درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:00   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8615صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1392 - 16:35
تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی بوشهر تدوین می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: برای ساماندهی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان بوشهر تهیه و تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های ضروری است .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: برای ساماندهی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان بوشهر تهیه و تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های ضروری است .
 

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، محمدحسن پرآور ظهر امروز در نشست با مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با تبریک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی وبا بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکانقلاب بزرگ فرهنگی بود اظهار کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی گروههای مختلفی در آن شرکت داشتند و این نشان دهنده وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران بود.


وی با بیان اینکه راهپیمایی و تظاهرات با هماهنگی امام راحل ایجاد می‌شد تصریح کرد: برخی‌ها خواستار قیام مسلحانه در مقابل با دژخیمان پهلوی داشتند که امام راحل مخالف با این حرکت بود که با همراهی و وحدت مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی پیروزشد.


معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی در پیشبرد موفقیت آمیز انقلاب اسلامی، گفت: کار فرهنگی، یک کار درازمدت است و همین برنامه درازمدت فرهنگی امام خمینی (ه) و امام خامنه‌ای با مدیریت و رهبری هوشمندانه سبب تقویت اعتقاد قلبی مردم به نظام جمهوری اسلامی شده و با وجود توطئه‌ها و تبلیغات شدید دشمن، مردم همچنان پشتیبان و همراه نظام هستند.


پرآورحماسه سیاسی 24 خرداد امسال مورد اشاره قرار داد وگفت: مردم وفادار کشورمان علیرغم میل باطنی دشمنان به ندای رهبرمعظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با حضورهمه جانبه خود در انتخابات 24 خرداد حماسه به یاد ماندنی خلق کردند.


وی با اشاره به اینکه پیوست فرهنگی باید در همه طرح‌ها لحاظ شود تصریح کرد: هر کاری که می‌خواهید انجام دهید، باید پیوست فرهنگی داشته باشد تا تأثیر آن چندین برابر شود و استمرار داشته باشد.


معاون استاندار بوشهربر تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی بوشهر تاکیدکرد و گفت: برای ساماندهی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان بوشهر تهیه و تدوین سند راهبردی روابط عمومی‌های ضروری است.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد