درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:24   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8872صفحه نخست » شنبه، 19 بهمن 1392 - 08:22
سامسونگ، بزرگ‌ترین ارایه دهنده خدمات سازمانی موبایلی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقاتی ABI Research، شرکت سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۱۶۶ میلیون کاربر سازمانی داشته است که در قالب کارمند از گوشی هوشمند خود با اهداف شخصی و سازمانی بهره می‌برده‌اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس آخرین پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط مرکز تحقیقاتی ABI Research، شرکت سامسونگ تا پایان سال ۲۰۱۳ میلادی بیش از ۱۶۶ میلیون کاربر سازمانی داشته است که در قالب کارمند از گوشی هوشمند خود با اهداف شخصی و سازمانی بهره می‌برده‌اند.


به نقل از وب سایت cellular-news، این گزارش نشان داده است که بخش اعظم کاربران یاد شده را افرادی تشکیل می‌دادند که بر اساس طرح «استفاده از دستگاه‌های شخصی در محل کار» (BYOD) این محصولات را به کار می‌گرفتند.


شرکت سامسونگ قصد دارد سهم بیشتری از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند سازمانی را در اختیار بگیرد و بر همین اساس تلاش می‌کند تعداد بیشتری ابزار سازمانی را برای پلتفورم خود تولید کند.
در گزارش جدید مرکز ABI Research موفقیت شرکت سامسونگ برای حضور کاربران سازمانی در دو پلتفورم SAFE و KNOX تا سال ۲۰۱۹ میلادی پیش‌بینی شده است.


در این گزارش همچنین آمده است که سیستم‌عامل جدید شرکت سامسونگ موسوم به Tizen نیز به عنوان یک پلتفورم سازمانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در حوزه سیستم‌های مجازی‌سازی اثرگذار خواهد بود.


این گزارش نتیجه‌گیری می‌کند که سامسونگ با این روند بر دیگر شرکت‌ها از جمله اپل، بلک‌بری، نوکیا/مایکروسافت، تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی و اپراتورهای تلفن همراه تاثیر می‌گذارد.


 «جیسون مک‌نیکول» (Jason McNicol) از تحلیلگران بر‌تر این مرکز تحقیقاتی گفت: «سامسونگ همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا گام‌های بزرگتری در حوزه خدمات سازمانی بردارد و با پافشاری بر استراتژی‌های خود می‌کوشد از خدمات موبایلی در سازمان‌ها پشتیبانی کند».


او در ادامه توضیح داد: «اگر شما دیگر تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی را مورد توجه قرار دهید، درخواهید یافت که هر یک از آن‌ها برای خدمات موبایلی سازمانی تنها یک راهکار در اختیار دارند. اما شرکت سامسونگ پلتفورم‌های SAFE‌، KNOX، سیستم مجازی‌سازی و سیستم‌عامل Tizen را در حوزه راهکارهای سازمانی در اختیار دارد. هیچ تولیدکننده دیگری وجود ندارد که تا این اندازه در حوزه خدمات الکترونیکی موبایلی گام برداشته باشد».

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد