درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:54   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9165صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 اسفند 1392 - 07:36
روابط عمومی: قدرت رسانه باید به زیور اخلاق مزین شود
"در امر رسانه اگر نتوانیم به مردم بگوییم که چه طور فکر کنند حداقل می توانیم بگوییم که به چه فکر کنند."
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- داود پاک طینت، مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در مراسم افتتاح دفتر استانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نگاه خاص حاکم بر کار خبرگزاری ها و تفاوت سبک کار این رسانه با نشریات، خواستار وقوف مسئولین خبرگزاری ها بر اهمیت و و نقش و کارکرد این رسانه شد و گفت: "در امر رسانه اگر نتوانیم به مردم بگوییم که چه طور فکر کنند حداقل می توانیم بگوییم که به چه فکر کنند."

 

 

وی افزود: این خبرگزاری ها هستند که خوراک دیگر رسانه ها را نیز تأمین می کنند و بیشتر سایت ها نیز از همین خبرگزاری ها تغذیه می شوند و این بسیار مهم است که مدیران خبرگزاری ها بر این نکته واقف باشند، که جایگاه ایشان، جایگاه ایجاد کننده امواج خبری و اطلاع رسانی در جامعه است.

 

پاک طینت سپس با اشاره به نقش والای اخلاق در زندگی انسان به خصوص در عرصه رسانه، ادامه داد: وقتی به قدرت رسانه ها واقف باشیم می پذیریم که این قدرت باید مزین به اخلاق شود چرا که اگر اخلاق نباشد، اتفاقات نابهنجاری رخ می دهد که در مرحله اول خود شخص و در وهله بعد، جامعه از آن متضرر می شود.

 

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد در ادامه با اشاره به پیشینه اعتقادات اسلامی در ارتباط با مقولاتی چون آزادی بیان و اندیشه افزود: می بینیم که در دوران حضرت رسول (ص) و امام علی (ع) نیز آزادی بیان در حد اعلای آن وجود داشته و مخالفین تا زمانی که به معاند بدل نمی شدند، آزادی بیان داشتند و این مهم در دوران امام خمینی (ره) و در کلام و اندیشه رهبری نیز به چشم می خورد.

 

پاک طینت سپس با اشاره به لزوم حفظ و شناخت هنجارهای مطلوب و مورد احترام جامعه از سوی اهالی رسانه و قلم گفت: تاریخ گواهی داده که هرگاه عرصه بر اهل قلم تنگ شده، به نحوی ریشه این امر را باید در رفتار و منش خود اهالی رسانه و قلم جستجو کرد، چرا که اگر این عزیزان هنجارهای جامعه را بشناسند و بدان احترام بگذارند و در چارچوب حفظ آنها بکوشند، واکنش طبیعی جامعه این است که این مسیر را باز می کند و اگر خلاف این باشد و حرکتی صورت گیرد که هنجارهای جامعه خدشه دار شود، خود جامعه به صورت طبیعی عرصه را تنگ می کند.

 

وی ادامه داد: البته گاه ممکن است که عرصه بر اثر تنگ نظری ها و کج سلیقگیها بر رسانه تنگ شود که مسلما دولت تدبیر و امید این مورد را مدنظر قرار خواهد داد و در جهت رفع تنگناها خواهد کوشید.

 

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: در مدتی که مسئولیت روابط عمومی استانداری را دارد، استانداری محل انس و الفت رسانه ها باشد و خارج از گرایشات سیاسی فضای مناسبی را در چارچوب قانون برای فعالیت کلیه رسانه ها ایجاد نماید.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد