درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:46   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9209صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 4 اسفند 1392 - 12:52
فعالیت های روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
با استفاده از کارشناسان متخصص علاوه بر انجام کارهای اجرایی در حوزه های خود اعم از ارتباط با رسانه ها، انتشارات و تبلیغات، سمعی و بصری، افکارسنجی و... درخصوص تشکیل اتاق های فکر و استفاده از نظرات و افکار آنها نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد که سعی کرده ایم در روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، چنین فضایی را فراهم کنیم
  

مختصری در خصوص ویژگی ها، فعالیت ها، اقدامات و افتخارات

سید کمال میرشمسی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

در حوزۀ فعالیت های مربوط به روابط عمومی با نگاهی ویژه به روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

 

 

 

چکیده

     همانطور که می دانیم روابط عمومی که از آن به عنوان مغز متفکر، قلب تپنده، دست اجرای، چشم بینا وزبان گویای دستگاهها یاد می شود، نقش بسیار مؤثری در بهبود وضعیت سازمان ها وایجاد تعامل بین مجموعه درون وبرون سازمانی دارد.

 

دراین میان انتخاب کارشناسان ومدیران عاشق، دلسوز وتوانا درحوزه روابط عمومی می تواند پویایی وشکوفایی هر مجموعه ای را به دنبال داشته باشد.

 

سیدکمال میرشمسی که در عین جوانی حدود 20سال در حوزه های فرهنگی وعلی الخصوص روابط عمومی به فعالیت مشغول است توانسته ضمن ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی وشرکت در کارگاههای آموزشی وهمایش ها وکنفرانس های مختلف روابط عمومی ، رسانه و... وتهیه وانتشار چندین کتاب از جمله کتاب ((نقش روابط عمومی ها در جنگ نرم)) ،((روابط عمومی و اقتصاد مقاومتی)) ، ((طرحهای ابتکاری در روابط عمومی ها)) وچاپ بیش از 100مقاله در نشریات مختلف، در دورۀ فعالیت جدید خود در روابط عمومی که از مهرماه 1386در   روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان آغاز گردیده، با فعالیتهای ویژه، کاربردی، خلاقانه ونوآورانه، ضمن همگرایی در مجموعه دانشگاه، ایجاد ارتباط مستقیم ومؤثر با ریاست، کارکنان، دانشجویان واعضای هیات علمی، موفق به کسب 28 مقام وعنوان مختلف در جشنواره ها وکنفرانس های روابط عمومی برگزار شده توسط انجمن متخصصان روابط عمومی، مؤسسه کارگزار روابط عمومی، وزارت علوم تحقیقات وفناوری و...گردد.

 

      آنچه که درپی می آید گوشه ای است از فعالیتها واقدامات ایشان که توانسته ضمن تبیین جایگاه روابط عمومی در دانشگاه، در سطح استان به عنوان روابط عمومی ویژه وکارآمد مطرح شده و در سطح کشور نیز با حضور مؤثر ومستمر در سطح اول برنامه های روابط عمومی خوش بدرخشد.

 

      باشد که به امید وتوفیق حق وبا کمک اساتید ومحققان فرهیخته حوزه روابط عمومی بتوانیم در ترفیع جایگاه   روابط عمومی قدمهای کوچک اما عاشقانه ای را برداریم.

 

 مقدمه

    روابط عمومی به عنوان بخشی از مدیریت سازمان است که در اغلب موارد نقش مغز متفکر، قلب تپنده، دست اجراء، پای پیشرفت، گوش شنوا، چشم بینا، و زبان گویای آن سازمان را ایفاء می کند. بطوری که روابط عمومی در حقیقت هسته متفکر سازمان و پل ارتباطی آن با  افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام است.

 

    با بررسی تعاریف مربوط به روابط عمومی، می توان گفت که مهمترین وظیفه روابط عمومی، شناخت افکار عمومی و نفوذ در آن برای جلب رضایت افکار عمومی از سازمان است که هم در درون سازمان و هم در بیرون از سازمان دنبال  می شود و همانطور که می دانیم، روابط عمومی، نقش بسیار مؤثری در بهبود وضعیت سازمان ها و ایجاد تعامل بین مجموعه درون و برون سازمانی دارد.

 

مسوول روابط عمومی در هر دستگاه وسازمانی ، بایستی واجد یک سری خصوصیات و روش های کارآمد دراداره امور و انجام وظایف شغلی باشد تا بتواند ، مایۀ پیشرفت کاری را فراهم کند .

 

 اگر بخواهیم روابط عمومی درحد مطلوب ومتناسب با شرایط قرن۲۱ نقش آفرینی کند، بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود که در درجۀ نخست در هر سازمانی، نسبت به تثبیت و تقویت جایگاه روابط عمومی اقدام گردد و در مراتب بعدی ، تدوین ساختار و اساسنامه روابط عمومی ، درنظر گرفتن نیروهای کافی برای انجام وظایف مربوطه ومجهز شدن به ابزارهای نوین ارتباطی مورد توجه قرار گیرد تا روابط عمومی بتواند از عهدۀ مسائل گسترده دنیای معاصر برآید و راهنمای خوبی برای مجموعه کاری و مخاطبان  گردد.

 

مدیر روابط عمومی باید به گونه ای انتخاب شود که دارای ویژگی هایی باشد تا براساس آنها بتواند موفقیت لازم را در پیشبرد اهداف سازمانی محقق نماید واعتماد مخاطبان اداره وسازمان را نیز به خود جلب نماید .

 مهارت فنی، دانش ومهارت تخصصی،سوابق تجربی موفق، توانمندی های فردی نظیر پژوهش افکار عمومی، سخنوری قدرت بیان، قلم توانا ،توانمند درتجزیه وتحلیل مسائل و دارای سعه صدر  که در پرتو آنها بتواند تعامل مطلوب ومؤثری را در روابط سازمانی برقرار کند .

 

اخلاق و منش متناسب با حرفه روابط عمومی، احساس تعهد نسبت به سازمان وجامعه برخی از ویژگی های  لازم برای انتصاب مسوول روابط عمومی است.

 

در مجموعه دانشگاه ها نیز که دنیایی از حرکت و پویایی اند و در دهه چهارم انقلاب که نوک تیز جنگ نرم دشمن آنها را نشانه گرفته است، روابط عمومی ها می توانند در زمینه های جنبش نرم افزاری ، نهضت تولید علم و ایجاد شور و نشاط و امید در دل جوانان آینده ساز مملکت بواسطه انعکاس مطلوب و شایسته فعالیت ها، اقدامات مؤثری را انجام داده و در گام اساسی تر جهت حرکت ها و اقدامات را مشخص نمایند.

 

 آغاز فعالیت های سیدکمال میرشمسی در روابط عمومی دانشگاه

در چهاردهم مهر ماه 1386 با پیشنهاد و عنایت ریاست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ، مهندس سیدکمال میرشمسی به عنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه منصوب و مشغول بکار شد .

با نظر مساعد ریاست دانشگاه و درک این موضوع که پویایی و توانایی مجموعه روابط عمومی می تواند به شکوفایی کل مجموعه و دانشگاه منجر شود ، تغییراتی درروابط عمومی دانشگاه حاصل و با پیگیری های مدیریت جدید روابط عمومی، تغییرات مناسبی جهت تبیین جایگاه و رسیدن به مرتبه مطلوب روابط عمومی رقم خورد که به گوشه های از آن و برخی از ویژه گیهای مدیری که با خلاقیت و همت خود باعث این تغییرات شد ، اشاره خواهیم کرد .

ویژ گی های فردی مهندس سیدکمال میرشمسی ، بعنوان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

الف – ایشان خود از دانشجویان و فارغ التحصیلان همین دانشگاه می باشند که آشنایی و اشراف کامل به محیط دانشگاه ، می تواند در اجرا و برنامه ریزی فعالیت ها  نقشی عمده ای داشته باشد .

 

ب – سابقه فعالیت 18 ساله در نشریات و روزنامه های استانی و کشوری به عنوان خبرنگار و نماینده خبری و چاپ صدها مقاله ، گزارش ، خبر ...

 

ج – فعالیت به عنوان مدیر مسوول و سردبیر نشریات موفق دانشجویی با عناوین : پردیس ( مدیرمسوول و سردبیر ) ، نیماد ( سردبیر ) ، نیمرخ ( سردبیر ) و پیک خاک ( مدیر مسوول )

 

د – کسب 8 عنوان کشوری و منطقه ای در جشنواره های نشریات دانشجویی سراسر کشور و جشنواره های منطقه ای

 

هـ - دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی واحد علوم وتحقیقات تهران

 

و – آشنایی نسبی با هنر های عکاسی ، تصویربرداری ، خوشنویسی ، طراحی صحنه، فیلمنامه نویسی و ...

ز – انتخاب به عنوان یکی از جوانان نمونه شهر گرگان درحوزه فعالیتهای فرهنگی و روابط عمومی درسال 1382

و ...

 

 فعالیت ها و اقدامات ایشان در طول دوران 6ساله تصدی مدیریت روابط عمومی دانشگاه:

 1 – تلاش در جهت تغییر ساختمان روابط عمومی به عنوان مکانی در خور شأن ، قابل دسترسی و متناسب با کارکردها و نیاز های روابط عمومی و اختصاص دو ساختمان از بهترین ساختمانهای دانشگاه با توجه به کاربری مورد نیاز روابط عمومی دانشگاه(داشتن اتاقهای اختصاصی بخشهای مستندسازی، تبلیغات و انتشارات، ارتباط با رسانه و سالن ارتباط با کارکنان و دانشجویان و...)

 

2 – کسب مجوز در خصوص انتخاب نیروهای متخصص مورد نیاز در بخشهای مستند سازی ، سمعی و بصری، گرافیک، ارتباط با رسانه و ... از خارج از مجموعه دانشگاه ( با توجه به عدم وجود نیروهای تخصصی در درون دانشگاه )شاید بتوان یکی از وظایف اصلی مدیران روابط عمومی را شناسایی نیروهای متخصص و متعهد به اهداف روابط عمومی و زمینه سازی جذب آنان از واحدهای مختلف سازمان ( درصورت وجود) و یا جذب نیروهای خارج دستگاه و آموزش آنان عنوان کرد.

 

با استفاده از کارشناسان متخصص علاوه بر انجام کارهای اجرایی در حوزه های خود اعم از ارتباط با رسانه ها، انتشارات و تبلیغات، سمعی و بصری، افکارسنجی و... درخصوص تشکیل اتاقهای فکر و استفاده از نظرات و افکار آنها نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد که سعی کرده ایم در روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، چنین فضایی را فراهم کنیم که برگزاری نشست های داخلی و اتاق فکر کارکنان روابط عمومی و تدوین کتابچه اهداف و شرح وظایف کارکنان روابط عمومی و اعزام کارشناسان روابط عمومی به کلاسهای آموزشی مرتبط: آموزش خبرنگاری و روزنامه نگاری، مستندسازی در روابط عمومی، تصویر برداری، پژوهش و افکارسنجی، نقش روابط عمومی در مدیریت بحران و... از جمله این اقدامات است.

 

3 –تدوین کتابچه « اهداف و شرح وظایف کارکنان روابط عمومی » جهت آگاهی بیشتر کارکنان با اهداف روابط عمومی، شرح وظایف خود و ارایه بهتر خدمات مورد نظر

 

4 – تلاش در جهت نفوذ بیشتر و مؤثرتر در مجموعه های دانشجویی ، کارمندی و هیأت علمی با برگزاری برنامه های ویژه و مختص هر گروه

 

5 – برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت ارتباطی خانواده ها و نقش همسران و فرزندان کارکنان و اعضای هیأت علمی در خصوص پایداری ارتباطات بوجود آمده و بهره برداری از آن جهت پیشبرد اهداف سازمانی( با برنامه هایی نظیر جشن فرزندان ممتاز کارکنان ، مراسم افطاری کارکنان و خانواده ها، مراسمات گلگشت خانوادگی و ...)

 

6 – کسب اعتماد و مجوز ریاست دانشگاه در خصوص اختصاص بودجه مناسب برای روابط عمومی با توجه به تنوع و حجم  برنامه های انجام شده.

 

7 – انتخاب وی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در کلیه امور ، حضور ایشان در جلسات هیئت رئیسه و ... بطوریکه حداقل 3 الی 5 ساعت از زمان روزانه ایشان در دفتر ریاست دانشگاه و در جلسات هم اندیشی و اتاق فکر برنامه ها و فعالیت ها سپری می شود، که گاهاً و یا صحیح تر اغلب این نشست ها تا پاسی از شب ادامه دارد.

 

8 – تجهیز و بهسازی امکانات و اقلام مورد نیاز روابط عمومی به طوریکه سیستم کامپیوتر از دو سیستم به 6 سیستم، پرینتر از یک دستگاه به سه دستگاه سیاه و سفید و رنگی، فاکس از یک دستگاه به دو دستگاه ، فضای کار از 110 متر به 200 متر افزایش یافته و اقلام و امکانات جدیدی نیز شامل سامانه اطلاع رسانی پیامک، بلوتوث سندر،تلویزیون  65 اینچ LED ، دوربین عکاسی وتصویربرداری پیشرفته با تکنولوژی روز ، امکانات تدوین غیرخطی ( کامپیوتری ) ، اسکنر حرفه ای دستگاه انتشارات و ... به مجموعه روابط عمومی اضافه شده است.

 

9 – برگزاری و میزبانی سه نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه های منطقه 8 کشور در دانشگاه.

 

10 – برگزاری کارگاههای آموزش روزنامه نگاری و نقش روابط عمومی ها در مدیریت بحران ویژه روزنامه نگاران استان و مدیران روابط عمومی با عنایت به مقوله آگاهی بخشی آنان .

 

11 – سیاستگزاری و برنامه ریزی طرح ها و ایده های نو در حوزه روابط عمومی برای ارتباط بیشتر کارکنان ، اساتید و دانشجویان وتعامل آنان با مجموعه دانشگاه در قالب  برنامه های گفتگو محور عصرانه، برنامه ارتباط محور قطب نما سلسله برنامه های فرهنگی تفریحی با محوریت ارتباط بیشتر دانشجویان با ریاست دانشگاه و ...

 

12 –اجرای برنامه های نوآورانه « هوای تازه »، « عصرانه »، « قطب نما »، « جشن ستاره ها »،  « دیدار در بهار »، « یاد ها و خاطره ها» و ...

 

13 – اقدام در جهت تهیه و ساخت سرود ویژه دانشگاه با صدای هنرمند محبوب کشور، آقای امیر تاجیک.

 

14– انجام نظرسنجی ، ارزیابی ، تحلیل نظرات دریافتی و ارایه راهکارها به مدیریت دانشگاه در پایان هر برنامه.

 

15 – ارتباط مؤثر و مستمر با دانشجویان ، کارکنان و اساتید در قالب طرح ارتباط نو پیامک.

 

16- مدیر مسئول و سردبیر خبرنامه دانشگاه از سال 1386 تا کنون و تهیه، تنظیم و انتشار 36 شماره از نشریه

 

17- مدیر مسئول نشریه هوای تازه از سال 1389 تا کنون و تهیه، تنظیم و انتشار 17 شماره از نشریه

 

18 –تهیه ، تنظیم و چاپ منظم خبرنامه دانشگاه ، راه اندازی و چاپ نشریه فرهنگی هوای تازه با محوریت فعالیت های دانشجویان، تهیه آرشیو مستندات سمعی و بصری، نشریات و اخبار دانشگاه در قالبهای مولتی مدیا ، طراحی و چاپ لیبل اختصاصی هر مراسم ، چاپ و توزیع تقویم اختصاصی دانشگاه، طراحی ، چاپ دسته بندی و آرشیو مناسب بنرهای مناسبتی دانشگاه، طراحی و ساخت سازه های ویژه نصب بنر با هدف زیبا سازی محیط و کاهش هزینه ها و برنامه های متعدد دیگر

 

19-شرکت در بیش از 45 مورد کارگاه آموزشی و کنفرانس های مربوط به روابط عمومی و دریافت گواهینامه شرکت

 

20-کسب 28 مقام و عنوان بین المللی، کشوری و استانی در قالب مدیریت روابط عمومی دانشگاه 

 

شرکت در کارگاه های آموزشی مرتبط با روابط عمومی 

مدت برگزاری

تاریخ برگزاری

محل برگزاری

عنوان کارگاه

ردیف

6 ساعت

15/6/1390

دانشگاه تربیت مدرس

مدیریت بحران در روابط عمومی

1

16 ساعت

5/8/1389 لغایت 6/8/1389

دانشگاه صنعتی شاهرود

روابط عمومی الکترونیک

2

10 ساعت

26/10/1388

وزارت علوم، تحقیقات وفناوری

مدیریت ارتباطات وافکارسنجی در روابط عمومی

3

16 ساعت

7/4/1389

دانشگاه مازندران

پژوهش وافکارسنجی

4

20 ساعت

5/2/1387 لغایت 6/2/1387

دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان

کارگاه آموزشی روزنامه نگاری

5

8 ساعت

26/10/1389

وزارت علوم، تحقیقات وفناوری

ارزیابی عملکرد

6

16 ساعت

4/10/1390 لغایت5/10/1390

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

مدیریت تبلیغات در روابط عمومی

7

16 ساعت

5/10/1381

دفتر تحقیقات وامور فرهنگی

رسانه های ورزشی وفرهنگ سازی

8

12 ساعت

28/2/1388

وزارت علوم، تحقیقات وفناوری

مستندسازی

9

12 ساعت

28/2/1388

وزارت علوم، تحقیقات وفناوری

مدیریت روابط عمومی

10

20 ساعت

8/8/1390 لغایت9/8/1390

سالن همایش های صداوسیما

روابط عمومی ورسانه

11

16 ساعت

20/4/1391 لغایت21/4/1391

دانشگاه تبریز

ارتباط با رسانه ها

12

16 ساعت

17/12/1390

دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان

مستندسازی

13

15 ساعت

10/8/1390 لغایت 11/8/1390

دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در قزوین

مدیریت وبرنامه ریزی راهبردی وارتباطی در روابط عمومی

14

 

 شرکت در کارگاه های آموزشی مرتبط با روابط عمومی

مدت برگزاری

تاریخ برگزاری

محل برگزاری

عنوان کارگاه

ردیف

16 ساعت

30/7/1391لغایت 1/8/1391

دانشگاه گیلان

شاخص های عملکرد روابط عمومی ها

15

16 ساعت

8/8/1390 لغایت 9/8/1390

-

هفتمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

16

10 ساعت

19/7/1391

دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان

امنیت ملی (1)

17

16 ساعت

23/10/1392 لغایت 24/10/1392

سازمان ایرانی مجامع بین المللی وزارت خارجه

دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی

18

16 ساعت

29/11/1391

دانشگاه صنعتی شاهرود

آشنایی با ابزارهای جدید سمعی و بصری

19

8 ساعت

22/12/1391

دانشگاه پیام نور

پژوهش و افکارسنجی در روابط عمومی

20

8 ساعت

29/11/1391

استان گلستان

دوره آموزشی تربیت مدرس

(مهارت های عمومی)

21

8 ساعت

14/5/1391

دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان

راهکارهای کاربردی موفقیت در جشنواره

22

6 ساعت

4/5/1390

دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی ساری

تکنولوژی آموزشی

23

16 ساعت

24/2/1392 لغایت 25/2/1392

دانشگاه گلستان

آشنایی با شاخص های عملکردی روابط عمومی ها

24

20 ساعت

8/8/1390 لغایت 9/8/1390

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور )ITC(

آموزش ارتقاء مهارت حرفه ای

(پودمان روابط عمومی ورسانه)

25

16 ساعت

18/9/1391 لغایت 19/9/1391

تالار وحدت

دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی

(با موضوع روابط عمومی وارتباطات اسلامی)

26

16 ساعت

22/9/1391

دانشگاه گلستان

مدیریت ارتباطات در روابط عمومی

27

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نجمه حقیقت جو
| 1393/5/30 - 00:30 |     0     0     |
خسته نباشید عرض می کنم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد