درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:43   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8849صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 17 بهمن 1392 - 17:58
نوآوری چشم نواز مرکز روابط عمومی جهادکشاورزی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی یک ماهی است دور جدیدی از فضاسازی برای انعکاس برنامه‌ها و ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی را آغاز کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی یک ماهی است دور جدیدی از فضاسازی برای انعکاس برنامه‌ها و ماموریت‌های وزارت جهاد کشاورزی را آغاز کرده است.

 

 به گزارش شارا به نقل از پایگاه بازار سبز ایران، نخستین حرکت این مرکز، آشتی دادن فعالان رسانه‌های گروهی با وزارتخانه و مدیران آن بود، به ویژه اینکه رسانه‌گریزی از بدنه وزارت جهاد کشاورزی رخت بر بست و خبرنگاران، گزارشگران و روزنامه‌نگاران کشاورزی بار دیگر با مهندس حجتی و همه مردانش بیعت کردند .

 

نهضت قلم زنی در ارتباط با تقویت حوزه کشاورزی، نقد عملکرد و ارایه راهکار با ایجاد دبیرخانه دایمی مجمع نویسندگان حوزه کشاورزی و...مشوقی بود برای احساس مسئولیت بیشتر فعالان رسانه‌ای در ارتقاء جایگاه تولید مواد غذایی؛امنیت غذایی،افزایش بهره روی.

 

و اینک در معابر عمومی و سردر ساختمان‌های وزارت جهادکشاورزی، تابلوها و بنرهای فراوانی با این شعار ملی خودنمایی می‌کند «کشاورزی، عرصه جهاد و حماسه اقتصادی» این شعار نمایانگر عمق و مفهوم خاصی است چرا که به واقع جمعیت و بیست و اندی میلیون نفر جامعه مظلوم کشاورز، در اقصی نقاط کشور، تحقق حماسه سیاسی را محقق کردند .

 

آراء افراد خاموش این خانواده بزرگ، توانست مرد اعتدال و تدبیر را به صحنه آورد و او بود که صحنه وزارتخانه را از وجود کوته فکران و تنگ‌نظران پاک کرد .

 

پلاکاردها، استندها و بنرهایی که شعار «کشاورزی، عرصه جهاد حماسه اقتصادی» را به نظر مردم و مسیولان می‌رساند پیام مهمی با خود دارد و آن اینکه حدود ۵ میلیون خانوار کشاورز که توانستند با حضور خود، تغییر را رقم بزنند، اینک می‌توانند کشاورزی را به عرصه جهاد و حماسه اقتصادی تبدیل کنند.

 

امنیت غذایی، امنیت اطمینان بخش در سرمایه‌گذاری، برون‌سپاری وظایفی از وزارتخانه (که می‌تواند دولت را چابک، کوچک و کارآمد کند) مشورت جدی و استفاده از نظرات کارشناسی فعالان بخش خصوصی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، رفع موانع سرمایه‌گذاری، افزایش بهره‌وری با توجه به بحران آب، همه و همه می‌تواند عرصه جهاد و حماسه اقتصادی باشد و کشاورز روستانشین نیز عامل و حامل و فاعل آن، اما این مهم، عزم و جزم ملی و حمایت قاطع تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران را می‌طلبد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد