درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مرداد 1398 - 08:05   

امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد

  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


ادامه ادامه مطلب یک

داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود

  داوود ریواز انسانی شریف و ارتباط گری حرفه‌ای بود


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟

  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عید سعید غدیر مبارک
  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومی سازمان فدراسیون کشتی
  معرفی اپلیکیشن AppBoy
  پرداخت سود سهام شرکت «صنایع بهداشتی ساینا» در شعب بانک صادرات ایران
  اخذ ایزو 10002 برای رسیدگی به شکایات مشتریان توسط بانک سامان
  سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم: روابط عمومی‌ها، اتاق فکر دستگاه‌های اجرایی قم شوند
  معاون بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد
  بحث‌های درونی استقلال با ضعف روابط‌عمومی رسانه‌ای شد
  تشویق خلاقیت
  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9018صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 24 بهمن 1397 - 09:39
اظهار نظر یک مفسر آمریکایی پیرامون عکس گوشه ای از تحریریه روزنامه همشهری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده- در پی مخابره خبر «مسابقه کاریکاتور هولوکاست» در «همشهری»، خبرگزاری انگلستان عکس بالا را با خبر خود در آن زمینه به سراسر جهان ارسال داشته بود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نوشیروان کیهانی زاده-  در پی مخابره خبر «مسابقه کاریکاتور هولوکاست» در «همشهری»، خبرگزاری انگلستان عکس بالا را با خبر خود در آن زمینه به سراسر جهان ارسال داشته بود و نوشته بود که این عکس در سال 2003 توسط «راهب هماوندی» از گوشه ای از تحریریه همشهری گرفته شده است که این روزنامه متعلق به شهرداری تهران می خواهد چنین مسابقه ای را ترتیب دهد.
    هفتم فوریه 2006 (روز انتشار خبر) چند شبکه تلویزیونی آمریکا این خبر را با تصویر بالا پخش کردند و یک مفسر تلویزیونی به تفسیر عکس پرداخته و گفته بود که تصاویر «چه گوارا» و «احمدشاه مسعود» بر دیوار تحریریه هم از چیزهای دیگر روایت می کند و اشاره دارد که چپگرایی و احساسات ناسیونالیستی در میان روزنامه نگاران ایران ریشه یافته است زیرا که «چه گوارا» مظهر تمایلات چپ و احمدشاه مسعود نماد ناسیونالیست پارسی شناخته شده اند.
    در عکس، محمود صدری دبیر وقت اخبار در تحریریه همشهری و در سمت راست (پایین) عکس، بانو زهرا ابراهیمی عضو قدیمی تحریریه دیده می شوند. [محمود صدری اینک با روزنامه دنیای اقتصاد همکاری دارد. وی پس از ترک همشهری، برای مدتی سردبیر روزنامه کارگزاران بود.].

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۶ گام ساده برای ایراد یک سخنرانی عالی


  درس اخلاق روابط عمومی، احترام به "هک بزرگ"


  امروزه روابط عمومی بیش از هر چیز، نیاز به تفکر دارد


  آمازون کالاهای به فروش نرفته را به خیریه اهدا خواهد کرد


  تشویق خلاقیت


  فیسبوک چرا و چگونه پیام‌های صوتی کاربرانش را شنود می‌کرد؟


  محکومیت معاون سابق روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به ممنوعیت استفاده از گوشی هوشمند


  خبرنگاران مردم را با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی آشنا کنند


  نشست مشترک خبرنگاران و روابط عمومی های شهرستان با حضور فرماندار پاکدشت


  به زودی روابط عمومی هیئت فوتبال به صورت رسمی آغاز به کار خواهد کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی