درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:39   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9570صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 25 اسفند 1392 - 11:53
روابط عمومی ها توجیه گر عملکرد سازمان های خود هستند
مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شارا: - صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- صدیقه ببران مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به اهمیت روابط عمومی ها، آنها را سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: "روابط عمومی ها در همه کشورهای جهان به جهت اینکه از ارکان اساسی سازمان ها به شمار می روند، بسیار پر اهمیت هستند. بنابراین می توانیم آنها را به عنوان سرمایه ملی قلمداد کنیم."


ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها در کشور کارآمد نیستند، گفت:" مشکلی که در حال حاضر اکثر روابط عمومی ها در کشور با آن روبرو هستند، این است که روابط عمومی ها لزوماً کارآمد و مؤثر نیستند. بیشتر این روابط عمومی ها به عنوان کارگزارانی هستند که توجیه گر عملیات سازمانی هستند و بدون توجه به رسالت اساسی که روابط عمومی می تواند داشته باشد، وظیفه توجیه کردن عملیات سازمان های خود را برعهده دارند."


وی افزود: "متأسفانه به همین علت توجیه گر بودن، روابط عمومی ها قطعاً نمی توانند رابطه خوبی با اجتماع و مردم برقرار کنند. روابط عمومی کارآمد و مؤثر روابط عمومی است که بتواند با بدنه اجتماع و سایر رقبا ارتباط لازم را برقرار کند."


مدیر گروه ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، مخاطب سنجی درست و بازاریابی خوب را از مزایای روابط عمومی کارآمد دانست و عنوان کرد: "یک روابط عمومی کارآمد باید بازاریابی خوب و مخاطب سنجی درستی در حوزه کاری خود داشته باشد تا بتواند عملکرد خود را ارزیابی کند و به عنوان مشاور و بازوی اصلی سازمان و رییس سازمان باشد و حتی در برخی مواقع به عنوان مشاور در حوزه بحث عملکرد سیاسی سازمان نیز قلمداد شود."
انتهای پیام//
مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد