درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:13   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9182صفحه نخست » خبر یکشنبه، 3 اسفند 1392 - 14:36
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه: روابط عمومی باید بر اساس تقوا باشد و در بیان دستاوردها نه مبالغه کند و نه کوتاهی
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی این است که خیرین جامعه سرمایه شان را وقف کارهای عام المنفعه کنند و روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در ترویج این فرهنگ داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی این است که خیرین جامعه سرمایه شان را وقف کارهای عام المنفعه کنند و روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در ترویج این فرهنگ داشته باشند.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین علی محمدی طی سخنانی در نخستین همایش سالانه روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که صبح روز شنبه سوم اسفند در هتل ارم برگزار شد، با اشاره به اینکه تبلیغات و روابط عمومی دو مقوله جداگانه هستند گفت: در حال حاضر بین تبلیغات و اطلاع رسانی و کار روابط عمومی تداخل ایجاد شده است درحالی که تبلیغات و اطلاع رسانی یکی از وظایف روابط عمومی هاست که بر مبنای آن وظیفه اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه های متبوع خویش را برعهده دارند.


وی افزود: وظیفه دیگر روابط عمومی ها که غالبا مغفول مانده است ایجاد ارتباط بین اجزاء درون یک سازمان و نیز ارتباط بین سازمان و بیرون آن است.


حجت الاسلام محمدی درخصوص وظیفه روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط درون سازمانی گفت: روابط عمومی ها باید بین اجزاء یک سازمان و کارکنان آن، صمیمیت، اخوت، برادری و همدلی ایجاد کنند و اگر عاملی موجب دلسردی اجزاء آن مجموعه می شود آن را شناسایی و از بین ببرند.


وی گفت: در آیه 200 سوره آل عمران نیز این معنا آمده است که ای مومنان صبر کنید و همدیگر را در صبر کردن یاری کنید و با همدیگر بر اساس محبت، صمیمیت و تقوا ارتباط برقرار کنید و از خدا بترسید تا رستگار شوید.


نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه به ارتباط برون سازمانی به عنوان یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها اشاره کرد و افزود: روابط عمومی باید بر اساس تقوا باشد و در بیان دستاوردها نه مبالغه کند و نه کوتاهی، یعنی هم قوت ها را بگوید و هم ضعف ها را.


وی با بیان اینکه در حال حاضر روابط عمومی ها فقط قوت ها را می گویند و از بیان ضعف ها با این توجیه که بیان عمومی ضعف ها به صلاح نیست خودداری می کنند گفت: ممکن است بیان برخی ضعف ها به مردم به صلاح نباشد اما بالاخره روابط عمومی ها باید جمع بندی خود از این ضعف ها را به مدیران سازمان متبوع خویش منتقل کنند و برای علاج کاستی ها راه حل ارائه دهند.


حجت الاسلام محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله وقف اشاره کرد و افزود: وقف یکی از احکام الهی است که پیش از اسلام هم وجود داشته و اسلام بر آن مهر تایید زده است و به دنبال تایید آن از سوی اسلام وسعت بیشتری یافته است.


وی گفت: وقف یکی از احکام پیشرفته و مترقی الهی است که خدمات ارزشمندی را به جامعه بشریت ارائه داده است به طوری که نسل های مختلف از گذشته تا کنون از آن بهره مند بوده اند و نسل آینده نیز از آن بهره خواهد برد.


نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: پایه گذاری مکتب اسلام از مسجد به عنوان یکی از مظاهر وقف بوده است و مساجد در طول تاریخ به عنوان یکی از پایگاه های اصلی اسلام بوده اند.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز از مساجد شروع شد افزود: به همین دلیل بود که حضرت امام(ره) بر اهمیت جایگاه مساجد تاکید می کردند و می فرمودند مساجد سنگرهای اسلام هستند.


حجت الاسلام محمدی، حسینیه ها، حوزه های علمیه، امامزادگان و بقاع متبرکه را از دیگر مظاهر موقوفات دانست که نقش زیادی در پیشبرد اهداف دینی داشته اند.


وی با اشاره به وظیفه روابط عمومی ها در ترویج فرهنگ وقف در جامعه افزود: یکی از مولفه های اقتصاد مقاومتی این است که خیرین جامعه سرمایه شان را در اختیار عموم مردم و کارهای عام المنفعه قرار دهند و روابط عمومی ها می توانند نقش موثری در این زمینه داشته باشند.


رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به افزایش گرایش مردم به وقف در سال های اخیر گفت: طی سال های گذشته به صورت میانگین 200 وقف در سال داشتیم در حالی که در سال جاری تا هفته وقف، بیش از یک هزار و 800 وقف به ثبت رسیده است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید نیازهای روز جامعه از قبیل تولید علم و فن آوری، بهداشت و سلامت، تبلیغ و اطلاع رسانی دین به روش های مدرن و غیره را شناسایی و خیرین را برای وقف در این عرصه ها تشویق کنند.

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد