درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9239صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 6 اسفند 1392 - 13:02
معرفی انجمن روابط عمومی کانادا
انجمن روابط عمومی کانادا در سال 1948 به صورت گروه هایی در دو شهر مونترئال و تورنتو افتتاح شدند. در سال 1953، این دو گروه با یکدیگر تشکیل انجمن روابط عمومی کانادا را دادند و در سال 1957، این سازمان به عنوان یک جامعه ملی به ثبت رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن روابط عمومی کانادا (CPRS) یک سازمان از مردان و زنانی است که در کانادا و خارج از آن به حرفه روابط عمومی اشتغال دارند.


انجمن روابط عمومی کانادا در سال 1948 به صورت گروه هایی در دو شهر مونترئال و تورنتو افتتاح شدند. در سال 1953، این دو گروه با یکدیگر تشکیل انجمن روابط عمومی کانادا را دادند و در سال 1957، این سازمان به عنوان یک جامعه ملی به ثبت رسید.


امروز انجمن روابط عمومی کانادا به یک فدراسیون متشکل از 14 جامعه در شهرهای اصلی یا در سطح استانی سازماندهی شده است. همه اعضای حقیقی و حقوقی این جامعه ها بر اساس نظام نامه ملی فعالیت خودشان را انجام می دهند.


در همکاری با اعضای منطقه ای جامعه ها و با سازمان های هم عقیده در سایر کشورها، انجمن روابط عمومی کانادا برای توسعه شان و مقام روابط عمومی و تنظیم روش هایی برای منفعت و حفاظت از منافع عمومی کار می کند.


عملکرد انجمن روابط عمومی کانادا
انجمن روابط عمومی کانادا به عنوان یک انجمن مستقل جویای موارد ذیل است:
1. همکاری با همه کارگزاران روابط عمومی در کانادا و به منظور ارائه منافع حرفه ای
2. همکاری با اعضای منطقه ای جامعه ها و سازمان های هم عقیده در کشورهای دیگر برای توسعه شان و مقام حرفه روابط عمومی
3. برای تنظیم شیوه هایی که به نفع منافع عمومی و در راستای حفظ منافع عمومی باشد.
4. برای خدمت به علایق عمومی با رعایت استاندارد مهارت و منشور اخلاقی، و با ارائه توسعه حرفه ای مداوم برای اعضای خود و کارکنان روابط عمومی در سراسر کانادا تلاش می کند.


ماموریت انجمن روابط عمومی کانادا
انجمن روابط عمومی کانادا، به عنوان مجرایی مستقل جویای:
1. گروهی متشکل از همه کارگزاران روابط عمومی در کانادا و به منظور ترویج علایق حرفه است.
2. توسعه حرفه ای مداوم برای اعضای خود و با همکاری منطقه ای انجمن و سازمان های هم عقیده در کشورهای دیگر.
3. نظارت بر عملکرد خود به منظور حفاظت از منافع عمومی
تعریف روابط عمومی از نظر انجمن روابط عمومی کانادا


روابط عمومی مدیریت استراتژیک روابط میان یک سازمان و مخاطبان متنوع از طریق استفاده از ارتباطات به منظور رسیدن به درک متقابل، تحقق اهداف سازمانی و خدمت به منافع عمومی می باشد. (فلین، گرگوری و والین، 2008)


ارزش های انجمن روابط عمومی کانادا
انجمن بر این باور است که شیوه های استراتژیک و اخلاقی روابط عمومی و مدیریت ارتباطات همکاری های مثبتی را برای حرفه، کارکنان و جوامعی که به آنها خدمت می کنند به همراه دارد. هر عضو این انجمن ارزش های زیر را دنبال می کند:
1. شفافیت (صداقت، گشاده رویی، تمایل برای به اشتراک گذاری اطلاعات)
2. پاسخگویی (به اولیت های اولیه عموم، مشتریان، کارکنان، حرفه و به جامعه)
3. به دنبال انجام فعالیت هایی که منافع عموم را تامین می کند
4. ساخت یکپارچگی و مستقل


روش استراتژیک به معنی:
1. مدیریت و پاسخگویی
2. همسویی با اهداف کلی و مقاصد سازمان هایی که ما به آنها خدمت می کنیم.
3. عمدی و تعمدی
4. قابل ارزیابی و مرتبط


دستیابی به منافع متقابل از راه های زیر ممکن است:
1. تعامل معنی دار مبتنی بر اولیت های عموم
2. ایجاد روابط قوی و متقابل
3. تعامل در ارتباطات متقارن و متوازن
4. طراحی برنامه هایی که خود را نسبت به اجتماع مسئول می داند


نشان دادن رهبری و تعهد از راه های زیر صورت می گیرد:
1. فرصت های خدمت افتخاری در چارچوب حرفه و جوامعی که ما به آنها خدمتی را ارائه می دهیم
2. برنامه های آموزشی
3. تعهد منابع (مشاوره، مالی و انسانی) برای توسعه حرفه ای


تعهد به یادگیری مستمر از راه های ذیل انجام می شود:
1. توسعه حرفه ای
2. توسعه بدنه دانش
3. آموزش و پژوهش
4. به اشتراک گذاری دانش


اعلان اصول
انجمن ملی، در بیان اعلامیه اصول و اخلاق حرفه ای خود برای موارد ذیل تلاش می کند:
1. اثبات تعهد به اعتماد جمعی بخش جدایی ناپذیر از حرفه روابط عمومی است.
2. ترویج و حفظ استانداردهای بالای عملکرد و ترویج آن در میان اعضا، تا جاییکه اطمینان حاصل شود روابط عمومی به عنوان یک حرفه محترم شناخته شده است.
3. حفظ طعم خوب و صداقت در همه مواد آماده شده برای انتشار عمومی و در همه جنبه های عملکرد کارگزاران روابط عمومی
4. کسب اطمینان از عضویت هایی که نماینده رفتار اخلاقی، مهارت، دانش و توانمندی در حرفه روابط عمومی هستند.
5. پرورش توجه رو به افزایش به روابط عمومی به عنوان رشته ای در دانشگاه، کالج، موسسات و سایر سازمان های آموزشی مشابه به منظور پیشبرد مهارت، دانش و آموزش همه افرادی که در تعامل و علاقه مند به حرفه روابط عمومی هستند.
6. پایبندی به پروتکل جهانی در اخلاق روابط عمومی اتحادیه جهانی روابط عمومی و ارتباطات و تعهد به اصول منشور حقوق و آزادی کانادا.
 

نگاهی به تاریخ انجمن روابط عمومی کانادا
تغییرات آرم انجمن روابط عمومی کانادا در سال های 1949، 1958 و 1974

صفحات وبسایت انجمن روابط عمومی کانادا نخستین بارقه های تهیه تاریخی جامع از انجمن می باشد، انجمنی که نخستین انجمن حرفه ای در کاناداست که به طور تخصصی فعالیت خود را آغاز کرده است. هر تلاشی که در این زمینه انجام شده است به طور مستند ذخیره و آرشیو می شود اما تا کنون این ذخیره ها وجو نداشته اند و بنابراین آنچه امروز از این انجمن می دانیم صرفا دانشی است که کارگزاران اولیه آن در اختیار ما قرار داده اند.


انجمن روابط عمومی کانادا مفتخر است که در سال های گذشته، از فرد پرایس، مورخ مشهور انجمن روابط عمومی کانادا، بهره مند شده است که بسیاری از دانش امروز ما در مورد این انجمن مرهون تلاش های وی است.


علاقه مندان می توانند تاریخچه کامل فعالیت های 60 ساله این انجمن را از لینک زیر پیگیری کنند:
http://www.cprs.ca/60years/default.aspx
 

گفتنی است این انجمن متشکل از 6 شورا و 21 کمیته است که این کمیته ها برای هر سال تعیین می شوند.
نکته دیگری که در این انجمن وجود دارد، برنامه استراتژیک آن برای سال 2020 می باشد. می توانید این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید:
http://www.cprs.ca/uploads/StrategicPlan/CPRS-StrategicPlan2020%20English.pdf
 

غیر اعضای حقیقی این انجمن با دریافت هزینه ای از دانشکده های روابط عمومی، آنها را به عضویت خود در می آورد که از این طریق به تعامل دوسویه انجمن روابط عمومی و نهادهای علمی و آکادمیک کمک می کند.


منبع: http://www.cprs.ca/
منبع مرجع: http://www.shara.ir/view/9239/معرفی-انجمن-روابط-عمومی-کانادا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد