درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:12   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9607صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 26 اسفند 1392 - 22:27
3 راه برای ارزیابی مزایای شبکه های اجتماعی جدید
متیو شوارتز - در چند سال پیش، شبکه های اجتماعی شروع به تکثیر عظیمی کرده اند. این شبکه ها روز به روز بیشتر توسعه پیدا می کنند. جریانی از رقابت که در آن اندیشه ارتباطگران سعی در کشف نحوه پول درآوردن از برخی کانال های اجتماعی نظیر فیسبوک، لینکداین و توییتر دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، متیو شوارتز-در چند سال پیش، شبکه های اجتماعی شروع به تکثیر عظیمی کرده اند. این شبکه ها روز به روز بیشتر توسعه پیدا می کنند. جریانی از رقابت که در آن اندیشه ارتباطگران سعی در کشف نحوه پول درآوردن از برخی کانال های اجتماعی نظیر فیسبوک، لینکداین و توییتر دارد.


شبکه های اجتماعی جدید و نرم افزارها به سرعت و با شتاب وارد می شوند. همچنان که در دروه کشف قرار می گیرند، بر بستر آنها مارک ها و بازاریابان حضور می یابند تا آنها را به سمت جریان اصلی مد نظرشان هدایت کنند.


دو نحوه شروع که در آغاز به منظور به دست آوردن کشش در جو شبکه های اجتماعی سکرت و ویسپر وجود دارد که کاربران را قادر می سازد افکارشان را بدون نامی که به آن متصل است بیان کنند.
کارگزار روابط عمومی ممکن است سوال کند، کدام هدف استفاده از شبکه اجتماعی است که گمنامی را ترویج می کند؟ پاسخ مشابهی در مورد این موضوع در شبکه اجتماعی اسنپچت وجود دارد، نرم افزار پیام رسانی عکس که در آن پیام ها در 10 ثانیه توسط افراد ساخته می شود.


تا کنون، اجتماع عمومی در میان ارتباطگران این بوده است: چگونه اسنپچت می تواند برای حرف کشیدن به کار رود زمانی که بر مبنای پیام های زودگذر اتفاق می افتد؟ شاید HBO، مکدونالد، تاکو بل و دیگر برندهای بزرگ که در حال حاضر از ویژگی اسنپچت استفاده کنند، بتوانند پاسخ مناسبی به این پرسش بدهند.


مدیوم سایت دیگری است که با توجه به سابقه بنیانگذار آن اوان ویلیامز (بلاگر و توییتر)، ممکن است نامی داخلی تبدیل شود. وبسایتی که نویسندگان آماتور و حرفه ای در آن حضور دارند، اکنون 13 میلیون بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه و بر اساس خبر نیویورک تایمز دارد.


برخلاف بسیاری از وبسایت ها، هیچ پیامی در پایان پست های سایت مدیوم قرار ندارد. با این حال، خوانندگان می توانند یادداشت هایی را با کلمات و عبارات خاص در آن قرار دهند. این کار هنوز برای دریافت پیام های شما هنوز یکی از راه های به رسمیت شناخته شده است.


با در نظر گرفتن این موارد، در اینجا چند سوال وجود دارد که می توان با استفاده از آنها برخی از شبکه های اجتماعی جدیدی را که در بالا به آنها اشاره شد تشخیص داد- و آنهایی که هنوز چیزی در مورد آن نشنیده اید- می توانید تلاش های روابط عمومی و بازاریابی خود را به آن طرف سوق دهید.


1. آیا شبکه هیچ یک از مخاطبان شما را جذب خود کرده است؟ بهتر است، چند در صد از افراد جوانتر که به برند شما ایراد گرفته اند در آن شبکه اجتماعی حضور دارند؟ اگر آنها ایراداتی را به شبکه اجتماعی مورد نظر گرفته اند. باید آنها را به درستی شناسایی کنید و ببنید که کدام شبکه اجتماعی برای آنها مهم بوده است.


2. آیا برند شما از تکنولوژی های بی شمار که توسط شبکه های اجتماعی ارائه شده اند مملو شده است؟ آیا استراتژی روابط عمومی شما چیزی شامل آزمون یک مخاطب یا ترویج کمبود هاست؟


3. چطور شبکه های اجتماعی جدید می توانند رویدادها و کنفرانس های شما را افزایش دهند؟ آیا مدیوم ابزاری برای دریافت بهتر نوشته ها بر مبنای کلمات کلیدی است (و در نتیجه ایده هایی) ممکن است بهترین کار را برای یک مدیر درجه سه در ارائه درباره محصول و خدمت شرکت انجام دهد؟ آیا شبکه اجتماعی ویسپر راهی برای پنهان کردن شروع به صحبت با مشتریان و چشم اندازهاست؟


اینها سوالاتی هستند که کارگزاران روابط عمومی معمولا از خودشان می پرسند. بهتر است که این سوالات را بپرسید و بر مبنای پاسخ های بدست آمده برای انتخاب شبکه های اجتماعی تان اقدام کنید.

مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
منبع: http://www.prnewsonline.com/prnewsblog/index.php/2014/03/12/3-ways-to-gauge-the-benefits-of-new-social-networks/?hq_e=el&hq_m=2847279&hq_l=11&hq_v=472ca672b1
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9607/شبکه-اطلاع-رسانی-روابط-عمومی-ایران-شارا-3-راه-برای-ارزیابی-مزایای-شبکه-های-اجتماعی-جدید

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
روحی
| 1393/2/26 - 07:52 |     0     0     |
با سلام و ممنون از مطالبتون
لطفا در خصوص معیارهای فنی شبکه های اجتماعی اگه مطلبی دارین برایم ایمیل کنید ممنون منتظرم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد