درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:06   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 957صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 28 خرداد 1391 - 10:38
محتوای خوب در کجا تولید می شود؟
مدیری که از زیرو بم کارهای حوزه مدیریت خود با اطلاع است و کارکنان زیر دست او سایه مدیریتی او را به نحوی موثر احساس می کنند می تواند با بهره گیری از توان مجموعه خود محتوای مناسبی تولید کند.
  

روابط عمومی ایرانی- شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- مصطفی هاشمی مدیر روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری صالحین:
 برای انجام هر کاری شرایطی لازم است که اگر همه آن شرایط و یا حداقلی از آن مهیا نباشد آن کار به خوبی انجام نخواهد شد. جدای از شرایط خاصی که ممکن است برای کارهای مختلف وجود داشته باشد، مدیریت و رهبری یکی از شرایط لازم برای کارهایی است که انتظار داریم به خوبی انجام شود و نتایج خوب و مثمرثمری داشته باشد. یک مدیر خوب چه شرایطی باید داشته باشد؟
 به این سئوال پاسخ های گوناگونی می توان داد ولی یک پاسخ این است که مدیر باید شرایط و ویژگی های رهبری و هدایت کار یا گروه را داشته باشد.
 بدون شک مدیران موفق در تولید محتواهای موثر و مفید، نقش زیادی دارند و متقابلا مدیرانی که برحوزه کاری خود مسلط نیستند ویا به قولی این کاره نیستند نمی توانند محتوا و محصول خوبی را به جامعه و مشتریان خود ارایه دهند.
 مدیران در تولید محتوای خوب موثرند و این تاثیرگذاری زمانی خود را نشان خواهد داد که آنها بتوانند نقش خود را در تولید محتوا به خوبی ایفا کنند. مدیری که از زیرو بم کارهای حوزه مدیریت خود با اطلاع است و کارکنان زیر دست او سایه مدیریتی او را به نحوی موثر ومثبت احساس می کنند می تواند با بهره گیری از توان مجموعه خود محتوای مناسبی تولید و ارایه کند.
 حالا اگر بخواهیم به بحث تولید محتوا در حوزه انتشارات بپردازیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که مدیر و مجموعه ای می تواند محتوای خوب ومناسبی تولید و ارایه کند که خود به الفبای نشر آشنایی داشته باشد. شاید بتوان در بسیاری از موارد کارهایی را سفارش داد و نتیجه آن را به مشتری ارایه کرد ولی محتوا و محصول خوب را نمی توان به طور کلی به دیگران سفارش داد. مدیر یک مجموعه باید بتواند سیاست های کاری خود را به خوبی تبیین نماید و در عمل هم آنها را به اجرا درآورد تا محصول مدیریت و رهبری او به تولید یک مجصول خوب منتهی شود و اثر وجودی خود را در محصول نهایی خود ببیند.
 نتیجه اینکه در هر زمینه ای محتوای محصول یا کار ابتدا باید به عنوان جوهره وجودی در بطن و وجود مدیری که مسئولیت توسعه آن را دارد وجود داشته باشد تا حاصل و خروجی آن خود را در کار نشان دهد وگرنه کسی که خودش بهره ای از سواد و دانش در زمینه کار تخصصی خود را نداشته باشد نخواهد توانست محتوای خوبی تولید کند. محتوا ابتدا در ذهن و ایده یک مدیر تولید می شود و سپس با جوهره هنر و مدیریت توسعه می یابد و خود را در شکل یک محصول که می تواند یک کتاب، نوشته، کالا و یا هر چیز دیگری باشد نشان می دهد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد