درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 8 آبان 1399 - 21:52   

به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید

  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی کوروش

  روز جهانی کوروش


ادامه ادامه مطلب دو

فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست

  فاصله گذاری اجتماعی 2 متر نیز برای ممانعت از انتشار ویروس کرونا کافی نیست


ادامه ادامه مطلب سه

10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد

  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان
  گام بلند«گوگل» در بازیافت «زباله های الکترونیک»
  اینستاگرام مدت زمان ویدئوهای لایو را به ۴ ساعت افزایش داد
  فاصله یک سیم تلفن است
  کانادا در جایگاه سوم بهترین برند ملی ایستاد
  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او
  روز جهانی کوروش
  مرد افغان به اتهام ربودن خبرنگار آمریکایی در منهتن دادگاهی می‌شود
  ارزش مایکروسافت در بازار سهام به ۱۶۰۰ میلیارد دلار رسید
  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8590صفحه نخست » خبر یکجمعه، 4 بهمن 1392 - 10:10
عضو هیات علمی علامه طباطبایی عنوان کرد: حرفه ای گری در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی
«دکتر محمود محمدیان» دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی، با بیان اینکه در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی حرفه ای گری وجود داشت،گفت: انتظاری که از یک کنفرانس روابط عمومی نسبت به دیگر کنفرانس ها داریم، انتخاب موضوعات، اساتید و نوع نگاه متناسب یا نیازهای جامعه به صورت حرفه ای است که در این کنفرانس حرفه ای گری به خوبی به چشم می خورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «دکتر محمود محمدیان» دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی، با بیان اینکه در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی حرفه ای گری وجود داشت،گفت: انتظاری که از یک کنفرانس روابط عمومی نسبت به دیگر کنفرانس ها داریم، انتخاب موضوعات، اساتید و نوع نگاه متناسب یا نیازهای جامعه به صورت حرفه ای است که در این کنفرانس حرفه ای گری به خوبی به چشم می خورد.


عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، روابط عمومی یکپارچه را هماهنگ بودن تمام بخش های یک سازمان دانست و اظهار داشت: ارتباط یکپارچه در سازمان یعنی اینکه سازمان یک صدا،یک تصویر و یک استراتژی داشته باشد و از سازمان صداهای مختلف و متناقض شنیده نشود.


محمدیان با اشاره به مشکلات موجود بین سازمان ها در کشور تصریح کرد: مشکلی که امروزه سازمان های ما با آن روبرو هستند، این است که برای مثال در یک سازمان روابط عمومی ها، تبلیغات چی ها، فروشندگان و دیگر بخش ها صداهای مختلفی به بیرون مخابره می کنند که باعث می شود هماهنگی بین پیام های آنها ایجاد نشود و مخاطب سردرگم شود.


وی افزود: این سردرگمی در پیام های مخابره شده باعث می شود که سازمان نتواند ارتباطی را که مطلوب سازمان است با مخاطب برقرار کند.درنتیجه نمی تواند تاثیر گذار باشد.


دکترای تخصصی مدیریت بازاریابی، تاثیر روابط عمومی یکپارچه را مرتبط با نوع نگاه و تفسیر دانست و عنوان کرد: نوع نگاه ما به روابط عمومی است که می تواند تاثیر مثبت یا منفی روی برند بگذارد. بنابراین روابط عمومی یکپارچه به خودی خود خوب یا بد نیست بلکه این نوع نگاه و تفسیر ما از آن است که می تواند روی برند ما تاثیر مثبت یا منفی بگذارد.
انتهای پیام//مریم میرعبدالحق
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او


  هفت اشتباه که منجر به توقف کسب‌و‌کار شما می‌شود


  موج آینده استراتژی فرآیند


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی


  اصول اقناع


  کاهش اضطراب با ترفند ذهن‌آگاهی


  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان


  افکار عمومی


  گزارش سخنرانی آنلاین با موضوع «خشونت در فضای مجازی»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی