایط به مسئولان باشگاه، وزارتی‌ها پیغام و پسغام می‌دهند که 50 درصد از قرارداد بازیکنان را تخفیف بگیریم. با چه قانون و حساب و کتابی این حرف‌ها را می‌زنید؟ خودتان 50 درصد از حقوق‌تان را می‌بخشید؟ ای کاش زودتر می‌گفتید من با مدیر برنامه‌ام به وزارت ورزش می‌آمدم و پس از دیدن این بندهای عجیب قرارداد امضا می‌کردم. آقایان این پرسپولیس متعلق به هواداران است. اگر حالا که تیم برای شماست مشکلاتش را حل کنید به نظرم ما که با تمام وجود بازی کرده‌ایم خودتان باید جواب همه چیز را بدهید.

محسن بنگر نیز در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه مشکلات باشگاه پرسپولیس بزرگتر از این حرفهاست که بخواهیم بگوییم با 2 یا 3 میلیارد تومان حل می‌شود. این مشکلات متعلق به امروز و دیروز نیست متعلق به چند سال است که فقط اسم آن زیرمجموعه وزارت ورزش است.

وی افزود: شما فرض کنید ما دو میلیارد تومان از وزارت ورزش می‌گرفتیم و این پول باید بین 25 نفر تقسیم می‌شد. واقعا این چه مشکلی از پرسپولیس حل می کرد. یعنی 5 الی 10 درصد از قرارداد ما را در دو هفته پایانی لیگ می‌دادند. آقایان باید برای این باشگاه فکر اساسی شود. به من گفتند 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام. دو ماشین دارم که هنوز سند ندارد و پدرم بدون سند و پناه بر خدا سوار می‌شود و این طرف آن طرف می‌رود. در اصل من 15 درصد از قراردادم را گرفته‌ام.

بنگر ادامه داد: اگر با پرداخت دو میلیارد وزارت ورزش و هر بازیکن 60 یا 70 میلیون می‌رسید و آنوقت تازه بچه‌ها 20 درصد از قراردادشان را می‌گرفتند اما واقعا مشکل همین است نه آقایان مشکل پرسپولیس عمیق‌تر از این حرف هاست که خیلی‌ها آن را نمی‌دانند. متاسفانه پیشکسوتان مدیرعامل وزارت ورزش همه می‌خواهند تا عکس‌العملی نشان می‌دهیم و یا یک حرف می‌زنیم ما را مقابل هواداران قرار دهد.

وی افزود: می‌گوییم دو هفته مانده لیگ تمام شود. فکری به حال پول ما کنید. می‌گویند بازیکن پولکی و یا بی‌غیرت هستیم برای هواداران بازی کنید. مگر ما خودمان زندگی و خانواده نداریم هواداران روی چشم ما جا دارند ولی نباید خودمان را گول بزنیم. آقایان ما خرج خودمان و 10 خانواده دیگر را می‌دهیم. ولی متاسفانه شما خیلی چیزها را نمی‌دانید. ما امسال بدون هیچ منتی کار کردیم و افتخار می‌کنیم تا به امروز مجانی با دل و جان برای پرسپولیس بازی کردیم. در چمن مصنوعی اردو تمرینات کم نگذاشته‌ایم و بدون هیچ چیز تلاش کرده‌ایم اما بلیت برگشت به تهران را بعد از بازی با داماش نداشتیم و با اتوبوس برگشتیم. آن هم در بازی که 90 دقیقه در چمن مصنوعی بچه‌ها بدن‌درد گرفته بودند. در یکی از سفرهایمان پول پرداخت خسارت دو میلیونی اتوبوس را نداشتیم و ما را نگه داشته بودند. آیا این‌ها را شما می‌دانید.

وی خاطرنشان کرد: آقایان شروط گذاشتند 50 درصد از پول سال قبلمان را تخفیف بگیرند و با مبلغی از پولمان را ببخشیم. من نمی‌فهمم ماجرا چیست و آیا این مسائل واقعیت دارد.

وی در پاسخ سوالی که مگر اعلام نکردند مشکل ماشین‌ها حل شده و برخی از سند ماشین‌ها هم آزاد شده گفت: چه کسی قول داده منظورتان پروین است. ایشان را مدیر عامل باشگاه گذاشتند جالب است بدانید آقای پروین نه حق امضا دارد نه حق دارد کاری برای باشگاه انجام دهد حتی یک مهر باشگاه را هم از او گرفتند. چطور این بنده خدا می‌تواند به ما قول بدهد که مشکل را حل می‌کند. آقایان وزارت ورزش مگر پروین را مدیر عامل نگذاشتید پس چرا به او حق امضا و مهر باشگاه را نمی‌دهید و جلوی همه کارها را بسته‌اید. آیا می‌دانید بابت مالیات پارسال که مانده همه ما تا چند روز دیگر ممنوع‌الخروج شده‌ایم یا خواهیم شد. به خدا متوجه نمی‌شوم شاید پرسپولیس را با جای دیگر اشتباه گرفتند.

بنگر با تقدیر از حمایت هواداران نیز گفت: هواداران پرسپولیس هیچکس بالای سر این تیم نیست الان قرارداد ما تمام است یک هفته مانده لیگ تمام شود یک نفر نیست حرف بزند سال دیگر می‌خواهید بمانید یا بروید بعدا این بازیکنان اگر با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند می‌شوند پول‌پرست و بی‌غیرت. به ما گفتند پول میلیاردی پروشه و بنز گرفتید. ما که در تیم این چیزها را ندیدیم. متاسفانه مدیر عامل تیم‌های دیگر این حرف‌ها را زد و تیم خودش را با خیال راحت بست و به هدفش رساند اما به ما هیچ چیز جز تهمت نرسید. حتی جالب است بدانید من وقتی به پرسپولیس آمدم ماشین زیر پایم را فروختم و خرج خودم کردم تا در پرسپولیس بازی کنم چون این تیم طرفدار دارد و عاشق این تیم هستم.

مدافع قرمزپوشان در پاسخ سوالی که به نظر شما با این شرایط چه بلایی سر پرسپولیس می‌آید گفت: تا الان به خاطر هواداران آمده‌ایم اما به خدا بیشتر از این نمی‌شود یک هفته مانده همه چیز تمام شود اگر ما قهرمان بشویم یا نشویم هیچکس 10 روز دیگر جواب سلام ما را نمی‌دهد حالا چه برسد جوابگوی حق و حقوق ما باشد. شاید کارشناسان یا پیشکسوتان گفتند اعتصاب ما کار درستی نبود پول داشته باشند ولی ما که خرج 10 خانوار را می‌دهیم و غیر از فوتبال منبع درآمد دیگری نداریم دچار مشکل شدیم. شاید آقایان از جاهای مختلف پول دربیاورند شاید وزیر یا معاونینش از خارج از سیستم خود هم پول دربیاورند اما ما غیر از فوتبال درآمد دیگری نداریم و قادر به درآمدزایی نیستیم. با ما قرارداد بستند که 100 تومان و یا 1000 میلیارد تومان روزی که این قرارداد امضا شده باید این پول را بدهند.

وی افزود: من همین الان می‌گویم با این شرایط اگر وضعمان 50 درصد بهتر بود سه هفته پیش قهرمان بودیم. این حرف‌ها و شرایط تاثیر منفی در دو بازی آینده ما ندارد چون اگر تاثیر داشت پنج هفته پیش تاثیرات منفی می‌دید. ما با جان و دل بازی می‌کنیم اما این طور نمی‌شود به خدا خودمان هم خسته شدیم چون موضوع خیلی لوس شده که هر روز بخواهیم حرف بزنیم و مصاحبه کنیم اما هیچکس نیست جواب ما را بدهد ما هیچکس را به جز سرمربی تیم و هواداران نداریم و پروین هم نمی‌تواند کاری انجام دهد چون حتی مهر و امضا او را هم ممنوع کردند. آقایان اگر می‌توانند خودشان بیایند سریع‌تر مدیر عامل شوند و تکلیف این تیم را روشن کند. اصلا آقای خادم خودت بیا مدیر عامل شو تا این تیم را زودتر جمع کنید اصلا سوال من اینجاست من چرا باید طلب پارسالم و پول امسال را ببخشم. من امیدوارم که یکی حرف‌های ما را بشنود اما مطمئنم مردم بهترین قاضی هستند و می‌دانند چه کسی به دنبال استفاده از نام پرسپولیس است و چه کسی به دنبال سربلندی این تیم.

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد