درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 18:19   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی
  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟
  مدیر روابط عمومی انجمن موسیقی ایران منصوب شد
  تاکید رییس مرکز روابط عمومی وزارت صنعت بر اطلاع رسانی سریع و دقیق از خدمات
  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  انتصاب رئیس شورای روابط عمومی های دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان هرمزگان
  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9775صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 14 فروردین 1393 - 21:07
مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت که اینک هر سال بیش از 45 میلیارد دلار درآمد خالص دارد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شرکت مایکروسافت که اینک هر سال بیش از 45 میلیارد دلار درآمد خالص دارد و دارای 76 هزار کارمند در بیش از یکصد کشور است چهارم اپریل 1975 توسط دو جوان همشهری درشهر آلبوکرکی آمریکا تاسیس شد. موسسان آن بیل گیتس (در آن زمان 20 ساله) و پال آلن (در آن وقت 23 ساله) بودند که شمار آنان بعدا افزایش یافت. بیل گیتس اینک با داشتن پنجاه میلیارد دلار ثروت شخصی، پولدار اول جهان بشمار می آید. راز پیشرفت او ابتکار و ایستادگی بوده است. پیروزی بیل گیتس انگیزه جوانانی شده است که گوگل، ای بی، تویتر، فیس بوک و ... را بوجود آورده و میلیاردر شده اند. ساخت این سیستم ها در سطح ملی و جهان ادامه دارد و روز افزون است. امروزه، برای اجاره و خرید خانه و اتومبیل دست دوم، اشیاء دیگر، خدمات و ... نیاز به مراجعه به صفحات نیازمندی روزنامه ها نیست، همه چیز در اینترنت قرارداد و دسترسی به آنها آسان و رایگان. دلیل گسترش توجه به آن، کاهش صفحات آگهی های نیازمندی ها در روزنامه های کشورهایی است که دارای آن سیستم های داخلی هستند از دهها صفحه به یکی دو صفحه در روز.
     عکس، بیل گیتس را در سال تاسیس مایکرو سافت که اینک همگان با نام آن آشنا هستند نشان می دهد.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم


  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است


  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است


  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی


  اپ‌های منتخب سال


  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود