درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 17:54   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8602صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 5 بهمن 1392 - 08:19
برگزاری همایش مدیران روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای استان مازندران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نشست همه مدیران روابط عمومی فرمانداری ها، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و بانک های استان حضور خواهند داشت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در این نشست همه مدیران روابط عمومی فرمانداری ها، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و بانک های استان حضور خواهند داشت.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: برنامه های طراحی شده به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید بیانگر ارزش ها و آرمان های انقلاب باشند.


به گزارش روابط عمومی استانداری، احمد مظفری آشنایی نسل جوان با دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و تبیین ارزش ها و آرمان های نورانی حضرت امام راحل و منویات مقام معظم رهبری را از جمله مهم ترین اهداف گرامیداشت دهه فجر دانست و افزود: همواره باید تلاش کنیم با کیفی سازی و پرمحتوا کردن برنامه های دهه فجر، قدرت اثربخشی این برنامه ها را بالا ببریم.


وی با تاکید بر لزوم مردمی برگزار شدن برنامه های ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برنامه های دهه فجر باید باشکوه و در شأن سالروز 35 سالگی انقلاب اسلامی وبا محوریت امید آفرینی ونشاط بخشی در جامعه برگزار شود و در این راستا تبیین کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار مهم است.


مظفری با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، تصریح کرد: لزوم اطلاع رسانی این دستاوردها در شرایط فعلی بسیار مهم است تا زمینه های امید و نشاط اجتماعی بیش از پیش در جامعه فراهم گردد.


مسوول کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان ادامه داد: در همین راستا و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان، همایش مدیران روابط عمومی دستگاه ها و نهادهای استان روز یکشنبه ششم بهمن ماه با حضور استاندار مازندران برگزار می شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری خاطرنشان ساخت: در این همایش علاوه بر تبیین برنامه ها و اقدامات اجرایی ایام الله دهه فجر در استان، آخرین وضعیت و گزارش نهایی طرح ها و پروژه های افتتاحی در این ایام ارائه خواهد شد.
وی افزود: در این نشست همه مدیران روابط عمومی فرمانداری ها، شهرداری ها، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و بانک های استان حضور خواهند داشت.
مظفری گفت: در این نشست رییس ستاد دهه فجر مازندران نیز گزارشی در مورد فعالیت ها و برنامه های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان ارائه خواهد نمود.


وی بر نقش مهم رسانه های گروهی برای تبیین دستاوردهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: انتظار می رود رسانه های دیداری و شنیداری مازندران با تهیه گزارش و خبرهای مناسب تحلیلی، مردم فهیم و ولایتمدار دیار علوی را با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی آشنا نمایند.

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد