درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 06:56   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8582صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 4 بهمن 1392 - 09:43
«مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» در قالب کتاب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با نگاهی به واکاوی چالش‌های روزنامه‌نگاری در کشورهای صنعتی به زودی منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با نگاهی به واکاوی چالش‌های روزنامه‌نگاری در کشورهای صنعتی به زودی منتشر می‌شود.

 

محسن ایلچی‌، گردآورنده این اثر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب شامل سه مقاله با رویکردی کاملا تحلیلی درباره کارکرد روزنامه‌نگاری اقتصادی در سه حوزه روزنامه‌نگاری اقتصادی کلان، روزنامه‌نگاری مالی (بورس) و روزنامه‌نگاری صنعتی از نویسندگان مطرح است.

وی افزود: ترجمه این مقاله‌ها به کوشش کتایون مصری و سینا رویایی به فارسی ترجمه شده‌ است.

ایلچی با اشاره به مباحث کتاب، گفت: با وجود این‌که یکی از چالش‌های کنونی کشور بروز مشکلات ساختاری اقتصادی بوده و نقش رسانه‌ها به عنوان نهادهای میانجی برای تعدیل مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است اما فرایند ادبیات در حوزه روزنامه‌نگاری مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرد.

این مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی با انتقاد از بی‌توجهی به روزنامه‌نگاری تخصصی در کشور، عنوان کرد: رسانه‌های ایرانی تجربه نحوه رویارویی رسانه‌ها در سایر کشور با چالش‌های اقتصادی را ندارند و تا زمانی این موضوع وجود نداشته باشد در روزنامه‌نگاری تخصصی ادبیاتی خلق نمی‌شود.

وی ادامه داد: معقتدم شناخت مسیرهای طی شده، کمک شایانی به ما درباره روند تولد و شکل‌گیری روزنامه‌نگاری اقتصادی با تمام زیر‌شاخه‌های آن در کشورهای صنعتی خواهد کرد و می‌توانیم از دانش آن‌ها به تدریج برای خلق ادبیات روزنامه‌نگاری اقتصادی بیشتر استفاده کنیم.

ایلچی همچنین به عناوین مقاله‌های ارایه شده در این کتاب اشاره کرد و گفت: مقاله‌های «روزنامه‌نگاری و اقتصاد؛ آمیزه‌ای از حرفه، حکایت و‌‌ مسوولیت در دموکراسی مدرن» نوشته «ریچارد پارکر»، «نقش روزنامه‌نگاری در اقتصاد نوآوری» اثری از «دیوید نوردفرس» و «روزنامه‌نگاری مالی به چه کار می‌آید؟» به قلم «دمین تامبینی» در این کتاب ترجمه و ارایه شده‌ است.

به گفته وی، هریک از این مقاله‌ها تجربه‌هایی از چالش‌های درباره روزنامه‌نگاری اقتصادی را ترسیم و راهکارهایی درباره درک نقش روزنامه‌نگاری اقتصادی را بیان می‌کنند، همچنین برای کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با دو ناشر در حال مذاکره هستم که به زودی قرارداد نهایی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی