درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:47   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8755صفحه نخست » یکشنبه، 13 بهمن 1392 - 06:38
نمایشگاه مطبوعات امسال برگزار نمی‌شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل موسسه نشرآوران گفت: امسال اسفند ماه فقط جشنواره مطبوعات برگزار می شود و زمان برگزاری نمایشگاه به سال آینده موکول شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل موسسه نشرآوران گفت: امسال اسفند ماه فقط جشنواره مطبوعات برگزار می شود و زمان برگزاری نمایشگاه به سال آینده موکول شد.

به گزارش شارا به نقل  از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، محمدرضا احمدی، مدیرعامل موسسه نشرآوران با تاکید بر برگزاری جشنواره در اسفند ماه اعلام کرد: " پس از توافق اولیه با مصلای تهران در مهر ماه جاری، 28 بهمن لغایت چهارم اسفند به عنوان زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات رسماً اطلاع رسانی شد امّا پس از آن که ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد، نماز جمعه تا پایان زمستان در این مصلی برگزار می شود، ناچار از تغییراتی در نمایشگاه شدیم."

مدیرعامل موسسه مجری برگزاری نمایشگاه مطبوعات با اشاره به برگزاری جلسات رایزنی با تشکل های صنفی مدیریت مطبوعات و کارگروه های تخصصی متشکل از چهره های رسانه ای گفت: " در این جلسات، گزینه های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. یکی از آنها عدم تغییر زمان امّا تغییر محلّ از مصلی به مکان هایی محدودتر و لاجرم کاهش رسانه های متقاضی بود و یکی از آنها برگزاری کامل نمایشگاه با تأخیر زمانی که نهایتاً پس از بررسی مزایای هر انتخاب، گزینه دوم مورد تأکید قرار گرفت."

وی همچنین از مدیران رسانه هایی که بابت اجاره غرفه، مبالغی را به حساب مؤسسه نشرآوران واریز کرده اند خواست با مراجعه به این مؤسسه، مبالغ واریزی را پس بگیرند.

احمدی افزود: در حال حاضر برای برگزاری نمایشگاه با دو گزینه زمانی مواجهیم؛ یکی اوایل خرداد ماه و بلافاصله پس از نمایشگاه کتاب و دیگری اواسط مرداد ماه و همزمان با روز خبرنگار .

مدیرعامل موسسه نشرآوران با اشاره به سیاست مدیریت مشورتی و مشارکت پذیر در معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: " قطعاً نهایی کردن هر کدام از این زمان ها پس از رایزنی و نظرخواهی از اصحاب رسانه خواهد بود. چنانکه نوآوری در کم وکیف نمایشگاه به طوریکه تفاوت و ارتقاء سطح محتوایی آن نسبت به سال های گذشته محسوس باشد و این موضوع با همکاری اساتید ،صاحب نظران و دست اندرکاران  مطبوعات و انجمن ها و گروه های تخصصی و حرفه ای فراهم می شود که آماده دریافت پیشنهادات و ایده های جدید هستیم."

وی ادامه داد: " نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها فرصت مناسبی برای رسانه هاست تا ضمن معرفی و عرضه آخرین دستاوردهای خود، با مخاطبان نیز تعاملی قوی تر برقرار سازند و از نزدیک و به طور حضوری، نقطه نظرات آنان را دریافت کنند و در جهت بهبود و توسعه فعالیت های خود به کار بندند.  "

احمدی در پایان تاکید کرد: "عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات در سالیان گذشته نیز اتفاق افتاده که برای مثال در سال 1379 این نمایشگاه برگزار نشد. اما تاکید می کنیم که اسفند امسال جشنوراه مطبوعات با این استقبال گسترده کنونی و با کیفیت بالا برگزار خواهد شد."

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چند نمونه از تکنیک‌های تقویت شناختی


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد