درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 02:28   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 980صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 1 تیر 1391 - 13:12
چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، مهرماه برگزار می شود
چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت دانشگاه ها، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای 23 و 24 مهرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
  

چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور و مشارکت دانشگاه ها، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در روزهای 23 و 24 مهرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود.
 به گزارش شارا، در این دوره از کنفرانس که با موضوع «بازاریابی بانکی در عمل» برگزار می شود، جمعی از اساتید، صاحب نظران و مدیران متخصص بانکی در حوزه بازاریابی و مشتری مداری در مورد راهکارهای عملی و اجرایی بازاریابی سخنرانی کرده و در میزگردها، نشست ها و کارگاه های تخصصی چگونگی کاربرد و عملیاتی نمودن دانش و نظریات بازاریابی بانکی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.
 به گزارش ستاد خبری این کنفرانس، تکنیک های اثربخش بازاریابی منابع و مصارف بانکی، مدیریت ارتباط با مشتریان خدمات بانکی با رویکرد کسب سود، فنون شناسایی، جذب و حفظ مشتریان ارزنده، مکانیزم های عملی بازاریابی خدمات الکترونیک، نقش ارتباطات یکپارچه بازاریابی خدمات بانکی، مدیریت خدمات نوین بانکی از ایده یابی تا افول، از جمله محورهای این کنفرانس می باشد که در سخنرانی ها و نشست های تخصصی مورد توجه قرار خواهند گرفت.
 بعلاوه، براساس فراخوان این کنفرانس، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، کارشناسان بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، صندوق های قرض الحسنه و تعاونی های اعتبار می توانند مقالات مورد نظر خود را مطابق شرایط اعلام شده در فراخوان، حداکثر تا تاریخ 15 مرداد ماه سال جاری از طریق وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی ارسال نمایند.
 خاطرنشان می شود، همزمان با برگزاری این کنفرانس دو روزه، یک نمایشگاه تخصصی نیز جهت معرفی محصولات، توانمندی ها و دستاوردهای بانک ها، موسسات مالی و اعتباری و شرکت های ارائه کننده خدمات بانکی برگزار خواهدشد.
 علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت فرم های ثبت نام، می توانند به وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com مراجعه کرده یا با شماره تلفن¬های 2-66596661 تماس حاصل نمایند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد