درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:55   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 972صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 خرداد 1391 - 08:33
امروز روابط عمومی یک علم است
  

دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: روابط عمومی امروز یک علم است و باید با استفاده از علوم در تقویت آن بکوشیم.
 
 حجت‌الاسلام محمد جواد جعفری در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها و دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید با تکیه بر دانش و علوم روز دنیا در تقویت دو حوزه فرهنگی و روابط عمومی بکوشیم چراکه روابط عمومی امروز یک علم است.
 
 وی با تاکید بر حمایت از نشریات دانشجویی ادامه داد: باید با حمایت و همکاری دو حوزه فرهنگی و روابط عمومی در دانشگاه‌ها در مسیر فعال‌سازی و تقویت نشریات دانشجویی بکوشیم؛ چرا که دانشگاه‌ها با وجود نشریات دانشجویی فعال و پویا نمود پیدا می‌کنند.
 
 عندلیب، مسئول امور فرهنگی منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش گفت: حدود یک سال است که نشریات دانشجویی منطقه 11 فعالیت زیادی نداشته و با حمایت و همکاری دفاتر فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه‌ها باید سعی در فعال‌سازی این نشریات داشته باشیم و در سطح کشور درخشان ظاهر شویم.
 
 وی با معرفی زینب عزیزی به عنوان دبیر کمیته نشریات منطقه 11 ادامه داد: نشریات دانشجویی باید مجوز شورای فرهنگی واحد را داشته و مصوب باشند؛ ضمنا به صورت منظم و به عنوان فصل نامه با معرفی سردبیر مشخص و اعضای فعال منتشر شوند.
 
 شایان ذکر است، جلسه مشترک مدیران و مسئولان روابط عمومی‌ها و دفاتر فرهنگ اسلامی منطقه 11 به ریاست دبیر منطقه 11 و مسئول امور فرهنگی این منطقه برگزارشد وعلاوه بر مسئله نشریات دانشجویی و فعال‌سازی آن بر موضوعاتی از قبیل برگزاری جلسات منظم، برگزاری کارگاه‌های عمومی و تخصصی، بازدید و ارزیابی دفاتر روابط عمومی منطقه، بازدید از دفتر روزنامه فرهیختگان و خبرگزاری آنا و حضور در نمایشگاه‌ها و سمینارهای مرتبط به حوزه روابط عمومی تاکید شد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد