درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:06   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9569صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 25 اسفند 1392 - 09:45
جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا
پیروزی کشتی ایران در خاک آمریکا
روز نخست جام‌جهانی کشتی در لس‌آنجلس آمریکا با پیروزی‌های پیاپی برای کشتی‌گیران ایرانی همراه بود تا غول‌های دوست‌داشتنی ایرانی در همین روز نخست برای حریفان خود خط و نشان بکشند و بگویند که پیش‌بینی فیلا در خصوص هت‌تریک ایران در قهرمانی در این مسابقات درست بوده و ایرانی‌ها بعد از باکو و تهران این‌بار می‌خواهند قهرمانی را در لس‌آنجلس جشن بگیرند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در میان چهار تیمی که قرار بود در گروه نخست با ایران رقابت کنند چشم همه کشتی‌دوستان ایرانی به رقابت با آمریکا دوخته شده بود. سابقه سیاسی ایران و آمریکا و برگزاری این رقابت‌ها در خاک آمریکا موجب شده بود تا این کشتی از حساسیت خاصی برخوردار باشد. گرچه در چند سال اخیر مسابقات متعدد کشتی ایران و آمریکا و پنجه در پنجه افکندن کشتی‌گیران متعدد دو کشور نشان داد که بر خلاف دنیای سیاست، روی تشک کشتی داستان دیگری در جریان است.

 

به جز آمریکا سایر حریفان ایران در این گروه حرفان دندان گیری نبودند. کشورهای صاحب کشتی که در سال‌های اخیر هچ حرفی برای گفتن برابر ایران نداشتند. همین هم موجب شد تا ایران مثل دوره قبلی این رقابت‌ها با پیروزی‌های خیره کننده مسابقات را آغاز کند. هشت پیروزی پیاپی در دیدار ایران و ارمنستان که با پیروزی خیره‌کننده ۱۵-۴ کمیل قاسمی در ۱۲۵ کیلوگرم برابر آندرانیک گالستیان به پایان رسید نشان داد که شاگردان رسول خادم به هیچ وجه قصد پا پس کشیدن در این رقابت‌ها را ندارند و سومین جام پیاپی خود را می‌خواهند.

 

پس از آن و در حالی که پاسی از بامداد در ایران گذشته بود رقابت کشتی‌گیران ایرانی و ترکیه‌ای آغاز شد. همسایه کشتی‌بلد ایرانی‌ها که البته چند سالی است که مقهور هنرنمایی نسل طلایی کشتی ایران شده‌اند و دیگر نشانی از اقتدار گذشته‌اش نداشت. رسول خادم ترکیبی از جوانان به میدان می‌فرستد و بازهم در پیروزی از آن ایران می‌شود. تنها در وزن ۷۰ کیلو پیمان یاراحمدی، کشتی‌گیر جوان ایران با نتیجه ۱۱-۹ کشتی را به صلاح الدین کلیسالایان واگذار می‌کند و در هفت وزن دیگر این ایرانی‌ها هستند که یکی پس از دیگری شانه حریفان ترک خود را به خاک می‌مالند. پیروزی‌ها خیره کننده ترکیب جوان تیم ملی که با امتیازات بالا حریفان ترک خود را شکست دادند این امیدواری را در دل کشتی‌دوستان ایرانی ایجاد کرد نسل فوق‌العاده کشتی ایران، پشتوانه بسیاری قوی و قابل اتکایی دارد که می‌توانند خیلی زود خودشان را به ترکیب اصلی تیم ملی اضافه کنند.

 

اما ساعتی کوتاه پس از دیدار ایران و ترکیه و ترکیب اصلی تیم ملی ایران می‌بایست به مصاف آمریکایی می‌رفت که با قرعه مناسب استراحت روبرو بود و پس دیدارهای ساعت نخست با ارمنستان و هند باید به مصاف ایرانی می‌رفت که مدعی عنوان قهرمانی است.

 

هشت دیدار کشتی‌گیران ایرانی و آمریکایی، هشت دیدار دیدنی و زیبا بود. سه پیروزی از آن آمریکایی‌ها بود و پنج برتری از آن ما که در چهار دیدار آن کشتی‌گیران کشورمان حتی یک امتیاز هم به آمریکایی‌ها ندادند و همین هم موجب شد تا حریف خود را با نتیجه ۱۵-۱۰ در امتیازات تیمی شکست بدهند.

 

دیدار ایران و آمریکا می‌توانست پیش از رسیدن به کشتی آخر به پایان برسد جایی که رضا یزدانی با کسب دو امتیاز دیگر می‌توانست با ضربه فنی کار برگمن و تیم ملی آمریکا را یکسره کند و این‌چنین هم بود که پس از پیروزی ۸-۰ برابر حریف اثری از شادی در چهره غول جویباری کشتی دیده نمی‌شد. در سوی مقابل اما جردن باروفس مثل همیشه بود و با پیروزی ۷-۱ برابر اکبری نشان داد که همچنان یک حریف دست نیافتنی برای کشتی‌گیران ایرانی است.

 

پیروزی ایران برابر آمریکا موجب شد تا تیم ملی ایران روز نخست رقابت‌ها را با پیروزی‌های شیرین پشت سر بگذارد و بعد از دیدار راحت برابر هند که در آخرین ساعت‌های امشب (روز دوم رقابت‌ها) برگزار می شود منتظر برگزاری فینال در بامداد فردا مقابل تیم روسیه باشد. گزارش سه دیدار ایران در روز نخست را می‌توانید در ادامه این گزارش بخوانید:

 

ایران (۵ پیروزی)- آمریکا (۳ پیروزی)

57 کیلوگرم: حسن رحیمی 8 – آنجل اسکوبدو صفر

 

رحیمی با زیرگیری های پیاپی به پاهای حریف می رسید اما قد بلند اسکوبدو باعث می شد رحیمی نتواند او را خاک کند و لی لی کنان به بیرون تشک می رفت. با این حال رحیمی 8 امتیاز گرفت، هر چند او تلاش داشت تا نتیجه را 10-0 کند تا امتیاز مثبت بیشتری بگیرد.

 

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور 10 – ریس هامفری 8

 

هامفری با یک سالتو بارانداز 4-0 پیش افتاد و در ادامه نتیجه را 8-1 کرد اما اسماعیل پور با غیرتی مثال زدنی به کشتی برگشت و با خاک کردنهای پیاپی 10-8 پیش افتاد و پیروز کشتی شد.

 

65 کیلوگرم: میثم نصیری 8 – برنت مت کالف 11

 

نصیری با یک پیچ کمر برق آسا 4 امتیاز گرفت. در ادامه بین دو کشتی گیر فن رد و بدل شد تا وقت اول 5-3 شود. در ادامه نتیجه 8-5 شد اما از دقیقه ی 4 نصیری از نظر بدنی کم آورد و 11-8 باخت تا آمریکا به اولین بردش برسد.

 

70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی 1 – نیک مارابل 0

 

حسین خانی در سه دقیقه اول بسیار حساب شده کشتی گرفت و از کشتی گیری که یک ماه قبل جردن باروفس را برده بود، یک امتیاز گرفت. حسین خانی در ادامه مردانه جنگید و از این یک امتیاز محافظت کرد تا یک پیروزی با ارزش را نصیب ایران کند و ایران سه بر یک پیش افتد.

 

74 کیلوگرم: عزت الله اکبری 1 – جردن باروفس 7

 

باروفس آمریکایی در همان 15 ثانیه اول با دو خم اکبری را خاک کرد و در ثانیه 45 یک امتیاز دیگر گرفت تا 3-0 پیش افتد. اکبری در حالی که در وقت دوم 5-0 عقب بود توانست باروفس را به بیرون تشک ببرد و یک امتیاز بگیرد. این یک امتیاز از آن جهت اهمیت دارد که اگر مسابقه انفرادی 4-4 شود، پوئن مثبت تعیین کننده برنده خواهد بود که این یک امتیاز یک پوئن مثبت به همراه دارد. اکبری در نهایت این کشتی را 7 بر یک باخت.

 

86 کیلوگرم: احسان لشگری 5 – کلایتون فاستر 7

 

لشگری در حالی که دو امتیاز از دست داده بود با یک دو خم درخت کن زیبا نتیجه را مساوی کرد.در تایم دوم در یک کشتی پر افت و خیز نتیجه 5-5 شد که لشگری در حالی که به امتیاز آخر محتاج شد در خاک نشست و 7-5 باخت تا نتیجه تیمی 3-3 شود.

 

97 کیلوگرم: رضا یزدانی 8 – دی جی برگمن 0

 

یزدانی در وقت اول با دو یک خم از زانو 4-0 برنده شد. یزدانی در تایم دوم هم برتری اش را به حریف دیکته کرد و 8-0 برنده شد. یزدانی بعد از این برد از این که نتوانسته حریفش را 10 بر صفر و با امتیاز عالی شکست دهد ناراحت بود.

 

125 کیلوگرم: کمیل قاسمی یک – ترول دلاگنف

 

در وقت اول دو کشتی گیر در سرپا سرشاخ بودند که حاصل سه دقیقه نخست یک امتیاز برای قاسمی و یک اخطار برا دلاگنف بود که کمتر فعالیت کرده بود. قاسمی با اتکا به این یک امتیاز در وقت دوم نیز کشتی را اداره کرد و در حالی که جونز سرمربی آمریکا بارها معتقد بود قاسمی کم‌کار است به حریفش امتیازی نداد و پیروز شد

 

ایران (۷ پیروزی) – ترکیه (۱ پیروزی)

57 کیلوگرم: مهران رضازاده (برنده با ضربه فنی) – نبی اوزون

 

رضازاده در ابتدا روی فیتوهای حریف چهار امتیاز عقب افتاد اما خیلی زود به خودش آمد و حریف را اسیر نمایش دیدنی خود کرد. رضا زاده با زیرگیری های پیاپی در حالی که 14 – 8 پیش بود پشت حریف را به تشک دوخت و با ضربه فنی برنده شد تا حدود 2 – 3 هزار ایرانی حاضر در سالن یکصدا او را تشویق کنند.

 

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور (برنده با ضربه فنی) – رجب توپال

 

دارنده مدال برنز جهان شروع خوبی داشت و با یک خاک و دوبار نیم تیغ کردن حریف 6 امتیاز گرفت. اسماعیل پور در ادامه دو بار خاک شد تا نتیجه 6-4 شود. وقت اول 6-4 تمام شد. در وقت دوم اسماعیل پور حریف را در خاک نشاند و با سگک، رقیب ترک را ضربه کرد.

 

65 کیلوگرم: سید احمد محمدی 11 – مصطفی کایا 0

 

محمدی با این که در یک وزن بالاتر کشتی می گرفت، نمایش قابل توجهی داشت و با نمایش کشتی ایرانی با خاک و باراندازهای پیاپی 11 بر صفر برنده شد.

 

70 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی 9 – صلاح الدین کلیسالایان 11

 

یاراحمدی، جوان لرستانی شروعی انفجاری داشت و در همان 30 ثانیه اول با خاک و چهار بارانداز برق آسا 9-0 جلو افتاد. اما یاراحمدی کم تجربگی کرد و نتوانست کشتی را اداره کند و به همان سرعت که 9 امتیاز گرفت، یازده امتیاز از دست داد و کشتی را باخت. این میدان تجربه خوبی برای یاراحمدی جوان بود.

 

74 کیلوگرم: رضا افضلی 11 – مراد ارترک صفر

 

افضلی بسیار مطمئن کشتی را شروع کرد و با زیرگیری های حساب شده از حریف پیش افتاد و در نهایت 11 بر صفر برنده شد تا چهارمین برد ایران رقم بخورد.

 

86 کیلوگرم: علیرضا کریمی – فاتح اردین

 

کریمی از دیگر کشتی گیران جوان تیم بود که نمایش قابل توجهی داشت. کریمی در دقیقه اول با یک خاک و سه بار 7 بر صفر پیش افتاد. دو دقیقه و 56 ثانیه برای کریمی کافی بود تا نتیجه را 11 بر یک کند و پنجمین برد ایران را رقم بزند.

 

97 کیلوگرم: حامد طالبی زرین کمر 10 – علی بونچی اوغلو صفر

 

قهرمان سابق جوانان جهان در کمتر از یک دقیقه و 36 ثانیه رقیب را 10-صفر کرد تا نمایشی مقتدرانه داشته باشد. طالبی هر وقت اراده کرد به پاهای حریف رسید.

 

125 کیلوگرم: پرویز هادی 11 - حمزه اوزکارادنیز صفر

 

زور پرویز هادی که دو طلای آسیا در کارنامه دارد به حریف ترکش چربید و بارها رقیب را در خاک نشاند تا 11 بر صفر برنده شود. وقتی هادی 9-0 جلو بود شعار "یکی دیگه" تماشاگران ایرانی به هوا رفت تا هادی را برای گرفتن امتیاز آخر ترغیب کنند که این اتفاق هم افتاد و هادی حریف خسته و کم انرژی را در خاک نشاند تا کار تمام شود.

 

ایران (۸ پیروزی) ۳۳ – ارمنستان (بدون پیروزی) ۵

 

 

 

57 کیلوگرم: حسن رحیمی 12 (امتیاز مثبت 4 )– آرتاک هوانسیان صفر (صفر)

 

قهرمان سال 2013 جهان به حریف ارمنستانی خود فرصت نفس کشیدن نداد و در دو دقیقه و 26 ثانیه با زیر گیری های پیاپی خود 12 بر صفر برنده شد تا 4 امتیاز مثبت تیمی برای ایران ثبت شود. در جام جهانی مجموع امتیازات مثبت هر هشت مسابقه، تیم پیروز را تعیین می کند.

 

61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور 11 (امتیاز مثبت 4)- والودیا فرانگولیان یک (یک امتیاز مثبت)

 

این اولین مبارزه اسماعیل پور پس از کسب مدال برنز جهان در بوداپست بود. با این وجود اسماعیل پور هم شروع خوبی داشت و 11 بر یک حریفش را مغلوب کرد تا نشان دهد آماده ی مبارزات سخت تر است.

 

65 کیلوگرم: میثم نصیری 14 (4 امتیاز مثبت )– آرتور باغداساریان 4 (یک امتیاز مثبت)

 

نصیری کشتی را پر افت و خیز شروع کرد و وقت اول را 5-3 باخت اما این کشتی گیر با اخلاق زنجانی در وقت دوم به خود آمد و با دوخم دو بار حریفش را به پل زد و 12-4 جلو افتاد. نصیری با یک خاک دیگر کار را تمام کرد و 14-4 برد.

 

70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی 11 (4 امتیاز مثبت) – داویت آپویان صفر

 

حسین خانی هم اجازه نداد مانند سه کشتی قبل وقت قانونی به پایان برسد و در حالی که 7 بر صفر جلو بود، در ثانیه های آخر تایم اول حریف را به پل زد و 11 بر صفر برنده شد.

 

74 کیلوگرم: عزت الله اکبری 11 (4 امتیاز مثبت)– والورجان کاجویان 1(یک امتیاز مثبت)

 

نایب قهرمان مسابقات جهانی بوداپست و پدیده ی وزن 74 کیلوگرم ایران کشتی را کاملا در اختیار داشت و در سه دقیقه اول 6 بر یک برنده شد. اکبری در وقت اول با دو خم حریف را به پل زد و 4 امتیاز گرفت.

 

با شروع وقت دوم اکبری با یک فن 4 امتیازی دیگر کار را تمام کرد.

 

86 کیلوگرم: احسان لشگری 10 (4 امتیاز مثبت)– واهه تمرزیان صفر

 

در دقیقه اول لشگری با اجرای فن زیبا حریفش را از زمین کند و به پل زد در ادامه یک بارنداز هم کافی بود تا نتیجه 6-0 شود. لشگری در ادامه با سر و گردن گیری و خاک کردن نتیجه را 10 بر صفر کرد.

 

97 کیلوگرم: رضا یزدانی 14 (5 امتیاز مثبت)- ویکتور کازیشویلی 2 (یک امتیاز مثبت)

 

یزدانی در شروع مسابقه روی یک عافلگیری خاک شد اما به سرعت با سه بار خاک کردن و دو بار به پل بردن، جبران کرد و 10-2 جلو افتاد. یزدانی در ادامه حریفش را به پل زد و پشت او را به تشک آشنا کرد.

 

125 کیلوگرم: کمیل قاسمی 15 (4 امتیاز مثبت)- آندرانیک گالستیان 4(یک امتیاز مثبت)

 

قاسمی ابتدا غافلگیر شد و چهار امتیاز از دست داد اما با کسب 15 امتیاز او هم با ضربه فنی برنده شد.
 

منبع: تابناک

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد