درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:44   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9541صفحه نخست » خبر یکشنبه، 24 اسفند 1392 - 09:00
کتاب سال روابط‌عمومی ایران 1392 منتشر شد
کتاب سال روابط عمومی1392 زیر نظر انجمن متخصصان روابط عمومی دارای 188 صفحه رنگی در قطع رحلی است .کتاب سال روابط عمومی با مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.
  

Description: C:\Users\admin\Desktop\Jeld 1.jpg

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، بهنام امینی بیدختی -  کتاب سال روابط عمومی1392 زیر نظر انجمن متخصصان روابط عمومی دارای 188 صفحه رنگی در قطع رحلی است .کتاب سال روابط عمومی تحت مدیریت سید شهاب سید محسنی و مهدی باقریان و زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.

 کتابی که در آن سعی شده ضمن مروری بر وقایع و رویدادهای سال روابط عمومی در ایران و جهان اعم از کنفرانس ها، سمپوزیوم ها، گردهمایی های علمی و تخصصی روابط عمومی، آسیب شناسی از وضعیت روابط عمومی کشور و موانع توسعه آن و نیز راهکارهای پیش روی، برای اعتلای آن ارائه می دهد. کتابی که صرفا به محتویات خبری و آموزشی نمی پردازد بلکه دارای برترین مقالات روابط عمومی روز جهان، پژوهش ها، سخنرانی، گفتگو، گزارش جالبی پیرامون  رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی، اقتراح، یادمان پروفسور معتمدنژاد و تازه های نشر روابط عمومی منتشر شده ایرانی و خارجی سال 1392/ 2013و2014 است و در پایان هم به معرفی انجمن متخصصان روابط عمومی و برنامه های پیش روی این انجمن می پردازد.

در کتاب سال روابط عمومی امسال بخش جدیدی به نام اقتراح به چشم می خورد که با گفتگوهایی از مدیران و کارشناسان و اساتید این حوزه پیرامون روابط عمومی در دولت تدبیر و امید، چالـش ها، انتظـارات و راهکـارها از دیگر بخش های جذاب این کتاب است.

 

کتاب سال روابط عمومی 1392

صاحب امتیاز: انجمن متخصصان روابط عمومی

زیر نظر هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی

مدیران پروژه: سید شهاب سید محسنی        ـ      مهدی باقریان

ناشر: کارگزار روابط عمومی

قطع: رحلی

قیمت: 25 هزار تومان

تعداد صفحات: 188 صفحه

 

مقدمه:

سال (92) و آنچه  بر روابط عمومی گذشت

تهیه و انتشار کتاب سال یکی از اقدامات در خور توجهی است که انجمن متخصصان روابط عمومی در یک دهه اخیر بدان همت گمارده و تلاش کرده مباحث علمی و رویدادهای عرصه روابط عمومی در ایران و جهان را در هر سال مستند سازی نماید تا علاقمندان به این حرفه و فن و آیندگان بتوانند تصویر درستی از آنچه که پیرامون علم و دانش روابط عمومی در آن سال به وقوع پیوسته ترسیم نمایند.

دراین راستا سال 92 نیز همچون سال های گذشته برای روابط عمومی ها با فراز و نشیب های مختلفی رو به رو بوده است. برگزاری همایشها، کنفرانسها، جشنوارهها و سمینارهای روابط عمومی که با استقبال خوب اهالی خانواده بزرگ روابط عمومی کشور مواجه شد را شاید بتوان از مهمترین رویدادهای سال به شمار آورد که توسط انجمنها، مؤسسات و عمدتاً بخش غیردولتی کلید خورد و صد البته که با کمک و حضور مشارکتجویانه بخش دولتی به وقوع پیوست.

تهیه بسته اعتلای دانش روابط عمومی در ایران و ارائه آن به دولت  تدبیر و امید بارقه امید را نیز در دل و جان اهالی روابط عمومی کشور روشن ساخته است. آنچه در این میان حایز اهمیت است تکیه بر روحیه تعاملگرای دولت یازدهم است که با الهام از آن میتوان در سال جدید، رشد و همافزاییهای علمی و تخصصی را با تعامل و همگرایی میان انجمنها و تشکلهای فعال در عرصه روابط عمومی کشور دنبال کرد. اهداف مشترک و همسویی مطالبات و خواستهها و پیگیری مواردی که اعتلای حرفهای روابط عمومی را در برمیگیرند، آمال و آرزوهای مشترکی را ترسیمگر شده است که با وحدت و انسجام مضاعف میتوان نمایهای از وحدت و همدلی را بین یکی از اضلاع اصلی چرخه نظام اطلاعرسانی کشور یعنی نهاد روابط عمومی محقق ساخت و نقش مؤثر خود را در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهترین وجه به منصه ظهور رسانید.

در نهایت اینکه در این سال متاسفانه پدر علم ارتباطات ایران دکتر کاظم معتمدنژاد هجرت کرد و دار فانی را وداع گفت و تلخترین رویداد سال 1392 برای جامعه ارتباطی کشور رقم خورد. پدر معتمدی که بدون شک تا سالیان سال حضورش در تار و پود رشته علوم ارتباطات و لابه لای کتابها و منابع ارزشمند به یادگار گذاشته از او جاری و ساری است. کلامش توسط شاگردان بیشماری که در مکتب استاد به قدر تشنگی جرعه نوش دریای بیکران علم و دانش او بودند، نسل به نسل منتقل میشود و طنین صدای استاد و خامه گهربارش حس میشود تا همیشه ایام.

 

فهرست

مقدمه

| سال (92) و آنچه بر روابط عمومی گذشت             

اقتراح

| روابط عمومی در دولت تدبیر و امید، چالـش ها، انتظـارات و راهکـارها  

گفتگو

| یکپارچه سازی، یکی از ویژگی های اساسی روابط عمومی هاست

| چشم انداز خبرنگاران و کارگزاران روابط عمومی متفاوت است

سخنرانی

| روابط عمومی360 درجه ای

| امروزه روابط عمومی دیجیتال دیگر وجود ندارد

| ادغام شبکه های اجتماعی و روابط عمومی

گزارش

| رسالت روابط عمومی ها در گذرگاه مسئولیت اجتماعی

مقاله

| ارتباطات بحران و رسانه اجتماعی، مزایا ـ معایب ـ روش ها

| کمپین روابط عمومی یکپارچه و منسجم؛ تجربه یک سازمان مالی

| روابط عمومی یکپارچه و شیوه های کارآمد پیام رسانی

| سئو پی آر؛ تاریخچه، مفاهیم و تعاریف

| مدیریت یکپارچه اطلاعات و تاثیرات آن بر روابط عمومی

پژوهش

| بررسی نظام مند ادبیات مدیریت شهرت آنلاین

| نتایج پژوهش و بررسی میزان رضایت مسافرین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران

| بررسی میزان اثربخشی ابزارهای ارتباطی روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور

بین الملل

رویداد

| هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی     

| دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

| نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

| نخستین همایش و جشن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

| اولین «هفته روابط عمومی» در ایران

| نخستین همایش ملی زن و روابط عمومی

| مراسم اهدای جایزه ملی سال روابط عمومی

| دومین آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور، گامی دیگر در مسیر سرآمدی

| نخستین کارگاه     آموزشی استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی

| یازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر ایران

| کنفرانس بررسی تحقیقات کاربردی و پیشرفته در روابط عمومی

| پنجمین همایش وقف و رسانه

| نخستین کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

| نخستین همایش روابط عمومی و مدیریت شهری

یادمان

| خورشــید ی که غر و ب کرد ولی روشــنا یی ا ش با قیسـت

تازه های نشر

| کتاب های منتشر شده به زبان فارسی در سال 1392 در زمینــه روابــط عمـومی

| 25 کتاب برتر رو  ا بط عمومی در قرن بیست و یکم

معرفی انجمن

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد