درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:54   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8736صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 11 بهمن 1392 - 11:29
گردهمایی مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گردهمایی و کارگاه های آموزشی مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی درروزهای 24و25 دی ماه جاری با حمایت و همراهی دفترتبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و با همکاری انجمن صنفی تبلیغات خراسان رضوی  و مدیران کانونهای آگهی و تبلیغات در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)  برگزارشد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- گردهمایی و کارگاه های آموزشی مدیران مسئول کانون‌های آگهی و تبلیغات خراسان رضوی درروزهای 24و25 دی ماه جاری با حمایت و همراهی دفترتبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و با همکاری انجمن صنفی تبلیغات خراسان رضوی  و مدیران کانونهای آگهی و تبلیغات در مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)  برگزارشد


در مراسم افتتاحیه این گردهمایی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به بحث آموزش گفت:" آموزش بحث مهمی برای تمامی دست اندرکاران تبلیغات اعم از مسؤولین، کارشناسان و مدیران مسؤول کانون های آگهی و تبلیغات است و برنامه ریزی برای این امر، یکی از مهمترین سیاست های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی است."


در ادامه، دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز این استان با اشاره به نقش کانون های آگهی و تبلیغات در مبارزه با قاچاق کالا در استان خراسان رضوی گفت:" با توجه به جمعیت ثابت و زائر پذیر بودن شهر مشهد، کانون های آگهی و تبلیغات نقش بسیار مهمی در مبارزه با قاچاق کالا در استان دارند."


همچنین در این گردهمایی گزارش جامعی از تلاش های صورت گرفته توسط کانون های آگهی و تبلیغات از سوی رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات استان خراسان رضوی ارائه شد. وی کانون های آگهی و تبلیغات را میراث دار 78 سال تبلیغات کشور دانست و از آنها خواست تا بیش از پیش در برنامه های آموزشی و پژوهشی مرتبط به تبلیغات سرمایه گذاری کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از کانون های آگهی و تبلیغات استان، آنها را جزو موفق ترین کانون های سطح کشور اعلام کرد و گفت:" کانون های آگهی و تبلیغات استان، مدیران اندیشمندی دارند که در عرصه های فرهنگی به خوبی حاضر شده اند و کانون ها بستر مناسبی را برای پیوند عرصه فرهنگ و هنر با اقتصاد ایجاد کرده اند و اگر امروز در دولت تدبیر و امید دو موضوع دیپلماسی فرهنگی و اقتصاد فرهنگی و اقتصاد و هنر مورد توجه است، کانون های آگهی و تبلغاتی مهمترین بستر برای تحقق این موضوع هستند."


وی در پایان افزود:" با توجه به اینکه امروزه خط مقدم مواجهه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن رسانه ها هستند، کانون های آگهی و تبلیغاتی به عنوان یکی از مهمترین رسانه های فعال در کشور می توانند در حوزه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نقش ویژه ای داشته باشند.


گفتنی است در طول این دو روز، کارگاه های آموزشی با موضوعات متنوعی از قبیل آشنایی با عملیات روانی تبلیغات، آشنایی با نشانه‌ها یا نمادها، آشنایی با قوانین و مقررات تبلیغات کشور، آشنایی با روش‌های ارتباط مؤثر و آشنایی با برنامه‌نویسی تبلیغات با حضور استادان حاذق فرستاده شده از سوی دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد