درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:43   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 4 اسفند 1392 - 09:40
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند :
فعالیت های روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند
سعید ابراهیمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند ضمن تاکید بر توجه ویژه به آموزش شهروندی، ورزش همگانی، هنر و گردشگری از اولویت های شهرداری مرند است افزود: تلاشهای شهرداری مرند در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری نشان از آن است که شهرداری فقط نهادی عمرانی و خدماتی نیست بلکه می تواند با در نظر گرفتن ابعاد انسانی نقش مهمی را در ارتقای فرهنگ و کیفیت زندگی داشته باشد و در لحظه لحظه زندگی مردم موثر باشد.
  

فعالیت های روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، ابراهیمی خاطر نشان کرد : مدیریت شهری خصوصا در شهر ما به دلیل وجود مشکلات و کاستی های زیربنایی مختلف از جمله کمبود سرانه بودجه و زمین مناسب، مسائل فرهنگی و … به پیچیدگی و ظرافت و مهارت های خاصی نیازمند است. و از طرفی شهر مرند ، مردمی با استعداد و فرهنگی غنی و چند هزارساله دارد که مستعد رشد و شکوفایی است.

وی همچنین با اشاره به این که شهر مرند، شهری است با مشکلات بی شمار ادامه داد: شهر ما شهر مظلومی است چرا که با وجود تلاش بی وقفه مدیران شهری اسبق برای بدست آوردن حداقل ها هنوز به آن میزانها هم دست نیافته ایم و بسیار امیدوارم در دولت تدبیر و امید و با اتحاد و حمایت های مدیران شهر و وجود شهردار و شورای شهری متخصص، گام های بلندی برای تحقق آرمان های مردم برداشته شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در ایام دهه فجر امسال ضمن برگزاری جنگ شادی و برنامه های متعدد فرهنگی ورزشی، نمایشگاهی از آثار صنایع دستی هنرمندان این شهر به همراه آثار تولیدی مراکز صنعتی، سنتی، خانگی و هنری شهروندان این شهر فرهنگسرای شهرداری مرند برگزارشد و همچنین هدف از برگزاری جشن و جنگ شادی در ایام مبارک و جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شور و نشاط در جامعه به خصوص خانواده ها می باشد تا بتوانند با استفاده از بر نامه های فر هنگی و هنری ساعات خوشی را در کنار خانواده بگذرانند جنگ شادی در این ایام با حضور فعال هنرمندان و به همت شهرداری و شورای شهر و همکاری نیروی انتظامی برگزار شد و هنرمندان بومی شهرستان مرند توانستند فضای شادی و نشاط را در این ایام مبارک برای شهروندان فراهم نمایند.

ابراهیمی در این گفتگو به شرح فعالیت های روابط عمومی شهرداری مرند پرداخت و گفت : حجم فعالیت روابط عمومی شهرداری مرند در گستره شهرستان مرند بوده و بدون اغراق می توان گفت به عنوان روابط عمومی شهرستان مرند فعالیت می کند و روابط عمومی شهرداری مرند در نظر دارد با رهنمود های شهردار محترم و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر مرند ، برای رسیدن به اهداف ۱۳ گانه خود که در ذیل به آن ها اشاره می شود ، تمام سعی خود را در راستای شادی و نشاط شهروندان و ارتقای کمی و کیفی بکار گیرد.

۱- تلاش برای ترسیم شهر مرند به عنوان شهر فرهنگ و هنر

۲- تدوین سیاست های شهرداری در ارتباط با امور فرهنگی و اجتماعی و تفریحی برای شهروندان

۳- اهتمام در جهت کاهش ناهنجاری های اجتماعی و زیست محیطی

۴- برنامه ریزی برای افزایش فعالیت های فرهنگی و اجتماعی کانون ها، سازمان های مردم نهاد در چهارچوب وظایف شهرداری

۵- برنامه ریزی در خصوص افزایش بهره وری از فضاها، امکانات فرهنگی، ورزشی و تفریحی
۶- برنامه ریزی جهت ارتقای سطح فرهنگی شهروندی و مهارت و آموزش شهروندان در جهت افزایش کیفیت زندگی و تحقق اصلاح رفتارهای اجتماعی

۷- فرهنگ سازی بهبود سلامت فردی و اجتماعی شهروندان با تاکید بر تحکیم خانواده سالم

۸- بسترسازی و تقویت هنرهای اصیل ایرانی و اسلامی

۹- افزایش توانمندی روابط عمومی برای توسعه فضاهای مجازی و امکانات الکترونیکی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان

۱۰- ترویج روحیه علمی و پژوهشی در جهت تولیدات فکری، فرهنگی و نرم افزاری

۱۱- بهبود و ارتقای فرهنگ تفریح و فراغت به منظور افزایش نشاط و امید در شهروندان

۱۲- برنامه ریزی در جهت توسعه گردشگری با معرفی شهر، آثار تاریخی، مشاهیر، جاذبه ها و امکانات

۱۳- اهتمام در اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم از طریق رسانه و تبلیغات

سعید ابراهیمی با بیان این مطلب که درب دفتر روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مرند بر روی همه شهروندان ، هنر مندان باز بوده و امیدواریم با همکاری و همفکری صاحب نظران و اصحاب رسانه ها بتوانیم به این اهداف دست یابیم.

منبع: ماندگارانا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد