درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 15:11   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9470صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 20 اسفند 1392 - 07:40
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران: روابط عمومی بانک حلقه اتصال بین مسولین بانک و مردم است
در کشوری با گستره متنوع فرهنگی، مذهبی، آداب و رسوم اهمیت نقش روابط عمومی ها بیشتر است. نمایندگان روابط عمومی استانها در عین اینکه یک هدف واحد را دنبال می کنند و اتحادی نسبی در عملکرد ها دارند باید عملکرد ها و استراتژی های متفاوتی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر مصطفی پور مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در همایش نمایندگان روابط عمومی و بازاریابی استانها ضمن اشاره به تنوع فرهنگی و اقلیمی کشور گفت: در کشوری با گستره متنوع فرهنگی، مذهبی، آداب و رسوم اهمیت نقش روابط عمومی ها بیشتر است. نمایندگان روابط عمومی استانها در عین اینکه یک هدف واحد را دنبال می کنند و اتحادی نسبی در عملکرد ها دارند باید عملکرد ها و استراتژی های متفاوتی داشته باشند.

 

وی افزود: باید ضمن شناسایی سلیقه های متفاوت، نیازهای متفاوت این سلایق را شناسایی و متناسب با آن نیاز روشی برای معرفی بانک و برقراری ارتباط و جذب مشتریان اتخاذ نمایند؛ در واقع موفقیت بانک در گرو میزان ضریب نفوذ در میان مردم است و برای نفوذ در بین مردم هیچ راهی وجود ندارد مگر اینکه با استراتژی روابط عمومی و بازاریابی حرکت کنیم. روابط عمومی بانک حلقه اتصال بین مسولین بانک و مردم است.

 

مدیر عامل بانک اضافه کرد: روابط عمومی هاباید بر اساس اصول علمی و حرفه ای عمل کنند و هر چقدر از فضای علمی فاصله بگیرند خطایشان در عملکرد ها بیشتر می شود لذا به هیچ وجه از دانش روز فاصله نگیرید.

 

وی باتاکید بر ارتباط نزدیک روابط عمومی با همکاران صف و ستاد گفت: باید تجربیات همکاران را تجزیه تحلیل و بومی سازی و از این تجارب استفاده نمایید؛ وی با اشاره به اینکه بانکداری قرض الحسنه یک پدیده جدید در کشور است ادامه داد: ما نسبت به سایر بانک ها یکسری امکانات و یکسری تنگناها داریم، باید ضمن شناسایی نقاط قوت خود بر آنها تاکید و با شناسایی نقاط ضعف جایگزین مناسبی برای آن بیابیم؛ باید در هر شعبه رییس شعبه یا یکی از همکاران نقش و مسولیت روابط عمومی رابپذیرد و جایی که لازم است به روابط عمومی استان گزارش کند.

 

دکتر مصطفی پور افزود: رمز موفقیت شما در شناسایی مخاطبین تان و طبقه بندی آنها بر اساس محیط استان هاست؛ باید مخاطبین را براساس سپرده ای و تسهیلاتی و ... تقسیم نموده و انگیزه هایشان را شناسایی، سپس براساس این طبقه بندی ها متناسب با نیازها برنامه ریزی نموده و پاسخگوی مشتریان باشیم تا موجب حسن شهرت بانک شویم؛ حسن شهرت بانک فقط و فقط در دست روابط عمومی است. اگر می بینیم بانک در جامعه با برخی بانک های دیگر اشتباه گرفته می شود باید برای معرفی بانک تلاش بیشتری داشته باشیم؛ باید این تفکر نهادینه شود که تعداد کارکنان روابط عمومی هر استان برابر است با تعداد پرسنل آن استان بعلاوه مشتریانی که از خدمات این بانک بهره مندند، مومنینی که به قرض الحسنه اعتقاد دارند و رسانه هایی که حامی این بانک هستند؛ دکتر مصطفی پور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نمایندگان روابط عمومی از آنها خواست تا ضمن ارتباط با یکدیگر و روابط عمومی مرکزی دانش و تجربیات خود را به یکدیگر منتقل نمایند.  

 در ادامه این همایش، آقای صمدی نایب رئیس هیات مدیره بانک طی سخنانی ضمن تاکید بر پر رنگ بودن نقش روابط عمومی در سازمان گفت: یک نماینده روابط عمومی باید یک کارشناس تمام عیار در علوم بانکی بوده و سازمان را به طور کامل بشناسد تا در معرفی سازمان با قدرت عمل نماید؛ باید اهداف و مسولیت های سازمان را بشناسید و بانک را به خوبی به جامعه معرفی کنید. وی با تاکید بر بازخوردگیری خوب و به موقع از محیط اطراف اضافه کرد: باید نیاز مشتریان را شناسایی و آن را به سازمان انتقال دهیم؛ ضعیف بودن روابط عمومی منجر به عرضه نکردن توانایی ها و داشته های سازمان به جامعه می شود. یکی از مهمترین وظایف شما شناساندن برند و نام سازمان به جامعه است؛ آقای صمدی در بخش دیگری از سخنانش با تقسیم بازاریابی به سه بخش شناسایی بازار، بازاریابی و بازارداری گفت:باید در تمامی این بخش ها فعال عمل نمایید؛ وی همچنین بر استقرار نرم افزار ارتباط با مشتریان و تعریف نیاز برای مشتریان از جانب سازمان تاکید کرد.

در این همایش هر یک از نمایندگان روابط عمومی و بازاریابی استان ها با اشاره به عملکرد استان مربوطه در سالجاری، برنامه های خود در سال آتی را بیان نمودند و به پرسش های آنان پاسخ داده شد؛ در این همایش نمایندگان استان های آذربایجان غربی، قم، خوزستان، فارس و بوشهر بعنوان استان های برتر انتخاب و لوح تقدیری به آنان اهدا گردید.

قابل ذکر است این همایش به مدت یک روز در سالن همایش های بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد؛ برگزاری کارگاه های آموزشی و برگزاری کلاس آموزشی بازاریابی، مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع و فرهنگ سازی قرض الحسنه توسط آقای دکتر صنایعی از اساتید صاحب نظر حوزه ارتباطات و بازاریابی از دیگر برنامه های این همایش بود.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد