درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:20   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8686صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 بهمن 1392 - 12:13
تهران به محور اکثریت اجلاس های بین المللی تبدیل شده است/ امضای 9 پیمان خواهرخواندگی در 5 سال اخیر.
تهران به محور اکثریت اجلاس های بین المللی تبدیل شده است
زمردیان در مراسم تکریم مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران و معارفه رییس مرکز ارتباطات و بین الملل این سازمان ارتباط مستمر با انجمن ها و موسسات و محافل علمی، کسب جوایز متعدد بین المللی از مجامع جهانی...
  

 

Description: C:\Users\msp\Desktop\00 shara.jpg

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، زمردیان در مراسم تکریم مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران و معارفه رییس مرکز ارتباطات و بین الملل این سازمان ارتباط مستمر با انجمن ها و محافل علمی، کسب جوایز متعدد بین المللی از مجامع جهانی مانند مترو پلیس،یو.آی.تی.پی، یو.ان هبیتت، یو.سی.ال.جی، سیتی.میر و ا.آی.سی را دسترنج مدیران توانمند و اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران دانست.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران؛ محمدرضا زمردیان در این مراسم با اشاره به حضور 10 ساله خود در مجموعه تحت مدیریت شهردار تهران و با بیان ویژگی های مدیریتی دکتر صداقت گفت: طی این سال ها درس های بزرگی از همکاری با دکتر صداقت که مدیری مسلط بر حوزه های فلسفه، جامعه شناسی و روان شناسی است، آموخته ام.
وی به توانایی های صداقت در مدیریت بحران و تحلیل صحیح از مسائل خبری پرداخت و گفت: در این سال ها در شرایط بحرانی متعددی قرارگرفتیم که از آن جمله می توان به سیلاب مترو اشاره کرد. در آن مقطع مدیریت خبر ، مستند سازی و ارایه اخبار به بهترین شکل آنجام شد. البته این را از بابت فضای خبری عرض نمی کنم بلکه مدیریت خبر و مستندسازی در آن مقطع مبنایی برای برنامه ریزی ها و اقدامات شایسته در آینده قرار گرفت.
محمدرضا زمردیان تصریح کرد : سال های پیش در زمانی که پروژه ای افتتاح می شد ، بسیار تلاش می شد تا بتوان چند خبرنگار را برای یک مراسم هماهنگ کرد، اما در چند سال اخیر باید با کمال افتخار بگویم با تعامل خوبی که روابط عمومی شهرداری تهران با رسانه ها داشته است، حجم اخباری که روزانه از شهرداری منتشر می شود بسیار قابل توجه بوده است ، به طوری که بولتن چند صفحه ای شهرداری تهران ، بولتنی قطور شده است. ضمن اینکه روابط عمومی شهرداری نیز به تنهایی مانند یک رسانه عمل کرده و اکنون روزانه بیش از 100 خبر از مجموعه شهرداری تهران در اختیار رسانه ها قرار می گیرد .
رییس اداره ارتباطات و قائم مقام مدیرکل روابط عمومی شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: اگر چندین سال پیش نام تهران را در بخش تصاویر و در فضای مجازی جستجو می کردیم ، تصاویر به دست آمده شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران و پایتخت این کشور نبود ، اما با توفیق خدا و تلاش آژانس عکس تهران امروز با تصاویر و عکس های شهر تهران که زیبایی های تهران را نمایان می کند، مواجه هستیم.
وی ادامه داد: ارتقا جایگاه مدیران روابط عمومی شهرداری تهران ، تشکیل انجمن ادبی شهرداری تهران ، ایجاد فضای سامانه ملاقات مردمی از جمله اقدامات ارزشمند مجموعه روابط عمومی شهرداری در سال های اخیر بوده است، به طوری که اکنون به اصطلاح کاغذفروشی های سنتی از بین رفته است که این به نوعی زمینه های فساد در شهرداری تهران را از میان برده است. اکنون اگر شهروندان مسایلی را مطرح می کنند پیگیری امور آنها به راحتی امکان پذیراست .
به گفته زمردیان زمان رسیدگی به مشکلات شهروندان کاهش یافته زیرا با اطلاع رسانی صحیحی که روابط عمومی صورت داده است، سطح آگاهی مردم افزایش یافته و به تبع آن مشکلات ناشی از این عدم آگاهی ها کمتر شده است.
وی ارتباط مستمر با انجمن ها و محافل علمی، کسب جوایز متعدد بین المللی از مجامع جهانی مانند مترو پلیس ،یو.آی.تی.پی، یو. ان هبیتت، یو.سی.ال.جی، سیتی.میر و ا. آی .سی را دست رنج مدیران توانمند شهرداری تهران دانست و گفت: حتما مستحضر هستید سازمان های بین المللی به راحتی جوایز بین المللی را به تهران نمی دادند،در حالی که اکنون به دلیل ارتباط مستقیم و مستمر و قوی اداره کل روابط بین الملل شهرداری با جوامع بین المللی، نگاه متخصصان شهری در جوامع بین المللی نسبت به تهران به عنوان پایتخت ایران اسلامی تغییر کرده است.
زمردیان تاکید کرد: در عرصه دیپلماسی شهری دوره ای حضور شهرداری تهران در مجامع بین المللی افتخار بود، اما امروز افتخار ماست که در اکثریت مجامع بین امللی تهران محور این مجامع است. در شرایط سخت تحریم ها که بعضا صحبت فراخوانی بعضی از سفرا مطرح بود، شهرداری تهران موفق شد، نخستین اجلاس شهرداران کلانشهرهای آسیا را در تهران برگزار کند که شهرداران اروپایی ، اسیایی و افریقایی نیز در آن اجلاس حضور داشتند.
قائم مقام اداره کل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حضور عزت مندانه تهران در دفاع از ارمان های انقلاب و اسلام یکی از اقدامات ارزشمند در این دوره بود. دفاع از ملت مظلوم فلسین در هیچ دوره ای در مجامع بین المللی چنین سابقه ای نداشته است چرا که اکنون کمتر مجمعی برگزار می شود که پیگیر مسائل سرزمین های اشغالی باشد. تمام اینها محصول تلاش همکاران مان در امور بین الملل بوده است .
وی با اشاره به اینکه اکنون تهران با 22 شهر دیگر دنیا پیمان خواهر خوانندگی دارد، گفت: 9 پیمان خواهرخوانندگی در دوره فعالیت دکتر صداقت در اداره کل روابط عمومی و بین املل شهرداری تهران منعقد شده است. در عین حال بیش از 300 بازدید هیات های خارجی از پروژه های شهرداری تهران صورت گرفته است .
برگزاری اجلاس های مهم منطقه ای، برگزاری 3دوره مجمع عمومی شهرداران
آسیایی و بیش از 20 نشست تخصصی و فنی در حاشیه کلانشهرهای آسیایی به ریاست شهرداری تهران و توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا و جانبازان از جمله اقدامات ارزشمند این دوره از شهرداری تهران است .
زمردیان افزود: نام گذاری معابر و خیابان های تهران به نام شهدا بیش از 230 درصد در این دوره مدیریتی افزایش یافته است. در عین حال افتخار می کنم در دوره ای که مقام معظم رهبری از مدیریت شهرداری تهران به عنوان مدیریت جهادی یاد کردند و بر آن مهر تایید و تاکید زدند، سهمی هرچند کوچکی در عرصه اطلاع رسانی در این مجموعه داشته ایم.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد