درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 14:40   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8400صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 24 دی 1392 - 08:52
بیانیه پایانی دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
حمد و سپاس بیکران به پیشگاه خالق مهربان که توفیقات روز افزون او باعث گردید که یک دهه از عمر این کنفرانس با موفقیت های فراوان و دست آوردهای روز افزون روبرو گردد و درود بی پایان بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) که پیامبر رحمت، عزت، راستی و درستی است که دهمین کنفرانس در طلیعه ولادت با سعادت آن پیامبر مهربانی و محبت و هفته وحدت برگزار می شود و سلام بر آخرین بازمانده امامت، امام عصر‌ و حجت خداوند بر زمین، حضرت حجت بن الحسن (عجل ا..تعالی فرجه الشریف). و درود به روان پاک همه شهیدان به ویژه شهیدان انقلاب اسلامی و در سرلوحه آنان امام خمینی (ره).
  

به نام خدا
بیانیه پایانی دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
تهران- 24 دی ماه 1392


حمد و سپاس بیکران به پیشگاه خالق مهربان که توفیقات روز افزون او باعث گردید که یک دهه از عمر این کنفرانس با موفقیت های فراوان و دست آوردهای روز افزون روبرو گردد و درود بی پایان بر پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد (ص) که پیامبر رحمت، عزت، راستی و درستی است که دهمین کنفرانس در طلیعه ولادت با سعادت آن پیامبر مهربانی و محبت و هفته وحدت برگزار می شود و سلام بر آخرین بازمانده امامت، امام عصر‌ و حجت خداوند بر زمین، حضرت حجت بن الحسن (عجل ا..تعالی فرجه الشریف). و درود به روان پاک همه شهیدان به ویژه شهیدان انقلاب اسلامی و در سرلوحه آنان امام خمینی (ره).
دهمین کنفرانس روابط عمومی ایران، در شرایطی برگزار می شود که در سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی»، دولت تدبیر و امید، در حال برداشتن گام های بلند برای عزت هر چه بیشتر جمهوری اسلامی و امت اسلامی در زیر سایه رهبری معظم انقلاب می باشد.
برگزاری موفق یک دهه ی این کنفرانس، بیانگر توانایی، استقامت، بصیرت، هوشمندی و تعهد همه دست اندرکاران، استادان،‌ محققان، مدیران، کارگزاران و همه حامیان و شرکت کنندگان به ضرورت حمایت از این حوزه مهم ارتباطی برای تحقق عملی اخلاق حرفه ای و تخصص خدمت محور برای ایجاد روابط عمومی متکی بر اعتدال، شفافیت، پاسخگویی، خدمت، صداقت و دینداری است.
کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با گذشت یک دهه از عمر خود، گام های بلندی برای تحقق اهداف مربوط به بالندگی، رشد و تعالی سازمان های روابط عمومی در کشور را برداشته و این حوزه مهم از ارتباطات سازمانی و انسانی را در همه ابعاد آن نهادینه ساخته است. علیرغم آن،‌ هیچگاه به آنچه که به آن دست یافته است، اکتفا نکرده و با توکل بر خداوند متعال دهه دوم عمر خود را با جهش های فراتر برای تحقق کامل فلسفه روابط عمومی و اخلاق بلند اسلامی برای طراحی نظری و عملی «نظریه روابط عمومی اسلامی- ایرانی» آغاز خواهد کرد.
دهمین کنفرانس، با شعار «ارتباط، مشارکت و امید» و با مشارکت و همکاری دانشگاههای مختلف، سازمان ها و نهادهای مرتبط، استادان، پژوهشگران، مدیران، کارگزاران وعلاقه مندان به این حوزه مهم ارتباطی، با تاکید بر رویکرد «روابط عمومی یکپارچه» در صدد است همگام با تحقق الگوی پیشرفت اسلامی- ایرانی در دهه ی چهارم و دهه های بعد انقلاب اسلامی، نگاهی متکامل تر، منسجم تر، جامع تر و فراگیر تر در حوزه های موثر روابط عمومی ایجاد نماید. امید اینکه همچون گذشته در تحقق این آرمان مقدس، سربلند و پیروز گردد.
ما شرکت کنندگان در دهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران، ضمن قدر شناسی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس، و تاکید بر ضرورت ادامه کنفرانس های علمی و تخصصی با معیارهای جهانی، اجرای کامل مفاد این بیانیه که زمینه ساز ارتقاء و اعتلای روابط عمومی ایران می باشد را خواستاریم:


(1)    تحقق روابط عمومی اسلامی- ایرانی، با تاکید بر همسویی با الگوی پیشرفت اسلامی- ایرانی.
(2)    ارتقای جایگاه روابط عمومی یکپارچه در همه سطوح و همه ساختارهای درونی و بیرونی سازمان های مرتبط.
(3)    شبکه سازی تمامی ظرفیت های متمرکز و پراکنده روابط عمومی برای توسعه و تقویت ارتباط اعضاء،‌ سهامداران، مشتریان و ارتباط گران در سایه روابط عمومی یکپارچه.
(4)    تبدیل سازمان روابط عمومی به رسانه ای فعال، خلاق، خدمتگزار و موثر با ایجاد تحول در فهم ارتباط و نگاه به روابط عمومی در میان مدیران، کارشناسان و کارگزاران این حوزه.
(5)    ایجاد «سازمان نظام روابط عمومی کشور» برای نظم دهی و انتظام یابی حوزه روابط عمومی در سطح کشور با حمایت دولت و کلیه سازمان های وابسته.
(6)    التزام به معیارهای اخلاقی به عنوان عامل ایجاد ارتباط مبتنی بر اعتماد سازی میان کارمندان، کارفرمایان، مشتریان، رسانه ها و دیگران.
(7)    توجه هر چه بیشتر دانشگاه ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور برای راه اندازی رشته روابط عمومی، برگزاری دوره های آموزشی، انجام پژوهش های مرتبط، و تربیت کارشناسان و کارگزاران در این حوزه مهم ارتباطی.
(8)    ضرورت توجه هر چه بیشتر مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی کشور به تحقق چهار محور: «همگرایی»، «هم افزایی»،‌ »همسویی» و «همدلی» در کلیه رویکردهای ارتباطی برای تحق ارتباطات مردمی و موثر برای ارتقای همزمان سازمان و کیفیت های مرتبط.
(9)    همکاری فعال و خلاقانه رسانه ملی و کلیه رسانه ها و خبرگزاری های کشور برای ایجاد فضای سالم و شفاف برای اطلاع رسانی در مورد اقدامات صادقانه و موثر روابط عمومی های کشور برای تعمیق رابطه آنان با مردم برای تحقق توسعه مداوم و پایدار.
(10)    بیداری اسلامی فضای جدیدی برای جهانی سازی اسلام با گسترش ارتباطات و روابط عمومی سازنده و هدفمند ایجاد کرده است که باید به شکل جدی مورد توجه سازمان ها و مدیران مرتبط قرار گیرد.
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد