درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:33   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9456صفحه نخست » جهان روابط عمومیدوشنبه، 19 اسفند 1392 - 12:10
معرفی انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی
انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی در 1959 با نام «آموزش و تحقیقات روابط عمومی» تاسیس شد و در سال 2000 نام خود را به «انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی» تغییر داد. این انجمن یک سازمان مستقل است که با هدف ایجاد تحرک و ترویج دانش خلاق و عمل در آموزش و تحقیقات روابط عمومی اروپا فعالیت می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی در 1959 با نام «آموزش و تحقیقات روابط عمومی» تاسیس شد و در سال 2000 نام خود را به «انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی» تغییر داد.


این انجمن یک سازمان مستقل است که با هدف ایجاد تحرک و ترویج دانش خلاق و عمل در آموزش و تحقیقات روابط عمومی اروپا فعالیت می کند.


این انجمن با برجسته ترین انجمن های روابط عمومی، مجلات علمی و کارگزاران از کشورهای مختلف همکاری می کند.


اعضای انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی: این انجمن متشکل از اساتید دانشگاه و محققان و گروه های مرتبط می شوند. با این حال به همان اندازه اهمیت دارد که در خصوص آخرین تحولات حوزه روابط عمومی و تحقیقات بنیادین و کاربردی آگاه شده و روندهای جدید آموزش روابط عمومی را درک کنند.


فعالیت های انجمن اروپایی آموزش و تحقیقات روابط عمومی: اعضای این انجمن فرصت ارائه تحقیقات جدید و پروژه های آموزشی را یافته اند. رهبران پروژه ضمن خلق، نوآوری، رهبری و مشارکت در پروژه ها از اعضای جدید برای پیوستن به پروژه های جدید دعوت می کنند.


به منظور هماهنگی متدولوژی ها و نتایج تحقیقات، هر ساله انجمن کنگره ای سالانه را به همراه سمینارهای دکترا ترتیب می دهد.


نویسنده این فرصت را دارد تا مقالات منتشر شده خودش را در کتاب کنگره اروپایی و ژورنال مدیریت ارتباطات مشاهده کند. علاوه بر این، کنگره سه جایزه با نام های:«جایزه بهترین مقاله انجمن»، «جایزه بهترین کارشناس و کارشناس ارشد انجمن»، «جایزه بهترین دکترای انجمن» اعطا می کند. برندگان نه فقط خودشان را ترویج می کنند بلکه ضمن آن موسسه و کارشان نیز طی مراسمی تعالی و نوآوری آموزشی و تحقیقات آنها بر اساس معیارهای انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی تقدیر می شود.


بیانیه ماموریت انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی
(EUPRERA) یک سازمان مستقل است که با هدف تحریک و ترویج دانش و شیوه های خلاقانه آموزش و پژوهش روابط عمومی در اروپا فعالیت می کند.


در نتیجه، اساتید دانشگاه و محققان مستقل اعضای اصلی آن را تشکیل می دهند و در عین حال کارگزاران روابط عمومی برای اطلاع در مورد آخرین تحولات تحقیقات بنیادین و کاربردی و در مورد روندهای جدید آموزشی نیاز به حضور در انجمن دارند. این انجمن با برترین کارگزاران روابط عمومی در کشورهای اروپایی در ارتباط است.


انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی شبکه از اعضا را جذب کرده و اطلاعات را میان آنها انتقال داده و موارد جدید را در حوزه ارتباطات و روابط عمومی انتشار می دهد.

اهداف انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی
این انجمن اهداف زیر را در سطح اروپا تعقیب می کند:
1. جمع آوری، ارتباط و تبادل نتایج تحقیقات نوآورانه در زمینه روابط عمومی
2. تشویق پژوهش های نوآورانه در زمینه روابط عمومی
3. تشویق مدل های نوآورانه آموزش روابط عمومی
4. تشویق مدل های نوآورانه آموزش روابط عمومی در کشورهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی این آموزش ها در عرصه جهانی
5. تشویق توسعه روش های نوآورانه روابط عمومی و همچنین ترویج و اشاعه آنها


استراتژی انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی
این انجمن توسط اعضای اروپایی با شخصیتی جهانی و با تمرکز بر پژوهش های نوآورانه و آموزش روابط عمومی تاسیس شد. فعالیت های اعضا در انجمن نقش محوری دارد. هرچیزی با اعضا شروع می شود و با آنها به پایان می رسد.


انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی با آموزش و عمل خلاقانه پیوند خورده است: این انجمن محلی برای تبادل دانش خلاقانه و آغاز همکاری است.


همچنین انجمن از محققان برجسته و افراد تازه کار در زمینه روابط عمومی استقبال می کند: اندیشه ها و چشم اندازهای متفاوت در این انجمن با نظامی آزاد و نوآورانه روبرو می شود.


انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی سازمانی برای وقوع خلاقیت است: این به معنای خلاقیت، شبکه، بهترین روش ها، انگیزش برای آموزش خلاق، آموزش و خلاقیت مشارکتی است و منعکس کننده اجرای تحقیقات و آموزش می باشد.


استراتژی دقیق برای فعالیت های انجمن هر ساله بازنگری شده و در دو جلسه سالانه مجمع عمومی که با حضور هیئت مدیره و اعضا برگزار می شود تایید دریافت می کند.


ساختار انجمن اروپایی تحقیقات و آموزش روابط عمومی
مجمع عمومی 5 عضو انجمن را به شرح زیر انتخاب می کنند:
1. رئیس انجمن به مدت دو سال
2. نایب رئیس انجمن به مدت یک سال
3. روابط عمومی و مدیر داخلی
4. دو مدیر اجرایی


این اعضا هیئت مدیره انجمن را شکل می دهد که رهبران پروژه ها را در اجرای پروژه ها رهبری کرده و اعضای دیگر را انتخاب می کنند. همچنین در وقت نیاز سازماندهی مجدد اهداف بر مبنای ماموریت را بر عهده دارند. رهبران پروژه پیشرفت را به انجمن و مجمع عمومی گزارش می دهند.


منبع: http://www.euprera.org/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9456/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C


 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد