درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:46   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9310صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 10 اسفند 1392 - 09:50
نود و یکمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» منتشر شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نودمین و یکمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» با سه پرونده اختصاصی با موضوعات «تخصص¬گرایی در روابط¬عمومی»، «آسیب¬شناسی تعامل روابط عمومی¬ها و رسانه¬ها» و «استفاده از مهارت¬های زبان بدن در روابط عمومی» منتشر شد.
  

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نودمین و یکمین شماره «ماهنامه روابط عمومی» با سه پرونده اختصاصی با موضوعات «تخصص¬گرایی در روابط¬عمومی»، «آسیب¬شناسی تعامل روابط عمومی¬ها و رسانه¬ها» و «استفاده از مهارت¬های زبان بدن در روابط عمومی» منتشر شد.


در بخش اول «ماهنامه روابط عمومی» و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی مدیر مسئول ماهنامه با عنوان «لزوم تشکیل اتحادیه انجمن های روابط عمومی» به رشته تحریر درآمده است؛ گزارشی از انتخابات هشتمین دوره هیات مدیره و بازرس انجمن روابط عمومی ایرانی و همچنین معرفی مسئولان کمیته¬های تخصصی انجمن، به چاپ رسیده است.


در ادامه، به پرونده¬های اختصاصی ماهنامه روابط عمومی پرداخته شده و در اولین بخش با موضوع «استفاده از مهارت¬های زبان بدن در روابط عمومی» عناوین زیر منتشر شده است.
-زبان بدن؛ لازمه برقراری ارتباطات اثربخش- سخنرانی میرکمال نصیری در نشست ماهیانه انجمن روابط عمومی ایران
- بهره گیری روابط عمومی¬ها از ارتباطات غیرکلامی- یادداشت حسن نصیری قیداری
- برای موفقیت در ارتباطات از زبان بدن استفاده کنیم- یادداشت مریم روستایی
- زبان بدن در نزد سیاستمداران- مقاله مهدی فولادگر


بخش دوم ماهنامه به پرونده «تخصص گرایی در روابط عمومی» اختصاص یافته است.
عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است.
- مهندسی مجدد سازمان و روابط عمومی- یادداشت دکتر اسماعیل قدیمی
- روابط عمومی حرفه¬¬ای می تواند موجب رونق کسب و کار شود- مصاحبه با دکتر حسین وظیفه دوست (رئیس انجمن علمی بازاریابی)
- مرزی بین حرفه¬ای گرایی و تخصص گرایی وجود ندارد- مصاحبه با دکتر داوود زارعیان
- نیاز روابط عمومی¬ها به خانه تکانی- مصاحبه با دکتر اکبر نعمت اللهی
- تخصص¬ گرایی؛ به کارگیری افراد متخصص در جایگاه مناسب- یادداشت ابراهیم کاظم پور
- مردم را دریاب، ابزار بهانه است- یادداشت محمد فاضل بیدگلی
- تخصص گرایی در روابط عمومی، از حرف تا عمل- مقاله دکتر حسین امامی
- تخصص گرایی با استفاده از فناوری¬های نوین معنی پیدا می¬کند- مصاحبه با دکتررسول اکبری
- دانش، مهارت و توانایی؛ اصول تخصص گرایی در روابط عمومی- یادداشت دکتر راضیه ذوالنوریان
- تغییرات مداوم مدیران؛ مانع بزرگ حرفه¬ای گرایی- مصاحبه با دکتر علی گرانمایه¬پور


بخش سوم ماهنامه روابط عمومی در برگیرنده پرونده¬ای با موضوع «آسیب شناسی تعامل روابط عمومی ها و رسانه ها» است.
- مصاحبه با دکتر محمد مهدی فرقانی با عنوان «از استانداردهای حرفه¬ای فاصله گرفته¬ایم»
- مصاحبه با فریدون صدیقی با عنوان «آسیب¬های فراوان تعامل روابط عمومی¬ها و رسانه¬ها»
و یادداشت دکتر ابراهیم جعفری با عنوان « شفاف سازی اطلاعات؛ پاسخگویی صادقانه» در این بخش آمده است.


بخش پایانی ماهنامه روابط عمومی (همچون شماره های قبل)، به موضوع «آموزش و پژوهش» اختصاص یافته است.
- نتایج یک تحقیق با موضوع: عوامل موثر بر استفاده اعتیاد آمیز از اینترنت در جامعه ایرانی- مقاله حمیدرضا عظیمی
- رسانه¬های امروزی و تاثیرات منفی آن بر دوران کودکی- محمد اسفندیاری


- معرفی دو کتاب با عناوین: «استانداردهای روابط عمومی» اثر دکتر یحیایی ایله¬ای و «پرتال ایرانی» اثر دکتر ضیایی پرور – توسط عادل میرشاهی
علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره نود و یکمین شماره ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن 88579726 تماس حاصل نمایند.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد