درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 - 01:16   

درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

  درس آموخته های کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد

  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


ادامه ادامه مطلب دو

رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد

  رباتی که در شبکه تلویزیونی روسیه خبرخوان شد


ادامه ادامه مطلب سه

اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی

  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اصفهان، تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع
  معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه اقدامات مداوم و مؤثری برای حفظ محیط‌زیست انجام داده است
  سامانه مدیریت تجربه مشتری در بیمه کوثر راه‌اندازی شد
  اقدامات روابط عمومی فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت‌ اجتماعی
  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است
  تعداد لایک‌های اینستاگرام مخفی می‌شود؟
  فیس‌بوک اعلام کرد؛ رمز میلیون‌ها کاربر اینستاگرام در اختیار کارمندان این شرکت
  پیام‌رسان دولتی فرانسه هک شد
  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود
  اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال 1398
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9657صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 3 فروردین 1398 - 12:22
سرانجام قدیمی ترین مجله طنز
نوشیروان کیهانی زاده-  23 مارس1992 در لندن اعلام شد که شماره هشتم آوریل (دو هفته بعد) نشریه «پانچ» ـ قدیمی ترین مجله طنز ـ آخرین شماره آن خواهد بود و تعطیل خواهد شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  23 مارس1992 در لندن اعلام شد که شماره هشتم آوریل (دو هفته بعد) نشریه «پانچ» ـ قدیمی ترین مجله طنز ـ آخرین شماره آن خواهد بود و تعطیل خواهد شد. «هنری می هیو Henry Mayhew» این مجله را در سال 1842 (نیمه اول قرن نوزدهم) درانگلستان به وجود آورده بود. واژه پانچ Punch در زبان انگلیسی به مفهوم «ضربه مشت» و همچنین «شربت چاشنی دار» است که با طنزنگاری می توان هر دو مفهوم را پوشش داد. تیراژ این مجله، که در زمان تعطیل شدن توسط کمپانی ناشر «دیلی اکسپرس» به چاپ می رسید، از 175 هزار به 33 هزار نسخه کاهش یافته و دیگر «سود ده» نبود.


    توقف انتشار این مجله، بحث و تفسیر فراوان به دنبال داشت؛ ازجمله اینکه چون مجله روش قدیمی خود را که انتقاد ضمنی بود، به چاپ کردن کارتون و شوخی نگاری برای سرگرمی و جوک نویسی تبدیل کرده بود مخاطبانش را ازدست داده بود. این بحث سبب که «محمد فاید» مصری درصدد تجدید انتشار آن برآید و در سال 1996 آن را دوباره زنده کند. این بار با همه کوششی که بکار رفت، این مجله نتوانست به سوددهی برسد و درنتیجه در سال 2002 باردیگر تعطیل شد.


     نقدنگاران این بار نوشتند کشورهایی چون انگلستان که انتقاد کردن صریح و نوشتن هرگونه نظر مخالف منعی ندارد و محدود نیست، دیگر (مانند قدیم) جای مجله صرفا طنز نیست و در این ممالک طنزنگار باید سراغ کارتون و شوخی نویسی جهت سرگرمی و تفریح (خنده) برود که روزنامه ها هرهفته یک و یا چند صفحه از این قبیل مطالب به ضمیمه خود منتشر می کنند و بازار رسانه ها بیش از همین گنجایش ندارد، مخصوصا که حق التحریر طنزنگار و کاریکاتوریست خیلی بالاست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انقلاب گوگل در اجراء بازی‌های کامپیوتری با "پروجکت استریم"


  اولین مینی‌بوک های انگلیسی انتشارات پنگوئن


  کارایی روابط عمومی ها تنزل پیدا کرده است


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون اول: در صحبت‌های خود، منافع عامة مردم را در نظر بگیرید، نه منافع شرکت را


  زمان برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 98 اعلام شد


  مشکلات رسانه‌ها با همت اهالی مطبوعات قابل رفع است


  مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی: پاسخگویی صریح و شفاف به مردم رسالت مدیران است


  دنیای «رباتیک» در دستان گوگل


  پنجمین کنفرانس بین‌المللی وب‌پژوهی برگزار می‌شود


  مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان: افزایش مهارت پوشش خبری در اولویت خانه مطبوعات است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی