درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 07:01   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9040صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 26 بهمن 1392 - 08:33
رسانه‌های تبلیغات
همه‌ رسانه‌های جمعی استاندارد ابزار تبلیغاتی هستند. روزنامه‌ها، مجلات، شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، شرکت‌های کابلی، و سایر رسانه‌ها دارای بخش تبلیغات هستند. رسانه‌ها چه در سطح ملی و چه در سطح محلی، به طور جدی به رقابت جهت کسب دلارهای تبلیغات می‌پردازند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- همه‌ی رسانه‌های جمعی استاندارد ابزار تبلیغاتی (Vehicles) هستند. روزنامه‌ها، مجلات، شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، شرکت‌های کابلی، و سایر رسانه‌ها دارای بخش تبلیغات هستند. رسانه‌ها چه در سطح ملی و چه در سطح محلی، به طور جدی به رقابت جهت کسب دلارهای تبلیغات می‌پردازند. هر رسانه‌ی مهمی، نوعی سازماندهی مانند انجمن تبلیغات ملی دارند که اطلاعات لازم را جمع‌‎آوری کند و تلاش می‌کند که رسانه خود را بهترین وسیله‌ی برقراری ارتباط با مخاطبان خاص نشان بدهند. شرکت‌های تجاری یا آژانس‌های تبلیغاتی در انتخاب رسانه، مخاطبان، هزینه‌ی تبلیغات و هم‌چنین میزان تأثیرگذاری رسانه را در نظر می‌گیرند. منابع گوناگونی، اطلاعاتی متفاوت را گزارش کرده‌اند، از میان رسانه‌های ارتباط جمعی مرسوم، روزنامه، بیشترین سهم در جذب دلارهای تبلیغاتی را دارد (1/24%) تلویزیون (با 7/21%)، پست مستقیم (3/19%)، دفترهای راهنمای تلفن (2/7%)، رادیو (7/6%) و مجلات (2/5%) و سایر انواع تبلیغات (8/15%) درصد درآمد تبلیغاتی دارند. نمودار 3-11 حجم مستقیم توزیع‌بندی تبلیغات در ایالت متحده را نشان می‌دهد.


شکل دیگری از تبلیغات شامل خرده تبلیغات‌ها (تابلوها و علائم تبلیغاتی درون فروشگاه‌ها)، تبلیغات ویژه (خودکار، تقویم و ...)، تبلیغات خیابانی (تابلوهای آگهی و سایر علائم تبلیغاتی)، تبلیغات ترانزیت (پوسترهایی که روی اتوبوس‌ها و سایر وسایل نقلیه نصب می‌شود) و تبلیغات تجاری (تبلیغات ویژه‌ای که برای صنایع و شرکت‌های تجاری در نشریات و بروشورهای تجاری عرضه می‌شود) می‌گردد. هم‌چنین می‌توان از تبلیغات الکترونیکی بر روی سیستم‌های تصویری و خطوط اینترنتی که به ارائه اطلاعات با کامپیوترهای شخصی می‌پردازند، اشاره کرد. حتی می‌توان اشکال نامتعارف از تبلیغات از قبیل رئوس آگهی‌های تبلیغاتی الکترونیکی در تاکسی‌ها یا پیام‌های بازرگانی که در توالت‌های عمومی و در بالای اماکن بهداشتی نصب شده‌اند نام برد.


البته نباید از یکی از وسایل تبلیغاتی مهم یعنی پست مستقیم که بسیار در حال رشد است، غافل شد، این روش با توزیع نامه‌ها و بروشورها، آگهی‌ها و سایر موارد از طریق اداره پست آغاز شد، اما اخیراً پست الکترونیکی، پیغام‌های اتوماتیک تلفنی، فاکس، جاذبه‌های ویدئویی و تبلیغات اینترنت وارد این عرضه شده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد