درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:10   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9779صفحه نخست » سه شنبه، 15 فروردین 1402 - 13:01
مردی که مجله تایم را به دنیا آورد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنری لیوس موسس مجله تایم سوم اپریل 1898 در چین به دنیا آمد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنری لیوس موسس مجله تایم سوم اپریل 1898 در چین به دنیا آمد. پدرش یک مبلغ مذهب پروتستان بود. وی پس از اتمام تحصیلاتش در چین، انگلستان و آمریکا و گرفتن لیسانس از دانشگاه ییل و فوق لیسانس تاریخ از دانشگاه آکسفورد وارد کار مجله نگاری شد. دانشجویان «ییل» هنری را به دبیری روزنامه دانشگاه انتخاب کرده بودند و همین گام، او را یک روزنامه نگار کرد.

 

او با کمک یک دوستش در سوم مارس 1923 مجله تایم را منتشر ساخت و به کسانی که اندرز داده بودند «روزنامه» منتشر کند گفته بود که یک مجله «خبر، تحلیل، تفسیر و عکس» هیچگاه کهنه خسته کننده نمی شود و همیشه مخاطب خواهد داشت و مخاطبانش طبقه روشنفکر جامعه خواهند بود، طبقه ای که اعضای آن رو به افزایشند.

 

او سپس در سال 1930 مجله سیاسی ـ اقتصادی فرچیون، در سال 1936 مجله پرتصویر لایف و به تدریج مجلات بسیاری را بنا نهاد، به گونه ای که در 1967، روزی که درگذشت صاحب بزرگترین کمپانی انتشار مجله درجهان بود و در حسابش یکصد میلیون دلار پول داشت. تحت نام همین کمپانی اینک سی ان ان و چند دستگاه رسانه ای دیگر اداره می شوند. هنری در طول عمر، سردبیری کل مجله هایش را به فرد دیگری نمی داد و خودش همزمان سردبیرکل همه آنها بود.


     هنری در سال 1941 در اوج جنگ جهانی دوم ضمن تحلیل اوضاع جهان و درگیرشدن آلمان با شوروی در مقاله ای نوشت که برنده اصلی جنگ جهانی دوم، آمریکا و قرن بیستم پس از پایان جنگ جاری (جنگ دوم)، قرن برتری آمریکا خواهد بود زیرا از میدانهای جنگ به دور است و آسیب آن چنانی نخواهد دید.

 

کشورهای دیگر، اگر هم بر آلمان و ژاپن پیروز شوند، آن چنان سنگین آسیب خواهند دید که به حالت سابق خود بازنخواهند گشت. هنری یک راستگرا، جمهوریخواه آمریکایی و ضدکمونیست بود و آشگارا امپراتوری مجله ای اش را برضد شوروی و دولت مائو در چین بکار می برد که پس از درگذشت او، مجله هایش تا حدی چهره بیطرفانه به خود گرفتند.

 

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد