درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 06:33   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9159صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 1 اسفند 1392 - 17:07
چگونه آگهی استخدام کارشناس روابط عمومی تنظیم کنیم؟
عادل میرشاهی- انتخاب و گزینش بهترین ها برای مشاغل روابط عمومی باعث می شود که شهرت سازمان تضمین شده و از بسیاری بحران ها پیشگیری شود. در این نوشتار به نحوه استخدام کارشناسان روابط عمومی با توجه به پیشنهادات موسسه روابط عمومی استرالیا می اندازیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استخدام کارشناس روابط عمومی یکی از موقعیت هایی است که هر سازمانی با آن روبرو می شود و چنانچه با دقت انجام نشود، می تواند اثرات بسیار مخرب بر شهرت سازمان باقی گذارد که تا سالیان سال باقی بماند.


لذا انتخاب و گزینش بهترین ها برای مشاغل روابط عمومی باعث می شود که شهرت سازمان تضمین شده و از بسیاری بحران ها پیشگیری شود. در این نوشتار به نحوه استخدام کارشناسان روابط عمومی با توجه به پیشنهادات موسسه روابط عمومی استرالیا می اندازیم.


تبلیغات برای استخدام کارشناس روابط عمومی
در شهر تهران علاوه بر دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی، هر ساله دانش آموختگانی را در این رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحویل بازار کار می دهند. بنابراین مراجعه به این مکان ها و نصب اطلاعیه بسیار مناسب است و علاوه بر این مکان ها، انجمن روابط عمومی و انجمن متخصصان روابط عمومی نیز با کارشناسان و متخصصان روابط عمومی زیادی روبرو هستند، که می توانند در استخدام نیروی متخصص به شما کمک کنند.


اما تنها در تعداد محدودی از شهرستان ها دانشگاه های آزاد و جامع علمی کاربردی در رشته روابط عمومی وجود دارند، لذا باید برای یافتن کارشناسان روابط عمومی با استفاده از سایت های معتبر روابط عمومی نظیر سایت شارا، یا انجمن روابط عمومی برای اعلامیه استخدام خود اقدام کرد.


در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک نیز برای استخدام کارشناسان روابط عمومی و مشاغل مطبوعاتی گروه ها و صفحه هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند
ضمیمه نیازمندی های روزنامه های ایران و همشهری را نیز می تواند برای اعلامیه های استخدام به کار رود. هفته نامه بازار کار نیز در این خصوص وجود دارد.


هزینه های آگهی استخدام
پیش از همه باید یک نکته را یاد آور شد و آن اینکه هزینه ای که برای آگهی استخدام می کنید، الزاما به معنای جذب بهترین کارشناس روابط عمومی نیست. بلکه بیشتر از هزینه نیازمند یافتن مکان هایی هستید که متخصصان روابط عمومی در آنجا حضور دارند.


شبکه های اجتماعی و سایت های خبری می توانند اطلاعیه شما را به عنوان یک خبر منتشر کنند که در این صورت برای شما هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت. اما هزینه های صفحات مطبوعات و صفحات نیازمندی های روزنامه ها بسته به نرخ های مصوب خودشان تعیین می شود.


تنظیم آگهی استخدام برای کارشناس روابط عمومی
1. عنوان شغل (مانند متخصص ارتباطات داخلی)
2. محل کار (به عنوان مثال: تهران)
3. حقوق و دستمزد (مثلا: 3 میلیون تومان)
4. متن کامل (شامل توضیحات محدوده موقعیت سکونت، مهارت های مورد نظر، تجربه، مدرک)
5. نام و نام خانوادگی برای تماس به همراه آدرس های مورد نظر (ایمیل، آدرس پستی، فکس)
6. تاریخ اعتبار آگهی (مثلا: کمتر از یک ماه)
7. لوگوی شرکت مبتنی بر ابعاد مکانی که می خواهید آگهی خود را در آن درج کنید. (96 به عنوان مثال: دی. پی. آی.، کوچکتر از 400 پیکسل نباشد و لینک صفحه ای از سایت خودتان که با ارجاع به آن بتوانند اطلاع بیشتر را دریافت کنند.)


منبع: http://www.pria.com.au/jobs/advertise-a-job

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فهیمی از شهرکرد
| 1392/12/1 - 18:22 |     1     0     |
ما که در روابط عمومی کار می کنیم و سبد کالا گرفتیم. اینجا نوشته اید 3 میلیون تومان برای کارشناس روابط عمومی معده مان تعجب می کند.
شاید تهرانی ها آنقدر بگیرند اما اینجا از این ارقام خبری نیست.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد