درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:29   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8582صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 4 بهمن 1392 - 09:43
«مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» در قالب کتاب
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با نگاهی به واکاوی چالش‌های روزنامه‌نگاری در کشورهای صنعتی به زودی منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با نگاهی به واکاوی چالش‌های روزنامه‌نگاری در کشورهای صنعتی به زودی منتشر می‌شود.

 

محسن ایلچی‌، گردآورنده این اثر در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: این کتاب شامل سه مقاله با رویکردی کاملا تحلیلی درباره کارکرد روزنامه‌نگاری اقتصادی در سه حوزه روزنامه‌نگاری اقتصادی کلان، روزنامه‌نگاری مالی (بورس) و روزنامه‌نگاری صنعتی از نویسندگان مطرح است.

وی افزود: ترجمه این مقاله‌ها به کوشش کتایون مصری و سینا رویایی به فارسی ترجمه شده‌ است.

ایلچی با اشاره به مباحث کتاب، گفت: با وجود این‌که یکی از چالش‌های کنونی کشور بروز مشکلات ساختاری اقتصادی بوده و نقش رسانه‌ها به عنوان نهادهای میانجی برای تعدیل مشکلات اقتصادی کشور انکارناپذیر است اما فرایند ادبیات در حوزه روزنامه‌نگاری مورد توجه جدی قرار نمی‌گیرد.

این مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی با انتقاد از بی‌توجهی به روزنامه‌نگاری تخصصی در کشور، عنوان کرد: رسانه‌های ایرانی تجربه نحوه رویارویی رسانه‌ها در سایر کشور با چالش‌های اقتصادی را ندارند و تا زمانی این موضوع وجود نداشته باشد در روزنامه‌نگاری تخصصی ادبیاتی خلق نمی‌شود.

وی ادامه داد: معقتدم شناخت مسیرهای طی شده، کمک شایانی به ما درباره روند تولد و شکل‌گیری روزنامه‌نگاری اقتصادی با تمام زیر‌شاخه‌های آن در کشورهای صنعتی خواهد کرد و می‌توانیم از دانش آن‌ها به تدریج برای خلق ادبیات روزنامه‌نگاری اقتصادی بیشتر استفاده کنیم.

ایلچی همچنین به عناوین مقاله‌های ارایه شده در این کتاب اشاره کرد و گفت: مقاله‌های «روزنامه‌نگاری و اقتصاد؛ آمیزه‌ای از حرفه، حکایت و‌‌ مسوولیت در دموکراسی مدرن» نوشته «ریچارد پارکر»، «نقش روزنامه‌نگاری در اقتصاد نوآوری» اثری از «دیوید نوردفرس» و «روزنامه‌نگاری مالی به چه کار می‌آید؟» به قلم «دمین تامبینی» در این کتاب ترجمه و ارایه شده‌ است.

به گفته وی، هریک از این مقاله‌ها تجربه‌هایی از چالش‌های درباره روزنامه‌نگاری اقتصادی را ترسیم و راهکارهایی درباره درک نقش روزنامه‌نگاری اقتصادی را بیان می‌کنند، همچنین برای کتاب «مجموعه مقالات روزنامه‌نگاری اقتصادی» با دو ناشر در حال مذاکره هستم که به زودی قرارداد نهایی می‌شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


  تشریح آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران