درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 مرداد 1399 - 13:58   

فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام در وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد

  توییتر هم به جمع مشتریان خرید تیک‌تاک اضافه شد


ادامه ادامه مطلب سه

توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد

  توشیبا بعد از ۳۵ سال به ساخت لپ‌تاپ و کامپیوتر پایان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مراسم تجلیل از اصحاب قلم با حضور شهردار باقرشهر
  تغییر مدیر کل روابط‌ عمومی دانشگاه تهران
  پیام تسلیت مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید عباس موسویان
  یادداشت/ ضرورت همراهی مجلس انقلابی با پروژه خط نورد گرم 2 در فولاد مبارکه
  پرتال داخلی جدید شرکت مخابرات ایران رو‌نمایی شد
  میزگرد|آسیب‌شناسی تعامل خبرنگاران و روابط‌عمومی‌ها / وقتی روابط ‌عمومی‌ها جای رسانه‌ها را می‌گیرند
  چالش های اخلاقی در کسب و کارهای بین المللی
  مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام: امیدواریم شاهد رشد شاخص ها در حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی باشیم
  نوآوری چیست؟ هنوز کسی نمی‌داند
  مراسم تودیع و معارفه مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9645صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 28 تیر 1399 - 08:16
روابط عمومی؛ ابتدا داستان سرایی خوب، سپس طرح استراتژی محتوایی
برایان گرین - روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برایان گرین- در جهان ارتباطات حرفه ای، عبارت «محتوا پادشاه است» هر روز بیشتر از روز قبل محلی از اعراب پیدا می کند. از زمان بیل گیتس در سال 1996 به ما گفته شده است، مصرف کنندگان می خواهند محتوا را ببینند. آنها هیچ تمایلی به تبلیغات در اینترنت ندارند. بهترین ارتباطگران، چنانچه گیتس پیش بینی می کند، «از اینترنت به عنوان بازار ایده ها، تجارب و محصولات استفاده می کنند.»


اگرچه موسس مایکروسافت ممکن است تنها یک نظر ارائه داده باشد، اما نظرش امروزه مدافعان زیادی را به خود جذب کرده است، که می گویند یک محتوای خوب در حالی که تولید کننده آن مشخص نباشد: یک استراتژی روایت است.


روایت محل شروع برای هر ارتباطگری است که می خواهد فضایی را برای انتشار پیامش در فضای اینترنتی (همچون فضای آفلاین) پیدا کند. بدون آن، برندها هیچ شانسی برای جلب توجه مصرف کنندگان ندارند.


با بیشتر فرصت هایی که بیش از پیش برای ارائه محتوا به مصرف کنندگان آنلاین وجود دارد، مهم است که فراموش نکنیم مردم با داستان ها وارد تعامل می شوند، و داستانسرایی خوب به شیوه استادانه بسیار دشوار است.


شروع با چالش یافتن داستانی خوب برای نقل، به مراتب بهتر از این است که با چالش طراحی یک محتوای خوب آغاز کنید.


در این نوشتار برخی از نکات داستانسرایی را برای ارتباطگرانی که جویای انتشار محتوایشان در گستره فضای آنلاین هستند و توسط باربارا بیتز، مدیر عامل و موسس ارتباطات ایستویک ارائه شده است، نقل می شود:


1. ترکیبی از مهارت های خوب ژورنالیستی و نگارش خلاقانه برای نگارش روایت های اقناعگر پیدا کنید.


2. به تصویر بکشید. ضرب المثل قدیمی وجود دارد که می گوید تصویر می تواند هزار کلمه را در یک جا به بند بکشد. و با اضافه بار اطلاعاتی امروز، تصاویر اغلب امروز می توانند در تقابل با نوشتار گوی سبقت را از آنها بربایند.


3. روش های روزنامه نگاری را برای طراحی داستانی اقناعگر که مطابق داستان بیرون آمدن ققنوس از میان خاکستر و داوود در مقابل جالوت است دنبال کنید. این داستان ها می توانند داستان افرادی باشند که با مسائل غیر منتظره ای روبرو شده اند. این داستان شامل درام یا درام و سرگرمی باشد.


4. به صفحه ای از کلاس نگارش خلاق نگاه کنید (یا کتاب فوق العاده نانسی دورتی با نام «طنین») و اهرم قدرت «سفر قهرمان» را به کار گیرید. بر مبنای روانشناسی کارل یونگ و روش شناسی تحقیق ژوزف کامپبل، «سفر قهرمان» ساختار پایه ای داستان ها، اسطوره ها و فیلم ها را نشان می دهد.


5. درباره اینکه داستانتان در فصل های جداگانه بخش بندی شود، فکر کنید. از نیاز به اینکه به همه افراد همه چیز را یکباره بگویید بپرهیزید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در کردستان، صنعت نیست/ وبینار" "چالش های روزنامه نگاری و روزنامه داری در کردستان"


  انفجار بیروت؛ وزیر اطلاع‌رسانی لبنان استعفا کرد


  فرق بین مدیر من و مدیر تو


  انتصاب مسئول کمیته روابط عمومی انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگری استان گیلان


  به همت روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر برگزار شد؛ بزرگداشت پیشکسوتان و فعالان رسانه در پایتخت رسانه‌های محلی


  بازدید استاندار قزوین از ایرنا به مناسبت روز خبرنگار


  باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور به بهره برداری رسید


  روابط عمومی موفق با مدیر توانمند


  انتشار کتاب الگوی ارتباطات کلامی در نهج‌البلاغه


  دومین نشست مسئولان روابط عمومی زندان‌های استان تهران در ندامتگاه ورامین برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی