درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 21:21   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8731صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 11 بهمن 1392 - 11:16
سهم صرف هزینه های تبلیغاتی در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در مطالب قبلی وبلاگ چندین دفعه در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های تبلیغاتی توضیحاتی داده شده است. در این مطلب به پیش بینی به روز تری در مورد هزینه های تبلیغاتی پرداخته می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در مطالب قبلی وبلاگ چندین دفعه در مورد نحوه هزینه کرد بودجه های تبلیغاتی توضیحاتی داده شده است. در این مطلب به پیش بینی به روز تری در مورد هزینه های تبلیغاتی پرداخته می شود.
با پایان سال ۲۰۱۳ و قطعی شدن اطلاعات در این سال ، بازار پیش بینی در مورد بودجه های تبلیغاتی و روش هزینه کرد آن در سال های دیگر گرم شده است. در یکی از این پیش بینی ها به مقایسه اعداد سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ پرداخته می شود. پیش بینی های انجام شده حاکی از آن است که تبلیغات تلویزیونی ، تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و تبلیغات در رادیو کاهش می یابد و در نقطه مقابل ، تبلیغات اینترنتی در کامپیوترهای رومیزی ، تبلیغات اینترنتی بر روی دستگاه های موبایل و تبلیغات در سینما ها افزایش می یابد و تبلیغات محیطی ثابت می ماند.
 



چه کار باید کرد؟آن دسته از شرکت هایی موفق هستند که با خواندن این مطلب تغییرات مثبت و منفی آن را بر روی کسب و کار خود بررسی کنند. به عنوان مثال روزنامه های کشور که درصد زیادی از درآمد خود را از طریق تبلیغات چاپی تامین می کنند باید به این تغییر رویکردها به عنوان هشداری نگاه کنند. این تغییرات خواه یا ناخواه به ایران هم می رسد و باید بر روی کسب و کارهای اینترنتی از هم اکنون سرمایه گذاری کرد تا در آینده از بقیه رقبا جلوتر بود.
منبع : وبلاگ ۷۰۱۰
برگرفته از : مارکتینگ چارتز
 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"