درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 17 مرداد 1399 - 19:40   

پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار

  پیام مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب یک

پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»

  پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به مناسبت روز «خبرنگار»


ادامه ادامه مطلب دو

پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار

  پیام روابط عمومی بانک آینده به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب سه

پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار

  پیام تبریک مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه به مناسبت روز خبرنگار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیام رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار/ باوجود مشکلات، مفتخریم که تلاش کردیم پاسدار آزادی گردش اطلاعات و حمایت از رسانه آزاد باشیم.
  چرا خبرنگاریِ حوزه آموزش و پرورش ضعیف شده و چرا رسیدگی به این ضعیف‌شدگی مهم است؟
  تبریک مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر به مناسبت روز خبرنگار
  درخواست 5 فولادساز بزرگ کشور از معاونت معدنی برای رفع مشکل تامین فروسیلیس/ موجودی حداقلی، کارخانه‌های فولادی را تا مرز تعطیلی می‌کشاند/ قیمت‌گذاری فروسیلیس فرمولیزه شود
  انتظار نمایندگان مجلس از وزیر پیشنهادی وزارت صمت/ قطع دست دلالان از بازار کنسانتره و گندله و کنترل بازار زنجیره فولاد
  آشنایی با روابط عمومی
  ن والقلم و ما یسطرون
  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر
  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او
  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9813صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 9 مرداد 1399 - 02:09
چطور خبرنگاران و متخصصان روابط عمومی می توانند در بازاریابی محتوا کمک کنند
لیز پیت - متخصصان روابط عمومی چیزهای زیادی را روی جدول می آورند. آنها متخصصان ایجاد آگاهی از برند هستند و اگرچه بسیاری از روش های سنتی در حال تغییر هستند، آنها می دانند چطور به سرعت مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| لیز پیت- ما همه بچه های جدیدی بودیم که در برخی نقاط بلوکه شدیم. برای برخی از ما، که بارها آنجا بودیم- سازگاری خوبی با فرصت ها و شرایط دشوار زندگی پیدا کردیم و برخی از ما جایگاه های مشابه شغلی را برای باقی عمرمان داشتیم. به عنوان یک روزنامه نگار، نویسنده و متخصص روابط عمومی، من به امکان هایی بی پایان برای شغلم فکر می کنم تا جایی که انواع مختلف نوشته ها وجود دارند و شرکت ها نیازمند آگاهی از برند و مدیریت هستند.

 

من برای آژانس های روابط‌عمومی، مجلات و شرکت های انرژی کار کرده ام، همه کارهایم به نوعی مرا درگیر نگارش، ویراستاری، تحقیق و مصاحبه کرده است. به هر حال، اگر از من بخواهند که در میان تمام این روش ها، یک روش لذت بخش را برای توسعه فعالیت های کسب و کار نام ببرم، آن روش بازاریابی محتوا خواهد بود. من یکی از اعضای تیم بولداگ سلوشن برای دو ماه بودم و چیزهای زیادی درباره نقش خودم به عنوان یک نویسنده محتوا با توجه به تخصص و تجربه فراوانمدر بازاریابی آموختم.


شکست در صنعت بازاریابی محتوا می تواند به چالش کشیده شود، به ویژه اگر شما تجربه کمی از بازاریابی B2B داشته باشید. با این حال، این مساله با توجه به برخی بازاریابان غیر ممکن نیست، به ویژه اگر شما پس زمینه قوی در خبرنگاری و روابط عمومی داشته باشید.

 

در این مقاله، که توسط نرم افزار نامه نوشته شده، نویسنده ادعا می کند که بازاریابی محتوا یک فرصت عالی برای خبرنگاران است چراکه بازاریابان به افرادی نیاز دارند که می توانند محتوایی قانع کننده تولید کنند که نمونه ای از داستان برند باشد و خبرنگاران ماهر اغلب به کارشناسان منابع تبدیل می شوند که پیام های فریبنده تولید می کنند.

 

یکی از مهمترین مهارت هایی که خبرنگاران دارند توانایی در مواجهه موثر با مواردی است که موعد مقرر دارد. این می تواند برای بازاریابان محتوا مفید باشد چراکه آنها باید یک چرخش سریع بر روی محتوا داشته باشند تا از آن طریق نیازهای مشتری را تمکین کرده و پاسخ گویند، این درحالی است که این نیازها به طور مداوم در حال تغییرند. (به عنوان یک روزنامه نگار که برای صنایع مختلف کار کرده است، من می تواند یک منبع متخصص برای برندهای بیشمار باشم که در محیطی زمانمدار فعالیت هایی را به پیش می برد).

 

روزنامه نگاران با ایجاد و مدیریت تقویم سردبیری آشنا هستند که می تواند استفاده ای عالی در طراحی برنامه های محتوا داشته باشد. بعلاوه، روزنامه نگاران می توانند اقتدار محتوای بازاریابی را افزایش دهند زیرا آنها برای دنبال کردن سبک های گزارش دهی استانداردها آموزش دیده اند و مهارت هایی را در ارجاع دهی به منابع مختلف برای اطمینان از دقت دارند.


متخصصان روابط عمومی چیزهای زیادی را روی جدول می آورند. آنها متخصصان ایجاد آگاهی از برند هستند و اگرچه بسیاری از روش های سنتی در حال تغییر هستند، آنها می دانند چطور به سرعت مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسند.

 

مانند روزنامه نگاران، متخصصان روابط عمومی در مدیریت و زمانبندی پروژه های چندگانه از قبیل رویدادها، پوشش مطبوعاتی و مصاحبه ها عالی هستند. همه این مهارت ها را می تواند به گونه ای موثر برای گروه های بازاریابی محتوایی که بدنبال مشارکت در کمپین های رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و غیره هستند به کار برد. علاوه بر این، این مهارت ها نیازمند یک پایه مستحکم از عناصر بنیادین برای قرار دادن برند در معرض نگاه مخاطبان هستند.


بنابراین اگر شما یک پیش زمینه قوی در خبرنگاری یا روابط عمومی دارید و سعی می کنید که وارد حوزه بازاریابی محتوا شوید، در نظر داشته باشید که چگونه مهارت هایی که ذکر شد می توانند برای هر یک از وظایف روزانه یک بازاریاب محتوا به کار برده شوند.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز فناوری/ راه اندازی نخستین وب سایت در اینترنت


  «خبرنکار ـ عکاس» شماره 1 قرن بیستم


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگاری که کار او انتقاد از روزنامه ها و روزنامه نگاران بود


  «گلوریا امرسون» روزنامه نگار و مولف آمریکایی ـ روش خبرگیری و سبک خبرنویسی او


  تقویم روز ارتباطات/ روزنامه نگار محافظه کار قدیمی، و حرف زشت!


  روز خبرنگار گرامیباد


  تقویم روز ارتباطات/ یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو دیگر


  نخستین روزنامه‌ ایرانی: کاغذ اخبار میرزا صالح


  بحران کرونا؛ مشترکان تلگرام در پرتگاه تئوری توطئه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی