درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:18   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9217صفحه نخست » دوشنبه، 5 اسفند 1392 - 07:22
لایحه قانون تبلیغات روی میز دولت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه قانون تبلیغات به دولت داده شده و مقرر شده است برای ساماندهی تبلیغات کار جدی صورت گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه قانون تبلیغات به دولت داده شده و مقرر شده است برای ساماندهی تبلیغات کار جدی صورت گیرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه قانون تبلیغات به دولت داده شده و مقرر شده است برای ساماندهی تبلیغات کار جدی صورت گیرد. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز با حضور حسن نجفی سولاری و سایر معاونان این مرکز از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال بازدید کرد.
 
 در این بازدید مسائل و مشکلات موجود در این مرکز به منظور پیشبرد اهداف و برنامه‌‌ها بازگو شد و در مواردی راهکارهایی و پیشنهاداتی برای رفع آن ارائه شد. بازگو کردن برخی از فعالیت‌های پایگاه‌های دیجیتال و همچنین ایجاد سه شبکه ‌IT در صدا و سیما، ایجاد تور مجازی و ... از جمله موارد عنوان شده در این بازدید بود.
 
 بر اساس این گزارش، بر ضرورت توجه به مقوله سلامت الکترونیک تأکید شد و عنوان شد که هم‌‌اکنون ۴۰ مرکز به شبکه رسانه‌های دیجیتال متصل شده‌ است. در این بازدید حسن نجفی سولاری، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال بر ضرورت تخصیص بودجه‌ای مناسب به منظور پیشبرد فعالیت‌ها در این مرکز تأکید کرد و بیان داشت: برای ۲ سال آینده حداقل بودجه‌ای برابر ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است.
 
 در ادامه این بازدید با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیاح مدیر رسانه‌‌های همراه و هوشمند به فعالیت‌های این بخش اشاره کرد و بیان داشت:‌ در این بخش بر اساس اقدامات صورت گرفته سامانه‌های پیامکی انبوه ملزم شدند تا کارت شناسایی و کد ملی اخذ کنند. وی گفت: ‌این بخش در حوزه وزارت ارشاد زیرمجموعه‌هایی از جمله معاونت قرآن و عترت، سازمان امور سینمایی، دفتر شعر و موسیقی،‌ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، معاونت امور هنری، معاونت امور فرهنگی و معاونت امور مطبوعاتی را در دل خود جای داده است و فعالیت‌های مرتبط با این حوزه را پوشش می‌دهد.
 
 سیاح با بیان اینکه همراه اول پیامک‌های انبوه را به افراد می‌فروشد، گفت:‌ بر همین اساس مقررات ارسال این پیامک‌ها در این بخش مشخص می‌شود و با سازمان‌های ذی‌ربط برای ارسال پیامک‌ها هماهنگی‌های لازم صورت می‌گیرد. وی با انتقاد از عدم نظارت بر تلفن‌های هوشمند، افزود: متأسفانه مشاهده می‌شود که مسائل جنسی با گرفتن چند شماره توسط این تلفن‌های هوشمند بازگو می‌شود و ممکن مخاطب کودکان باشد که این مسئله بسیار آسیب‌زا خواهد بود.
 
 سیاح گفت:‌ بر همین اساس این مرکز اقدام به کنترل تلفن‌های هوشمند کرده است. در ادامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: لایحه قانون تبلیغات به دولت داده شده و مقرر شده است برای ساماندهی تبلیغات کار جدی صورت گیرد. در ادامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرکز رسانه‌‌های برخط بازدید و با مجموعه فعالیت‌‌های این مرکز از نزدیک آشنا شد.
 
 الهام معاون مرکز رسانه‌های برخط با بیان اینکه مجوز فعالیت در حوزه رسانه‌های دیجیتال در این مرکز صادر می‌شود، گفت:‌ تاکنون ۶۴ هزار سایت ثبت شده است و تخلفات توسط فیلترینگ بررسی می‌شود. وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته بیش از ۵۰۰۰ سایت به لحاظ دارا بودن مجوز بررسی شده است، افزود: متاسفانه مرجع اطلاعات در اینترنت ویکی پدیا شده است به طوری‌که این مرکز عنوان شهید را حذف از ابتدای نام شهیدان حذف کرده است؛ این مرکز درصدد است اینگونه نیرنگ‌ها را از میان بردارد.
 
 در ادامه بازدیدی که از مرکز نشر دیجیتال صورت گرفت، مدیر این بخش ابراز داشت: در این بخش دو فعالیت صدور مجوز و اجازه تکثیر داده می‌شود. وی بیان داشت:‌ هر واحدی که بیش از یک هزار انتشار داشته باشد نیازمند اخذ مجوز است، البته پیش از این فرآیند صدور مجوز‌ها طولانی بود اما امروز مجوز‌های موقت ظرف مدت حداکثر ۳ ماه صادر می‌شود.
 
 وزیر ارشاد در بازدید از این بخش با تأکید بر ضرورت معافیت فعالان حوزه رسانه‌های دیجیتال از پرداخت مالیات، گفت:‌ در این باره دو راهکار وجود که می‌‌توان از طریق مجلس و سازمان امور مالیاتی اقدامات و هماهنگی‌های لازم را صورت داد. حسن نجفی سولاری، رئیس مرکز رسانه‌‌های دیجیتال نیز بیان داشت: در این بخش شرایط لازم برای صادرات محصولات فراهم است.
 
 سولاری همچنین با بیان اینکه تا کنون ۱۳هزار فعال در این حوزه از قبیل دانش‌آموز تا ارگان‌های حکومتی با این مرکز ارتباط گرفته‌اند، گفت:‌ مرکز آمار ایران سرشماری کارآفرینان و خلاقان حوزه رسانه‌های دیجیتال ایران را انجام می‌دهد. همچین صادقی، مشاور رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال از برگزاری کنفرانس بین المللی رسانه‌های دیجیتال سخن به میان آورد و بیان داشت: در این کنفرانس شخصت‌های برتر در این حوزه از داخل و خارج از کشور از جمله استرالیا و کانادا حضور می‌یابند.
 
 سولاری بیان داشت: در این کنفرانس یک سال خوراک علمی برای صدا و سیما فراهم می‌شود. همچنین حسین واعظیان مدیرکل روابط عمومی این مرکز از اقدامات انجام شده برای برگزاری جشنواره‌های رسانه‌های دیجیتال سخن به میان آورد و بیان داشت: جشنواره رسانه‌های دیجیتال طی دو ماه آینده برگزار می‌شود آثار رسیده و ارزیابی شده است.
 در پایان وزیر ارشاد از فروشگاه و مؤسسه تار بازدید و دیدن و به عمل آورد.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  هرگز کسی را آزار نده


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد