درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9712صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 21:04
شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین برای کمک به اعتبار خود از روابط عمومی کمک می گیرد
به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از هلمز، این شرکت حمل و نقل فهرستی از آژانس ها را که می توانند این خصوص همکاری کنند را تدارک دیده و در مراحل بعدی از این شرکت ها برای ارائه پیشنهادات شان و شرکت در مناقصه دعوت به عمل می آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، لندن- شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین به دنبال استخدام شرکت روابط عمومی برای رهبری تلاش های این شرکت برای ایجاد و حفظ شهرتش است.


به گزارش گروه ترجمه شارا به نقل از هلمز، این شرکت حمل و نقل فهرستی از آژانس ها را که می توانند این خصوص همکاری کنند را تدارک دیده و در مراحل بعدی از این شرکت ها برای ارائه پیشنهادات شان و شرکت در مناقصه دعوت به عمل می آورد.


این اقدام متعاقب تصمیم دولت بریتانیا برای گسترش دامنه فعالیت شرکت حمل و نقل ویرجین تا آوریل 2017 صورت گرفته است. همزمان کمپینی توسط شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین و فیشبرن برای از میان بردن کلیشه های ذهنی گذشته در مورد این شرکت و به منظور جلب نظر مردم تدارک دیده شد که باعث شد این شرکت به جایگاه اولی ارتقاء یابد.


این شرکت به دنبال یک آژانس برای انجام امور عمومی خود نیست بلکه می خواهد تا با توجه به اهداف جدیدی سازمان پیام هایی را برای گسترش و توسعه برند ویرجین تدارک دیده و در زمینه اشاعه این پیام ها شرکت را در زمینه بازاریابی پشتیبانی کند.


به طور خاص، قابل درک است که شرکت حمل و نقل ریلی ویرجین بدنبال ساخت و حفظ شهرت خود به عنوان یک شرکت مسافرتی مهم می باشد.


در سال گذشته، قطارهای ویرجین تلاش های تبلیغاتی، دیجیتال و مدیریت ارتباط با مشتری خود را از طریق یک کمپین که حدود 7 میلیون پوند برای آن هزینه شده بود به پیش برد. این شرکت در این کمپین قصد داشت که احساسات افراد را نسبت به مسافرت با قطار تغییر دهد. این کار توسط دو شرکت کرو و تی ام دبلیو برنده شد.


منبع: http://www.holmesreport.com/news-info/14747/Virgin-Trains-Looks-For-PR-Firm-To-Help-Build-Reputation.aspx
 
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد