درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 مهر 1399 - 21:12   

اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی

  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  اشتباهات در فروش
  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق
  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8559صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیپنجشنبه، 3 بهمن 1392 - 20:20
دانلود سخنرانی پروفسور سعیدرضا عاملی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین روز از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، پروفسور سعیدرضا عاملی به عنوان اولین سخنران دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: «روابط عمومی یکپارچه برگرفته از استراتژی‌هایی است که ابتدا در حوزه بازاریابی ظهور پیدا کرد و از آن با عنوان ارتباطات بازاریابی یکپارچه تعبیر می‌شود. همان طور که وانگ یونگ شین توضیح می‌دهد(2013) بازاریابی، مسیر متنوعی را از آغاز تا امروز طی کرده و از بازاریابی مصرف‌کننده‌محور در دهه 1950 به گسترش ارتباطات بازاریابی در دهه 1990 رسید.
  

دانلود سخنرانی پروفسور سعیدرضا عاملی استاد ارتباطات داشگاه تهران در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران

 

دانلود سخنرانی دکتر جلالی پیرامون جایگاه زن در توسعه روابط عمومی هزاره سوم
 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در نخستین روز از دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، پروفسور سعیدرضا عاملی به عنوان اولین سخنران دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران گفت: «روابط عمومی یکپارچه برگرفته از استراتژی‌هایی است که ابتدا در حوزه بازاریابی ظهور پیدا کرد و از آن با عنوان ارتباطات بازاریابی یکپارچه تعبیر می‌شود. همان طور که وانگ یونگ شین توضیح می‌دهد(2013) بازاریابی، مسیر متنوعی را از آغاز تا امروز طی کرده و از بازاریابی مصرف‌کننده‌محور در دهه 1950 به گسترش ارتباطات بازاریابی در دهه 1990 رسید.

او سپس به مسیر تحول وب از وب 1 تا وب 5 اشاره کرد که منجر به ظهور وب یکپارچه شده است. او تاکید کرد: ما در اجتماعی‌ترین دوره تاریخ بشر زندگی می‌کنیم. اهمیت تعامل مبتنی بر امر مادی - معنوی، عینی – ذهنی، واقعی ــ مجازی و نماــ بازنمایی در روابط عمومی یکپارچه بحث مهمی است که این کنفرانس هم درباره آن برگزار می شود.
 

دریافت فایل کامل سخنرانی

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک چرخه عمر محتوا


  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل


  انتشار بیش از ۶ هزار خبر در شبکه‌های اجتماعی دانشگاه بیرجند


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی