درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8636صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 6 بهمن 1392 - 13:52
گزارش کامل برگزاری همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران
روابط عمومی ها از تخصصی ترین حوزه های کاری هر دستگاه اجرایی هستند که باید بهترین، باهوش ترین و خلاق ترین نیروها در این حوزه به کار گرفته شوند / روابط عمومی ها باید با بکارگیری همه توان و استعداد خود، دین خود را به انقلاب ادا کنند و آیینه تمام نمای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند
  

 

احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران
خدمت بی منت و صادقانه به مردم افتخاری بزرگ است

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در همایش مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی مازندران سخن می گفت خدمت بی منت و صادقانه به مردم را افتخاری بزرگ دانست و گفت: مدیران روابط عمومی کارآمدی و کارایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ارائه شفاف و هنرمندانه دستاوردهای انقلاب تبیین کنند احمد مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران که در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران سخن می گفت خدمت بی منت به مردم را افتخاری بزرگ دانست و گفت : مدیران روابط عمومی کارآمدی و کارایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تبیین کنند


وی تاکید کرد : ضمن ایجاد امید و نشاط در جامعه انتظار داریم نقش ولایت فقیه و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در شکل گیری و تداوم انقلاب به جامعه و نسل آینده منتقل گردد.
مسئول کمیته نهاد ها و ادارات ستاد دهه فجر مازندران بیان حقایق و ارائه شفاف عملکرد نظام را در جهت رضایتمندی مردم و شور و نشاط اجتماعی بسیار موثر خواند و گفت : مدیران روابط عمومی تلاش کنند تا با برنامه های نو و جذاب زمینه حضور پرشکوه مردم ولایتمدار مازندران را در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن فراهم کنند.


وی تاکید کرد : باید از ظرفیت عظیم رسانه ها ، مطبوعات و رسانه های مجازی برای معرفی دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف استفاده کرد .
مظفری تصریح نمود : اگر اطلاع رسانی و اطلاع یابی دو وظیفه مهم روابط عمومی است در کنار اطلاع رسانی، مدیران روابط عمومی باید به افکار عمومی و نظرات مردم توجه کنند چرا که مردم صاحب اصلی این انقلاب هستند.
وی رویکرد برنامه های دهه فجر را در مازندران مردمی تر کردن برنامه ها اعلام کرد و گفت : بار اصلی برنامه های ستاد دهه فجر مازندران بر دوش روابط عمومی هاست و امیدوارم مدیران روابط عمومی برای هر چه باشکوهتر شدن برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر هماهنگی لازم را با ستادهای دهه فجر داشته باشد.


مظفری برنامه ریزی برای حضور مدیران و مسئولان در جمع خانواده شهدا و ایثارگران را در دهه فجر متذکر شد و گفت: مازندران در جریان مبارزات انقلاب 80 شهید و 45 آزاده تقدیم نمود و ضرورت دارد با هماهنگی روابط عمومی ها دیدار با این ایثارگران و خانواده های معززشان که چشم و چراغ جامعه ما هستند صورت گیرد.
وی در پایان تاکید کرد : روابط عمومی ها برای ماندگاری پیام باید از زبان هنر و ظرفیت های هنری حداکثر بهره و استفاده را ببرند
 


استاندار مازندران در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی:
سربلند ترین کشور دنیا، ایران اسلامی است

روابط عمومی ها از تخصصی ترین حوزه های کاری هر دستگاه اجرایی هستند که باید بهترین، باهوش ترین و خلاق ترین نیروها در این حوزه به کار گرفته شوند / روابط عمومی ها باید با بکارگیری همه توان و استعداد خود، دین خود را به انقلاب ادا کنند و آیینه تمام نمای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند


استاندار مازندران گفت: عزم مسوولین استان برای تغییر شرایط و شکوفایی اقتصادی استان جدی است.


ربیع فلاح جلودار در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، نقش مازندران را در روند پیروزی انقلاب، حفظ و صیانت از آرمان های آن و دوران دفاع مقدس برجسته خواند و یاد آور شد: دفاع جانانه مردم انقلابی آمل در برابر معاندین در ششم بهمن ماه 1360، نمونه بارز حضور و ایفای نقش مردم دیار علویان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است.


 فلاح با بیان این که ایران اسلامی در سایه رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و فداکاری و پشتیبانی مردم انقلابی در دنیا به عنوان کشوری مستقل و الهام بخش مطرح است، بیان کرد: سربلند ترین کشور دنیا، اسلامی ایران است.


استاندار خاطر نشان ساخت: باید در جهت اعتلا و شکوفایی مازندران و تغییر زندگی مردم پرتلاش، مومن و ولایی استان حداکثر تلاش را به کار گرفت.


وی افزود: مردم ایران اسلامی هم چنان که در دوران پیرزوی انقلاب با فداکاری در ظل رهبری امام امت در کوتاه ترین مدت، نظام تا بن دندان مسلح ستم شاهی را از پا در آوردند، امروز نیز با عزت و افتخار در برابر ددمنشان و بدخواهان ایستاده اند و به صورت یک ملت الهام بخش برای جنبش های آزادیخواه در آمده اند.


فلاح با اشاره به رای 98 درصدی مردم ایران به نظام اسلامی پس از پیروزی انقلاب در فروردین 58، خاطر نشان ساخت: امروز یکی از افتخارات اصلی نظام و نقطه قوت و اتکای آن که بر رای حداکثری مردم بنا شده است، حاکمیت ولایت فقیه است.
وی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را علیرغم تهدیدها و تحریم های استکبار و ایادی آن با ارزش و قابل توجه خواند و اظهار داشت:  هدایت ها و برنامه ریزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه سیاسی، منجر به قوی شدن ملت های مسلمان و زبونی حاکمیت های طاغوتی شده است که نمونه برجسته آن انتفاضه مردم فلسطین در برابر اسراییل است.


نماینده عالی دولت در استان، نتایج اقتصادی انقلاب  اسلامی را برجسته توصیف نمود و تصریح کرد: با توجه به این که پس از پیروزی انقلاب، دشمنان با جنگ تمام عیار زیر ساخت های کشور را مورد تهاجم قرار دادند، لیکن در پناه اراده و عزم مردم و تلاش مسوولین، امروز عزت اقتصادی کشور تامین شده است و ایران اسلامی به پیشرفت های قابل توجهی در این حوزه دست یافته است.


استاندار با بیان این که امروز امید به زندگی به 75 درصد رسیده است و در بسیاری از بخش ها به خودکفایی رسیده ایم، گفت:  عزم مسوولین استان برای تغییر شرایط و شکوفایی اقتصادی استان جدی است.
فلاح ادامه داد: برنامه ای کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برای توسعه و اعتلای مازندران آماده کرده ایم، که بزودی در اختیار همگان قرار خواهیم داد.


وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی در رده دهم تا دوازدهم علمی دنیا قرار دارد و در زمینه خدمات فنی، مهندسی و پزشکی صادر کننده هستیم، بیان کرد: دست یابی به فناوری صلح آمیز هسته ای به عنوان یک دستاورد بزرگ علمی و پیشرفت خیره کننده در فناوری های نظامی گواه بخشی از این مدعاست.


استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که جایگاه روابط عمومی ها بسیار مهم و حساس است  و ارتباطات دستگاه های اجرایی با مردم از این طریق صورت می گیرد، افزود: روابط عمومی ها باید رسالت و جایگاه خود را به درستی درک کنند و در این بخش سرمایه گذاری نمایند.


فلاح بیان کرد: روابط عمومی ها از تخصصی ترین حوزه های کاری هر دستگاه اجرایی هستند که باید بهترین، باهوش ترین و خلاق ترین نیروها در این حوزه به کار گرفته شوند و با بهره گیری از خلاقیت ها و نوآوری ها در حوزه های تبلیغات سازنده و اطلاع رسانی صحیح فعالیت کنند.


استاندار ادامه داد: روابط عمومی ها جهت تقویت و کارآمدی دستگاههای دولتی می توانند، هوشمندانه اهداف و عملکرد دستگاه متبوع خود را به معرض افکار عمومی گذاشته، قضاوت و حمایت و مشارکت آنان را سبب شوند.


وی با توجه به در پیش بودن ایام الله دهه فجر، با اشاره به این که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران فصل نوینی از خدمت به مردم و توسعه همه جانبه کشور در حوزه های عمران وآبادی، اقتصادی، فرهنگی، علمی، ورزشی و... آغاز شد، که در 35 سال گذشته شاهد دستاوردهای چشم گیری در همه این حوزه ها بوده ایم، یاد آور شد: ویژه برنامه های دهه فجر هرسال باید باشکوه تر برگزار گردد و  روابط عمومی ها باید با بکارگیری همه توان و استعداد خود، دین خود را به انقلاب ادا کنند و آیینه تمام نمای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.
 

یونسی، در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی:
روابط عمومی ها، تجلی تلاش و آیینه عمل سازمان خود هستند

مجموعه مسوولین استان خود را نوکر و خدمت گزار مردم می دانند / باید با ملاطفت، صداقت و صبوری پاسخ گوی مردم و مشکلات آنان باشیم / راهی جز همدلی و همراهی برای سازندگی مازندران نداریممعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: روابط عمومی ها بستر ساز خدمت صادقانه به مردم شوند و رویکرد خودشان را با نیازهای مردم هماهنگ کنند.

علیرضا یونسی رستمی در همایش مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مازندران با اشاره به این که با طرح اندیشه اسلامی از سوی امام امت، جلوه خدا در جای جای خاک پهناور ایران اسلامی ظهور و بروز پیدا کرد، عنوان داشت: در آستانه سالگشت تحولی عظیم هستیم که روح تحول خواهی و آزادی خواهی را در کشورهای اسلامی، منطقه و جهان دمید.

یونسی با بیان این که با شکوفایی بیداری اسلامی، مقابله با انقلاب در قالب جنگ و جریان های برانداز شروع شد، بیان کرد: با ایستادگی مردم انقلابی در سایه هدایت های ولایت فقیه و جان فشانی شهدای والامقام، امروز ثمره انقلاب اسلامی به بار نشست و ایران به عنوان کشوری مستقل و آزاد در دنیا مطرح گشت.

وی با بیان این که مردم ولی نعمتان نظام هستند، تصریح کرد: مجموعه مسوولین استان خود را نوکر و خدمت گزار مردم می دانند.

یونسی افزود: باید با ملاطفت، صداقت و صبوری پاسخ گوی مردم و مشکلات آنان باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این که به هیچ وجه به دنبال حاشیه پردازی نیستیم، چرا که استان در همه بخش ها نیازمند تلاش همه جانبه و مضاعف است، تصریح کرد: هیچ راهی جز همدلی و همراهی برای سازندگی مازندران نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از رسانه ها و روابط عمومی ها در جهت هم افزایی برای توسعه استان، گفت: رفاه و آسایش مردم و شکوفایی استان تنها در سایه همبستگی تحقق می یابد.

یونسی با بیان این که مجموعه استان باید در جهت توسعه متوازن که همه جهات پیشرفت همراه با روح حریت و فضایل انسانی در آن لحاظ شده باشد، حرکت کنند، خاطرنشان ساخت: در این راستا، مبنای کار، عمل به قانون است.

وی با اشاره به این که انتقاد سازنده موجب روشنگری است، اظهار داشت: از همه ظرفیت ها باید در جهت بالندگی مازندران بهره گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، افزود: در این راستا باید از توانمندی علما، نخبگان، اندیشمندان، خردورزان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با هم دلی استفاده کنیم.

یونسی با بیان این که روابط عمومی ها، تجلی تلاش و آیینه عمل سازمان متبوع خود هستند، یاد آور شد: روابط عمومی باید به عنوان قلم و زبان گویای سازمان خود ، با زیبا سازی کارکردهای سازمان متبوع را بیان کنند.

وی ادامه داد: رسانه ها با توجه به نقش غیر قابل انکار خود در رشد جامعه و روابط عمومی ها به عنوان رابط سازمان و مردم باید امید آفرین باشند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد