درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 فروردین 1399 - 17:10   

انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب

  انتصاب رئیس روابط عمومی شرکت بهره‎ برداری نفت و گاز غرب


ادامه ادامه مطلب یک

آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل

  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل


ادامه ادامه مطلب دو

استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش

  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش


ادامه ادامه مطلب سه

کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند

  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قدردانی دانشگاه علوم پزشکی قم از بانک رفاه
  هشدارهای امنیتی درباره نرم‌افزار ارتباطی زوم
  وظایف مدیران روابط عمومی در ایام کرونا
  استفاده از داده‌های تلفن‌همراه برای مقابله با کرونا در اتریش
  کرونا تهدیدی برای نسل جدید تلفن‌های هوشمند
  روابط عمومی در هنگامه کرونا/ 6 توصیه
  داده‌های برنامه نقشه‌های گوگل در خدمت نبرد با کووید ۱۹
  آیفون۹: بالا گرفتن شایعه تلفن جدید و ارزان‌تر اپل
  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس
  نخستین اجرای آنلاین تئاتر افتتاح شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8651صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیدوشنبه، 7 بهمن 1392 - 09:25
انتشار تازه ترین رتبه بندی پر جنب و جوش ترین و فعالترین شهرهای جهان
سارا خسروی – دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی - موسسه املاک و مستغلات جونز لانگ لاسل jones lang lasslle در تازه ترین رتبه بندی خود ، فهرست 20 شهر پرجنب و جوش و فعال دنیا را منتشر کرده است . شاخص هایی نظیر رشد تولید ناخالص داخلی gdp ، ابتکار و نوآوری ، نگاه به آینده داشتن و... از جمله فاکتورهای ارزیابی و رتبه بندی مربوطه را شامل میشوند . در این فهرست 20 شهر برتر دنیا از لحاظ جنب و جوش و فعالیت به ترتیب عبارتند از :
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- موسسه املاک و مستغلات جونز لانگ لاسل jones lang lasslle در تازه ترین رتبه بندی خود ، فهرست 20 شهر پرجنب و جوش و فعال دنیا را منتشر کرده است . شاخص هایی نظیر رشد تولید ناخالص داخلی gdp ، ابتکار و نوآوری ، نگاه به آینده داشتن و... از جمله فاکتورهای ارزیابی و رتبه بندی مربوطه را شامل میشوند . در این فهرست 20 شهر برتر دنیا از لحاظ جنب و جوش و فعالیت به ترتیب عبارتند از :


1- سان فرانسیسکو ، آمریکا
2- لندن ، انگلستان
3- دبی ، امارات
4- شانگهای ، چین
5- ووهان ، چین
6- نیویورک ، آمریکا
7- آوستین ، آمریکا
8- هنگ کنگ ، هنگ کنگ
9- سن خوزه ، آمریکا
10- سنگاپور ، سنگاپور
11- شین ژن ، چین
12- جاکارتا ، اندونزی
13- بیجینگ پکن ، چین
14- چنگ جو ، چین
15- لس آنجلس ، آمریکا
16- تیان جین ، چین
17- بوستون ، آمریکا
18- سیاتل ، آمریکا
19- توکیو ، ژاپن
20- لیما ، پرو


لازم به ذکر است که موسسه مذکور در امر املاک و مستغلات ، سرمایه گذاری ، اجاره ، خرید و فروش با در اختیار داشتن دفاتر و نمایندگان متعددی در سراسر دنیا فعالیت مینماید . همانگونه که در فهرست مشاهده میشود از 20 شهر پرجنب و جوش دنیا تعداد 7 شهر مربوط به کشور آمریکا میباشد که از این حیث نسبت به سایر کشورها برتری دارد . در این فهرست ، کشور چین با دارا بودن 6 شهر در رتبه دوم از نظر تعداد میباشد. نکته عجیب و مهم این فهرست جایگاه شهر دبی از کشور امارات است که رتبه سوم پرجنب و جوشترین و فعالترین شهرهای دنیا را به خود اختصاص داده است . شهری که تا سی سال پیش هیچ کس فکر نمیکرد به این وضعیت در ابعاد مختلف رشد و توسعه دست یابد . و البته این امر در واقع برمیگردد به استراتژیها و چشم اندازهایی که حاکمان و مدیران این کشور برای آینده مملکت خود ترسیم نموده اند .


منبع : سایت یاهو
ترجمه : سارا خسروی – دانشجوی مترجمی زبان انگلیسی

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است


  بیل گیتس برای ساخت واکسن کرونا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری می‌کند


  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله


  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی


  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی


  شکل‌گیری دوباره نقش روابط‌عمومی در دوران کروناویروس


  دفترچه راهنمای بانکی برای عبور از بحران کروناویروس


  4 نکته برای تقویت تصویر برند تجاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"