درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 11:40   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9432صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 17 اسفند 1392 - 16:24
ایجاد روابط عمومی یکپارچه؛ برنامه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
امیر زنده‌رود - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر بابک دربیکی مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر بابک دربیکی مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی که دارای دکترای علوم ارتباطات است سوابق اجرایی متعددی همچون معاون اطلاع رسانی و ارتباطات اجتماعی دبیرخانه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، مدیر گروه سابق علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر سابق سایت خبری تحلیلی آفتاب‌نیوز، سردبیر سابق سایت اتاق ایران، کارشناس سابق معاونت اجتماعی فرهنگی مرکز تحقیقات استراتژیک و مدیر روابط‌عمومی ستاد دکتر روحانی را در کارنامه خود دارد.
دکتر بابک دربیکی نویسنده و مترجم مقالات و کتاب‌هایی در حوزه‌های مختلف مرتبط با امور رسانه و سیاست فعال حوزه رسانه‌ای است.
وی به 4 پرسش همشهری‌آنلاین در راستای معرفی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخ داده است که در زیر می‌خوانید.

•دیدگاه دکتر بابک دربیکیتعریف "روابط عمومی" چیست؟
روابط عمومی برقرار کننده پیوند اجتماعی یک سازمان، به شکل دو سویه و انسجام بخش چارچوب‌های ارتباطی درون سازمانی با توجه به ظرفیت‌های انسانی موجود است. به عبارت خلاصه، ارتقاء سرمایه اجتماعی سازمان، و الزامات آن، از طریق روابط عمومی برنامه ریزی و اجرا می‌گردد.

•روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با ارباب رجوع چه نقشی را ایفا می‌کند؟
علاوه بر اطلاع رسانی شفاف به مراجعان با ارائه اطلاعات از طریق پورتال، بخش ارتباطات مردمی فعالی دارد که در صورت هر گونه مراجعه‌ای به این بخش، موظف به ایجاد سازوکارهای سریع دستیابی مراجعه کننده به بخش‌های مربوط در وزارت خانه است. حتی پی‌گیری نتایج امور مراجعه کنندگان در صورت وجود شرایط خاص نیز از وظایف این مجموعه است.

•اصلی‌ترین دغدغه روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با رسانه‌ها چیست؟
تنها انتظار از رسانه‌ها، بازتاب دقیق و درست و رعایت اخلاق حرفه‌ای در ارائه اخبار و اطلاعات است.

•برنامه آینده روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟
الف) ایجاد سازوکارهای ارتباطی موثرتر با گروه‌های مرجع در حوزه‌های مختلف.
ب) ارتباط موثرتر و نزدیک‌تر با رسانه‌ها و حضور فعال‌تر در رسانه‌ها و ایجاد سازوکارهای پاسخگویی مداوم و منظم به رسانه‌ها مانند ایجاد تریبون سخنگویی.
ج) به دلیل تفاوت زیاد در ماهیت فعالیت‌های مختلف معاونت‌ها و سازمان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، میل به جزیره‌ای عمل کردن در این وزارتخانه کاملا مشهود است.
تداوم برنامه‌های هم افزایی به منظور ایجاد روابط عمومی یکپارچه از جمله محورهای اصلی برنامه‌های سال آتی است.
 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد