درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 10:06   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8484صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 دی 1392 - 08:23
فیلم زنده ملاقات با روابط عمومی و تبلیغات: چگونه در جلب و افزایش مشتریان جدید موفق شویم
هفته گذشته در برنامه بازاریابی شبکه SVP در تلویزیون یواستریم، دیوید تامپسون و لین دای رئیس دیجیتال و تلویزیون سرگرمی در امیز نیویورک، میزبان کارگاهی در کنفرانس بین المللی 2013 در انجمن بین المللی روابط عمومی امریکا در فیلادلفیا را با عنوان «ویدئوی زنده با روابط عمومی و تبلیغات ملاقات می کند: چگونه در جلب و افزایش مشتریان جدید موفق شویم.» بر عهده داشتند.
  

اختصاصی/ شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در طول کارگاه روشن شد که تبلیغات چی ها علاقه مند به یکپارچه سازی ویدئوی زنده با طرح های تبلیغاتی شان هستند، اما بسیاری از آنها نمی دانند که از کجا شروع کنند، یا آنها برنامه هایی داشتند اما مطمئن نبودند چگونه می توانند از آن برنامه ها بیشترین بهره را در بازگشت سرمایه شان دریافت کنند. ویدئو یکپاچه در طرح B2B و B2C اخیرا موضوع داغی بوده است؛ ما سوالاتی را که اخیرا بیشتر و بیشتر مطرح شده بود، طبقه بندی کردیم. و  تصمیم گرفتیم مقاله ای را که در آن پنج نکته ای را که دیوید و لین در مورد اینکه چگونه می توان برنامه های ویدئویی زنده را با طرح تبلیغاتی خود یکپاچه کرد، توضیح داده بودند، روشن کنم.

 

  1. تجربه ای صمیمانه تر برای مخاطبان تان خلق کنید.

با تلفیقی در ویدئوی زنده، مخاطب شما تنها اخبار یا اعلامیه زنده شما را مشاهده نمی کند، آنها درواقع به جای اینکه فقط یک اعلامیه ثابت روی کاغذ ببینند، سخنگوی شما را در قالب یک فرد می بینند. اگر شما یک کمپین رسانه های اجتماعی را به آن افزوده اید، مخاطبان تان می توانند احساسی به مراتب بیشتر در ارتباط با برند شما داشته باشند؛ چنانچه سخنگوی شما به سوالات توییت شده در طول وبکست زنده پاسخ دهد. چه مشاور هستید، یا در آژانس کار می کنید یا کسب و کاری را عرضه می کنید؛ ویدئوهای رویدادها، گزارش های خبری، موضوعات پیشنهادی به خبرنگاران و اطلاعیه ها در تجربه زنده ای که برای مخاطبان هدفتان تهیه شده باشد، تعامل بیشتری را برای مخاطبانتان به همراه خواهد داشت. این کار به سادگی عبارت «برو برای پخش زنده» اتفاق می افتد.

  1. با آنچه در حال حاضر انجام می دهید، آغاز کنید و ویدئوی زنده را به آن بیافزایید

شما در حال حاضر در مورد رویدادهای مطبوعاتی، ارائه محصول، محتوای برند، شوهای سفارشی، اطلاع رسانی بازرگانی، سری های کنفرانس آنلاین و جوایز شناخت مشتری، برنامه ریزی می کنید- بنابراین چرا ویدئوی تان را با آن میکس نکنید؟ تبلیغات ویدئوی زنده لایه دیگری از عمق کمپین شما است که به مخاطبین شما اجازه می دهد که به خارج از دفتر یا اتاق خبر شما راه یابند و بروی تلفن مردم، تبلت ها و کامپیوترها دیده شوند. بسته به اینکه چه تعداد از طرفداران یا خود شما از آن بهره می گیرید، می تواند به همان اندازه نصب یک وب کم و خرید یک میکروفون و برخی چراغ ها را ساده کرد.

  1. تمرین، تمرین، تمرین... به خصوص قبل از بحران

پخش زنده چهار چیز را می طلبد: نورپردازی خوب، یک دوربین با کیفیت، اینترنت سریع و صدای با کیفیت. شما می خواهید مدیران (یا مشتریان تان) عالی به نظر برسند، بنابراین این چهار مورد را بسنجید و برای پخش زنده در هر لحظه ای که برای شخص راحت است، آماده باشید. همیشه بهتر است که برنامه ریزی و عمل قبل از پدید آمدن بحران صورت گیرد، بنابراین زمانی را پیدا کنید که در آن نه تنها تجهیزات را مورد آزمایش قرار دهید بلکه سخنگویتان هم که قرار است روی آنتن برود، تمرین کند که در هنگام فیلمبرداری آرامش بیشتری را روبروی دوربین احساس کند.

اما اینکه کامل نیستید، خود یک مزیت است. نقص می تواند برای مخاطبان تان خوشایند شود و نهایتا سخنگوی شما را در ارائه توانمند تر می سازد.

  1. اندازه گیری اثربخشی برنامه پخش زنده

در ماه سپتامبر، ما قابلیت جدید تبلیغات زنده را ارائه کردیم که ترکیبی از قدرت ویدئوی زنده با تبلیغات دیجیتال بود. آنالیتیکس در تبلیغات زنده یکپارچه شد تا قدرت ویدئوی تبلیغاتی زنده را نشان دهد، این برنامه ها شامل داده هایی بودند که شامل: مجموعه هایی پیشرو و ناظر از طریق کلیک بر روی آن، زمان شناور بیش از قطع و وصل ها، زمان های مشاهده (تصور کنید که شخصی 15 دقیقه را برای خواندن یک گزارش خبری صرف کند!)، و به اشتراک گذاری یکپارچه در توییتر و فیسبوک می شود.

کنسول تحلیلگر یواستریم که شامل همه کانال هایی می شود که به شما اجازه می دهند که تحلیل در زمان واقعی را مشاهده کنید، اطلاعاتی از قبیل مکانی (یا منطقه جغرافیایی) که ویدئو در آن دیده می شود.

  1. چگونه احساس زنده بودن را زنده نگاه داریم، در زمانی که دیگر زنده نیست؟

بسیاری از تلاش های شما برای دستیابی به مخاطبان در سراسر محدوده های زمانی است، بنابراین یک رویداد زنده در کالیفرنیا ممکن است ممکن است برای شخصی که در توکیو حضور دارد، قابل قبول نباشد. با قابلیت یواستریم در فهرست پخش های زنده، شما می توانید به آسانی پخش واقع زنده خودتان را در یک حلقه که اجازه ادامه گفتگو در رسانه های اجتماعی داده شده، قرار دهید.

 

دیوید تامپسون و لین دای بعد از اجرا در انجم روابط عمومی امریکا

اگر هنوز هم به احتمالاتی در خصوص ویدئوهای زنده می اندیشید، چرا آن را آزمایش نمی کنید؟ دفعه بعد شما در بازی فوتبال بچه ها هستید، یا اگر از نقطه جدیدی در شهرتان بازدید می کنید، با گوشی هوشمندتان ما را بگیرید، نرم افزار یواستریم را دانلود کرده و آماده پخش زنده شوید. اگر خیلی زیاد است، خودتان از طریق وب کم لپ تاپ تان برنامه زنده را تولید و منتشر کنید. مطمئن باشید که از اینکه یک بار در زندگی شانس خود را در پخش زنده امتحان می کنید، پشیمان نخواهید شد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد