درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 02:01   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9161صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 اسفند 1392 - 07:33
قدردانی از روابط عمومی های فعال در صنعت نفت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی صنعت نفت اهداف برپایی جشنواره روابط عمومی های برتر را تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی صنعت نفت اهداف برپایی جشنواره روابط عمومی های برتر را تشریح کرد.


به گزارش خبرگزاری موج، یحیی ایله ای گفت: قدردانی از روابط عمومی های فعال، خلاق و موفق، فراهم کردن فضای مناسب برای تبادل تجارب، شناسایی و معرفی الگوهای برتر فعالیت در روابط عمومی و تلاش در راستای فرهنگ سازی و بستر سازی انجام فعالیتهای تخصصی و علمی از جمله این اهداف است.


وی با اشاره به ارکان، محورها و سطوح ارزیابی جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت افزود: این جشنواره به سه محور اصول، فنون و بخش ویژه می پردازد که در بخش اصول روابط عمومی افکار سنجی، پژوهش و تدوین برنامه سالانه مدنظر است.


ایله ای اظهار کرد: این جشنواره در بخش فنون به موضوع نشریه سازمانی، وب سایت، فیلم های مستند، تبلیغات و برنامه های تلویزیونی، فعالیتهای فرهنگی و شرکت در نمایشگاههای بین المللی و ملی می پردازد.


مشاور مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد: در بخش ویژه نیز نوآوری، خلاقیت و ترویج فرهنگ بهینه سازی مصرف انرژی مورد ارزیابی داوران جشنواره قرار خواهد گرفت.
وی محدوده ارزیابی روابط عمومی های صنعت نفت را در این جشنواره آثار تولید شده و فعالیت های انجام شده برشمرد و گفت: کار ارزیابی جشنواره شامل تولیدات روابط عمومی ها و وجود مستندات کافی در همین رابطه و اجرای علمی و خلاقانه اثربخشی روابط عمومی در سازمان است.


ایله ای رویکردهای نوین روابط عمومی ها را مدیریت کیفی شامل تحقیق، برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی، تجاری سازی، مدیریت خبری و دیجیتالی شدن عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد