درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9756صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 12 فروردین 1393 - 19:08
با گسترش روابط عمومی ها می توان به بهبود محیط کسب و کار امیدوار بود
سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی متشکل از 32 شرکت است که در حوزه جی پی اس و کارت هوشمند فعال هستند. به تجربه اثبات شده است که خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا کاملاً محسوس است و به همین جهت تلاش می کنیم تا با همفکری همکاران در حوزه روابط عمومی بتوانیم با مخاطبین و مشتریان ارتباط کامل تر و نزدیکتری داشته باشیم
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «سید مجتبی حسینی» دبیر سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی در حاشیه نخستین نشست هیأت علمی یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی با بیان این مطلب افزود: "با گسترش روابط عمومی ها و ارتباطاتی که بین کارفرمایان و پیمانکاران ایجاد می شود، می توان به بهبود محیط کسب و کار کمک کرد."


وی با اشاره به تأکید رییس جمهور بر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار گفت:" همانطور که آقای رییس جمهور در برنامه های تبلیغاتی خود مرتباً تکرار می کردند، شاه بیت تبلیغ ایشان از نظر ما استناد و تکیه بر قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار بود که امیدواریم با گسترش روابط عمومی ها و توجه بیشتر به این حوزه هرچه سریعتر بتوانند زمینه های پیاده سازی این قانون را ایجاد کنند."


دبیر سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی، خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا را مهم تلقی کرد و اظهار داشت:" سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی متشکل از 32 شرکت است که در حوزه جی پی اس و کارت هوشمند فعال هستند. به تجربه اثبات شده است که خلاء روابط عمومی در کارها و فعالیت های این سندیکا کاملاً محسوس است و به همین جهت تلاش می کنیم تا با همفکری همکاران در حوزه روابط عمومی بتوانیم با مخاطبین و مشتریان ارتباط کامل تر و نزدیکتری داشته باشیم." انتهای پیام// مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد